Jaargang 5 | editie 109 | 15 november 2022 |
|
Yvette Belt-Beekman wordt per 1 januari Managing Director van Alfred. CEO Eddy Salfischberger gaat Freddy leiden. Wij spreken hen.
YVETTE
Een stap van adverteerder naar bureau, dat zie je niet vaak. Volg je met deze keuze je hart en jouw plezier?
Absoluut! Vanaf het moment dat Eddy mij vroeg of ik dit wilde doen, voelde ik eigenlijk al gelijk dat het een goed idee was. Wat een eer om deze rol te vervullen voor zo een mooi bureau als Alfred. Daarbij is mijn liefde voor het vak begonnen aan bureauzijde, dus de beweging terug naar het bureau is eigenlijk een hele logische stap voor mij. Maar, kiezen voor...
|
|
|
|
In de aanloop naar de bekendmaking van de Reclamebureau100 tijdens het M100 Event op woensdag 7 december in de Kromhouthal Amsterdam houden wij een serie interviews met genomineerden. Vandaag spreken wij met Dennis van Vugt, Managing Director van Born05.
Kun jij Born05 introduceren?
Born05 is een digital-first branding agency. Wij gaan altijd voor de optelsom en bouwen blijvende connecties tussen merken en mensen. We zijn dus ook op ons allersterkst als we kunnen werken aan de lange termijn. We werken het liefst...
|
|
|
|
MarketingReport houdt een reeks interviews met partners van Value Zipper, de grootste onafhankelijke aanbieder van mediaruimte. We voelen Koen Aartman, manager Partnerships van de Cruyff Foundation aan de tand.
Kun je de Cruyff Foundation en wellicht ook jezelf introduceren?
De Cruyff Foundation steunt en ontwikkelt wereldwijd impactvolle sport- en spelprojecten. Hierbij focussen we ons op kinderen en jongeren voor wie sport niet vanzelfsprekend is. Dit doen we met sportprojecten voor kinderen met een handicap, door het inrichten van de sportieve buitenruimte...
|
|
|
|
Harper's Bazaar heeft Rusland-correspondent Iris de Graaf uitgeroepen tot Women of the Year 2022. De andere prijzen gingen naar Gloria Wekker, Nazmiye Oral, Naomi van der Linden en Katrin Ley. Het thema: wie maakte dit jaar impact?
Tijdens een exclusieve gala-avond in de Posthoornkerk in Amsterdam maakte het tijdschrift de winnares bekend van de verkiezing. Dit zijn alle winnaressen...
|
|
|
|
Tijdens ADNIGHT 2022 opende &.media group de deuren. Op deze feestelijke avond werden in samenwerking met Marketing Report drie ramvol bezochte sessies georganiseerd over het vak. Elk van deze sessies is verwerkt in een podcast.
In deze aflevering gaat Peter Wybenga in gesprek met Jonathan de Jong (Documentary filmmaker bij NPO, RTL, Videoland & SBS) en Maxime van de Groep (Creative bij &.format). Ze vertellen je alles over het vinden van inspiratie en over de huidige trends in formatland. Jonathan de Jong...
|
|
|
|
Joe Public ontwikkelde een campagne voor verzekeraar OHRA die onder de aandacht brengt dat klanten 100 procent keuzevrijheid hebben in fysiotherapeut, ziekenhuis en specialistische kliniek.
Weer staat het paniekerige koppel Roos en Matthijs in de schijnwerpers. Vrij letterlijk, want ze belanden in de professionele muziekindustrie. Dit keer slaat Matthijs aan het doemdenken. Hij maakt zich zorgen als hij pijn aan zijn knie heeft en naar de fysiotherapeut moet. Met alle gevolgen van...
|
|
|
|
Na twee jaar afwezigheid van contentmarketing-awards in Nederland, is het award-initiatief van Platform Content Marketing enthousiast door de sector omarmd.
