Jaargang 5 | editie 112 | 23 november 2022 |
|
Marjolein Vendrig is Marketing Director bij outdoor-winkel Bever. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio vertelt ze over haar bedrijf en de rol van alle medewerkers.
Marjolein Vendrig: "Bij ons, net als bij elk bedrijf, ben je als marketeer bezig met wie je bent als merk en hoe je dat wilt uitdragen. Natuurlijk verschillen de activiteiten en wat je ermee doet wel. Wij nemen de positie van buitenspecialist in. Bij ons zit hem dat ook echt in de mensen die er werken...
|
|
|
|
Frans Klein (directeur Video bij de NPO) heeft tijdelijk zijn functie neergelegd. Volgens de NPO doet hij dit om te voorkomen dat er discussie kan ontstaan over de onafhankelijkheid van het onderzoek naar de werkomstandigheden bij het programma De Wereld Draait Door.
Het onderzoek zal extern worden uitgevoerd waarbij de NPO de opdrachtgever is van het onderzoek. Volgens de NPO heeft Gunay Uslu (D66) dit aan de NPO verzocht vanwege de wettelijke sturings- en coördinatietaak. Eerder gaf Suzanne...
|
|
|
|
Na een kennismaking en strategische sessie gaat HERC, onderdeel van het ACE-netwerk, aan de slag voor de crossmediale omroepvereniging VPRO. Aan HERC de taak om, samen met de VPRO, een merk- en activatiecampagne te ontwikkelen om nieuwe generaties aan te spreken.
De VPRO heeft voor het laatst campagne gevoerd in 2016 met Sponsor van de vooruitgang. Diederik Hoekstra, hoofd publiek & marketing VPRO: "De presentatie van HERC was erg overtuigend. Zij hebben de juiste visie en kennis in huis om...
|
|
|
|
Christiaan van Dijk, Business Development Director bij ZIGT media en performance bureau, bespreekt in de uitzending van Marketing Report op New Business Radio actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie.
Christiaan van Dijk: "Meta verkeert in zwaar weer met slechte kwartaalcijfers en dalende beurswaarde. De adverteerders zijn terughoudend en de inkomsten lopen achter. Er wordenmiljaren gestoken in de Metaverse, zijn visie op het...
|
|
|
|
Via een kersverse stichting administratiekantoor (STAK) kunnen werknemers in vaste dienst bij Mediatic een aandeel nemen in het Amsterdamse bureau voor pr en contentmarketing. Hiermee stimuleert Mediatic de betrokkenheid en ondernemerschap van haar medewerkers.
Dennis Mensink, oprichter en eigenaar van Mediatic. “Ondernemerschap is een van de drie kernwaarden van onze organisatie. Op deze manier geven we daar extra invulling aan; onze werknemers kunnen nu echt een stukje van het...
|
|
|
|
Cees Honig is sinds de start van Xite betrokken bij de music video streaming service Xite en sinds 2019 co-CEO en aandeelhouder van Xite. Xite is actief in Nederland, België, Duitsland, de Verenigde Staten, Canada, Verenigd Koninkrijk en Ierland. We spreken hem over hoe Xite zich ontwikkeld heeft tot Amerikaanse speler als Nederlands initiatief en de ontwikkelingen van Xite in Nederland.
Voor wie Xite niet kent, kan je Xite uitleggen?
Xite is een muziektelevisiemerk dat in mei 2008 werd gelanceerd toen TMF nog bestond. We werden een concurrent van hun en we hebben onszelf ingevochten in de markt met...
|
|
|
|
Corine de Vries is hoofdredacteur van het Noordhollands Dagblad, de Gooi- en Eemlander, het Leidsch Dagblad, het Haarlems Dagblad en de IJmuider Courant. Daarmee is de hoofdredacteur van de regionale dagbladen van Mediahuis Nederland. We spreken haar over ontwikkelingen bij haar kranten
Hoe gaat het met de regionale kranten?
Het gaat nog steeds heel goed. Sinds wij ruim drie jaar geleden web first en met een betaalmuur zijn gaan werken, zijn al onze regionale titels gegroeid. Tijdens de coronacrisis zagen we echt een forse groei: omdat mensen aan huis...
|
|
|
|
Word jij het performance talent dat de online marketing campagnes van o.a. Verfwinkel.nl, DELTA Energie, Mercedes Benz Trucks en DPD laat resulteren in een ongekend hoog ROI? Stap dan nu in de ring als Performance Marketeer bij Fightclub!
Jij gaat het gesprek aan met de klant en vormt op basis van de verkregen input een passende strategie die leidt tot het behalen van de KPI’s voor de klant. Je bent dus verantwoordelijk voor het verhogen van het rendement op de campagnes van de klant en voor de kwaliteit en het...
|
|
|
|
We zijn op zoek naar een client lead, eentje die klanten voorop stelt en zijn/haar energie niet kwijt kan op één project, maar het liefst meerdere balletjes in de lucht houdt!
Fama Volat is een creatief netwerk dat prijswinnend werk maakt, ofwel een marketingcommunicatiebureau met vier vestigingen. En ons team groeit!! Daarom zoeken wij een junior brandmanger, eentje die klanten voorop stelt en zijn/haar energie niet kwijt kan op één project, maar het liefst meerdere balletjes in de lucht houdt. Je bent een praktische...
|
|
|
|
Als designer ben je leip van design en heb je een grote liefde voor all things digital. Jij weet hoe je elegante functionaliteiten en esthetiek samen laat komen in je ontwerpen. Je wordt opgenomen in ons veelbekroonde design-team dat je met open armen ontvangt.
Samen met collega-designers en altijd in nauwe samenwerking met developers en andere creatieven werk je aan uiteenlopende digital branding-trajecten en product designs voor toonaangevende merken in Nederland en...
|
|
|
|
Krijg jij energie van het ontwikkelen van visuele merkstrategieën voor uiteenlopende merken en zet je deze met gemak om in concrete concepten voor videoproducties? Wil je werken in een creatieve en bruisende omgeving met makers? Look no further!
Bij Towel Media focussen wij op het maken van branded video content. Van realityseries met influencers, commercials en social content tot aan documentaires. Content die jij als Creative gaat bedenken, ontwikkelen én regelmatig gaat...
|
|
|
|
Fiction Valley, producent van succesvolle Nederlandse dramaseries en films zoals Forever Rich, Deep Shit en Sihame, is per direct op zoek naar een assistent productieleiding voor een nieuw seizoen van Mocro Maffia.
Wij produceren alweer het vijfde seizoen van de bekende Nederlandse serie Mocro Maffia voor Videoland. De voorgaande seizoenen en film zijn te bekijken via Videoland...
|
|
|
|
We make good brands grow big and big brands grow good. We staan op een kantelpunt in onze samenleving. Mensen willen een andere manier van consumeren, werken en leven. Wij geloven dat merken deze nieuwe manier van samenleven vorm kunnen en moeten geven.
Met Springbok dragen we ons steentje bij aan de maatschappij door goede merken groot te maken en grote merken beter te maken. Dit doen we door menselijkheid, creativiteit en technologie samen te brengen in een aangename...
|
|
|
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|