Jaargang 5 | editie 108 | 14 november 2022 |
|
Iedereen kent Suzuki wel van de auto’s, maar wist je ook dat Suzuki al veertien jaar marktleider in Nederland is van buitenboordwatermotoren? Het bedrijf schakelde het netwerk van [M]media in om extra aandacht te genereren voor dit bijzondere gegeven.
Autoblog, een premium platform op het gebied van Automotive met een uniek bereik van ruim twee miljoen bezoekers, was de juiste plek om de doelgroep te bereiken. De redactie van Autoblog heeft een branded content artikel geschreven. Het artikel heeft in totaal 5101 quality visits...
|
|
|
|
Monique Pennings, Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo verlaat na ruim 16 jaar de supermarktketen. Dit kondigde zij aan via LinkedIn.
Monique Pennings: "Sinds 2006 werk ik bij Jumbo. Destijds een regionale speler met 70 winkels, nu de landelijke nummer 2 met meer dan 700 winkels. Ik ben trots dat ik vanuit Marketing mee heb kunnen bouwen aan deze klantgerichte succesformule. Ruim 16 jaar werk ik met ziel en zaligheid voor dit prachtige familiebedrijf en ben ik gevormd door een...
|
|
|
|
In de aanloop naar de bekendmaking van de Reclamebureau100 tijdens het M100 Event op woensdag 7 december in de Kromhouthal Amsterdam houden wij een serie interviews met genomineerden. Vandaag spreken wij met Martijn Brons, Strategy Director bij &.agency.
Kun jij &.agency introduceren?
&.agency is een datadriven storytelling agency die middels strategie, insights en data creatieve campagnes opzet. Onze expertise is digital, waarbij onze strategieën veelal bestaan uit influencermarketing, branded content, pr en social media...
|
|
|
|
Door de torenhoge inflatie en sterk gestegen prijzen voor gas en stroom zijn consumenten massaal op zoek naar manieren om snel geld te besparen.
Het isoleren van je huis ligt dan voor de hand, zeker omdat twee op de drie huizen in Nederland nog niet goed geïsoleerd zijn. Maar professioneel isoleren is peperduur en bij gespecialiseerde bedrijven ben je volgend jaar pas aan de...
|
|
|
|
Vijf Amsterdamse abri’s van JC Decaux worden voorzien van extra portretten en songteksten gemaakt door Streetart Frankey. In 2019 heeft de kunstenaar in vijf tram- en bushaltes portretten en songteksten geplaatst van grootheden als André Hazes en Ramses Shaffy.
Ditmaal gaat het onder meer om Johnny Jordaan maar ook hedendaagse artiesten. De tijdloze portretten vertellen het muzikale verhaal van de stad. De songteksten hebben een directe relatie met de buurt rond de haltes. Ook voegen de...
|
|
|
|
De regering is bezig om bij wet een investeringsverplichting in te stellen voor streamingdiensten die meer dan 30 miljoen euro omzetten van abonnees in Nederland.
Als het parlement akkoord gaat, zouden zij minstens 4,5 procent in culturele audiovisuele producties moeten investeren (er zijn overigens wel ontheffingen mogelijk). Hierover discusseerden Sven Sauvé (CEO van RTL Nederland), Youssef Louakili (directeur Media & Creative Industrie bij het ministerie van OCW), Kaja Wolffers (Amazon Prime Video), Georgette...
|
|
|
|
Reclamebureau Creative Result Communication uit Leusden is volop in beweging en ontwikkelt naast de bestaande 360 graden creativiteit een steeds sterkere focus op digitale tools, dataoplossingen en online platforms.
Onveranderd is de diepgewortelde expertise van het bureau op het gebied van retail- en automotive merken. CRC meldt dat Raymond Ros per 1 November is aangesteld als Business Development Director. In deze rol gaat Ros de propositie van het bedrijf meer vormgeven en deze verder uitdragen naar...
|
|
|
|
Luister dinsdag 15 november om 18:30 uur naar de uitzending van Marketing Report op New Business Radio. Uw prettige gespreksleider is presentator Peter Wybenga, bijgestaan door zijn razendsnelle sidekick Bas Vlugt.
Onze gasten:
-
Marjolein Vendrig | Bever
-
Michael Versélewel de Witt Hamer | Revitalize
-
Tamara Couperus | Crocodile
-
Marieke van Balen | Mora | Van Geloven
|
|
|
|
Wij zijn op zoek naar een (Digital) Campaign Planner. Een Pietje Precies die het team Campaign Planning komt versterken.
Je bent een kei in planning en organisatie die zich niet snel gek laat maken. Een multitasker die feilloos kan schakelen tussen onze verschillende (digitale) producten. Een aanpakker die altijd beter wil dan de vorige keer en nooit genoegen...
|
|
|
|
Laten we eerlijk zijn: werkelijk niemand houdt echt van advertenties op Facebook en Instagram. Jij telt liever de likes op je recent gedeelde foto. Waar wij wel blij van worden: het werkt! Kies je voor een collection ad, video ad of instant experience?
Deze keuzes zal je dagelijks maken voor je klanten. Maar binnen ZIGT gaan we nog een stap verder. Zo zetten wij o.a. de gaafste influencer samenwerkingen op. Ben je al enthousiast? ‘Social & Content Specialist’ klinkt sowieso al...
|
|
|
|
Krijg jij energie van het bouwen van relaties en heb je affiniteit met het onderwijs? Grijp dan nu je kans en ga aan de slag voor ons Microsoft account. Hoe? Via NOSUCH On-Site, onderdeel van het marketingcommunicatiebureau NOSUCH. Voor ons Microsoft account zoeken we een Channel Manager Educatie.
Als Channel Manager Educatie ben je onderdeel van het Educatie team binnen Microsoft. Je beheert partnerrelaties en je bent de ‘go to’ persoon voor vragen en ondersteuning. Je richt je op het verhogen van de partnerverkopen van de...
|
|
|
|
Wij zijn op zoek naar Projectmanagers voor onze (Niet normaal effectieve) klantenteams. Als Projectmanager bij Natwerk overzie je projecten en zorg je voor een perfecte uitvoer, inclusief het bewaken van planningen en budgetten, van briefing tot executie ben je eindverantwoordelijke.
Je bouwt daarnaast aan een goede werkrelatie met onze klanten om een goede uitvoering te waarborgen. Als projectmanager ben je de spin in het web richting de klant, mediabureaus, leveranciers en je collega’s. In een van onze multidisciplinaire klantenteams werk je samen met onze...
|
|
|
|
Als Head of Social ben je verantwoordelijk voor het social domein binnen het digitale team van Maxlead. Je geeft leiding aan het team van social leads en consultants, waarbij je nauw samenwerkt met de andere digitale Head ofs, de accountteams en de Chief Growth Officer (CGO).
Hierbij ben je een directe manager, inspirator, sparringpartner en coach voor jouw team. Door jou weet iedereen wat er moet gebeuren en werkt iedereen aan zijn persoonlijke doelstellingen én aan die van de klant. Naast de mensen ben...
|
|
|
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|