Met in totaal 160 inschrijvingen door een 40-tal verschillende bureaus en bedrijven maakt de 2022-editie van de CMTA haar naam Content Marketing | The Awards volledig waar: een brede vertegenwoordiging van contentmarketeers die trots hun werk delen en laten meten met dat van collega’s. De jury van Content Marketing | The Awards 2022 heeft uit de...
|
|
|
|
Luister dinsdag 15 november om 18:30 uur naar de uitzending van Marketing Report op New Business Radio. Uw prettige gespreksleider is presentator Peter Wybenga, bijgestaan door zijn razendsnelle sidekick Bas Vlugt.
Onze gasten:
- Marjolein Vendrig | Bever
- Michael Versélewel de Witt Hamer | Revitalize
- Tamara Couperus | Crocodile
- Marieke van Balen | Mora | Van Geloven...
|
|
|
|
Ben jij onze nieuwe post production supervisor?! Krijg jij energie van de technische kant van de post productie en heb je interesse in veranderende technologie?
Heb je oog voor detail, affiniteit met budgetteren en werk je graag in de dynamische omgeving van Fiction Valley waar onder andere series als Mocro Maffia worden gemaakt...
|
|
|
|
Jou maken ze niks wijs. Na meerdere jaren ervaring kent social media geen geheimen meer voor je. Je kunt uit de voeten met alle leading social media platformen. Je adviseert, zet tactisch doordachte campagnes op, optimaliseert en evalueert.
Onze klanten, en dat zijn niet de minsten, kunnen op jou rekenen voor een doordacht media advies met een kanaal overstijgende strategie en goed gekozen KPI’s. Met jouw kennis, ervaring en bevlogenheid kun je bovendien je...
|
|
|
|
Wij zijn op zoek naar Creatieven voor onze (Niet normaal effectieve) klantenteams. In deze rol bedenk je en voer je creatieve ideeën en concepten uit. Hierbij moet je zorgen dat je het productie/ realisatieproces begeleidt om te waarborgen dat het wordt gemaakt zoals je het hebt bedacht.
Dit op basis van de klantvraag en strategische uitgangspunten geformuleerd door afdeling strategie. Hierbij is het belangrijk dat de creatieve concepten oplossingen of producten spraakmakend genoemd kunnen worden en dat de Natwerk...
|
|
|
|
Als Head of Social ben je verantwoordelijk voor het social domein binnen het digitale team van Maxlead. Je geeft leiding aan het team van social leads en consultants, waarbij je nauw samenwerkt met de andere digitale Head ofs, de accountteams en de Chief Growth Officer (CGO).
Hierbij ben je een directe manager, inspirator, sparringpartner en coach voor jouw team. Door jou weet iedereen wat er moet gebeuren en werkt iedereen aan zijn persoonlijke doelstellingen én aan die van de klant. Naast de mensen ben...
|
|
|
|
Krijg jij energie van het bouwen van relaties en heb je affiniteit met het onderwijs? Grijp dan nu je kans en ga aan de slag voor ons Microsoft account. Hoe? Via NOSUCH On-Site, onderdeel van het marketingcommunicatiebureau NOSUCH. Voor ons Microsoft account zoeken we een Channel Manager Educatie.
Als Channel Manager Educatie ben je onderdeel van het Educatie team binnen Microsoft. Je beheert partnerrelaties en je bent de ‘go to’ persoon voor vragen en ondersteuning. Je richt je op het verhogen van de partnerverkopen van de...
|
|
|
|
Wij zijn op zoek naar een (Digital) Campaign Planner. Een Pietje Precies die het team Campaign Planning komt versterken.
Je bent een kei in planning en organisatie die zich niet snel gek laat maken. Een multitasker die feilloos kan schakelen tussen onze verschillende (digitale) producten. Een aanpakker die altijd beter wil dan de vorige keer en nooit genoegen...
|
|
|
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|