Jaargang 5 | editie 116 | 29 november 2022 |
|
Onder het genot van de virtuoze presentatie van René Mioch zijn op 28 november in Beeld en Geluid in Hilversum de winnaars van Content Marketing | The Awards 2022 bekendgemaakt.
Een gedenkwaardige avond waarop trotse winnaars na twee jaar eindelijk weer het beste werk uit de contentmarketing toonden. Met 160 inschrijvingen van 40 verschillende bureaus en bedrijven uit Nederland en België deed Content Marketing | The Awards de naam in zowel kwaliteit als kwantiteit eer...
|
|
|
|
Minister Micky Adriaansens (VVD) heeft de ontwerp veilingregeling voor de landelijke commerciële radiofrequenties bekend gemaakt. Daaruit blijkt dat de clausuleringen zoals de ACM al bekend maakte, voor 7 van de 9 landelijke FM-frequentienetten via een veiling zullen worden verdeeld waarbij geen programmaverplichtingen gelden.
Drie radiostations per eigenaar
De minister volgt daarnaast het ACM-advies om maximaal drie radiostations per eigenaar toe te staan. Thans zijn dat er vier sinds toenmalig minister Henk Kamp (VVD) dat sinds 1 januari 2016 mogelijk maakte na een toenmalige kamermotie...
|
|
|
|
Ace & Tate, het duurzame en innovatieve merk dat sinds 2013 brillen en accessoires maakt, heeft een sportcollectie gelanceerd. Alle brillen worden volledig in Amsterdam ontworpen, zo kunnen de brillen van hoogwaardige kwaliteit zijn met transparante prijzen.
De lancering van de sportlijn is een logische stap in de groei van het bedrijf. Waar sportbrillen meestal functie boven fashion stellen, biedt Ace & Tate nu een praktische en modieuze bril voor tijdens het sporten. Met een strak...
|
|
|
|
Marieke van Balen is Marketing & Innovation Director Benelux bij snackmerk Van Geloven, bekend van onder meer Mora. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio vertelt ze over de Mora-campagne rondom AirFryday.
Marieke van Balen: "Ik ben verantwoordelijk voor marketing en innovatie voor retail en de foodservicemarkt. Dat doen we met merken als Mora. Met Mora zijn we al langer actief met een assortiment dat geschikt is voor airfryer-bereiding. We willen daar verder in groeien en zien daar mogelijkheden...
|
|
|
|
Hearst Netherlands heeft Josephine Kay benoemd tot nieuwe hoofdredacteur van JAN Magazine. Per 1 februari 2023 zal zij aan het roer komen te staan van hét authentieke Nederlandse feelgoodmerk voor 30+-vrouwen.
Josephine Kay is op dit moment nog hoofdredacteur van Cosmopolitan. Ze leidde de afgelopen vier jaar dit grootste young Millennial- en Gen Z-merk van Nederland en heeft meerdere successen op haar naam staan. Eerder was Josephine Kay hoofdredacteur van Bedrock.nl en werkte ze...
|
|
|
|
Royal Swinkels Family Brewers (SFB) heeft Kaliber gevraagd de internationale positionering van Bavaria en Rodenbach aan te scherpen. Hiermee leggen zij de fundering voor verdere internationale groei van deze twee belangrijke merken uit het portfolio van de familiebrouwer.
Het Belgische biermerk Rodenbach – dat recent haar 200-jarige bestaan vierde – maakt zich klaar voor haar internationale doorbraak. Het bier valt in de smaak bij liefhebbers van zuurbier en jury’s van wereldwijde...
|
|
|
|
Soms achtervolgen bedrijven je. Alsof je de laatste persoon op aarde bent aan wie zij hun diensten kunnen verkopen. Als dat gebeurt weet je dat het bedrijf onbetrouwbaar is.
Laatst vroeg mijn zoon me wat ik vond van een bedrijf dat je gegarandeerd bitcoin-winsten kon laten maken. Hij had het gezien in een AD-artikel, op Facebook. Nou, dan weet je al op voorhand: een flinke korrel zout. Die winsten ontstonden middels een algoritme dat het juiste aan- en verkoopmoment zou voorspellen. De jongens die het hadden bedacht...
|
|
|
|
Born05 lanceert high-fashion merk Reveals. Het modemerk trapt af met een eerste statement-piece, dat digitale personalisatie toevoegt aan kleding: de Reveals-sjaal. Elke sjaal is uniek en onthult persoonlijke informatie van degene die hem draagt.
Met de lancering van Reveals gaat een langgekoesterde wens van Born05 in vervulling. Al meer dan 15 jaar zet het bureau zijn creativiteit in voor de bekendste merken van Nederland. Vanaf vandaag brengen zij voor het eerst ook een eigen...
|
|
|
|
Het M100 Event komt eraan! De nieuwe naam voor wat afgelopen jaar nog ietwat omslachtig met Media100 | Marketing100 Event werd aangeduid. De naam is nieuw, gebleven is de status van beste media - marcom netwerk event van het jaar...
|
|
|
|
Voorafgaand aan het M100 Event 2022 organiseert Media Meetings & Magazines - op dezelfde locatie - de derde editie van de WhitePaper Sessions.
Een kleinschalig, interactief event dat in het kader staat van hoogwaardige kennistransfer...
|
|
|
|
Hearst Netherlands telt 170 gepassioneerde medewerkers die samen met een extern netwerk van contentmakers, influencers, fotografen en digitale specialisten elke dag werken aan en voor topmerken als ELLE, Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, JAN, Women’s Health, Quote, National Geographic, Quest, Men’s Health, Runner’s World, Bicycling, Flying Dutchman en Holland Herald.
Voor deze merken wordt toonaangevende, hoogwaardige en betekenisvolle (branded) content gecreëerd die inspireert en mensen in beweging brengt. We innoveren, informeren en...
|
|
|
|
Sta mee aan de basis van het succes van merken zoals Snow World, Kasteelbier, Luikse siroop, ZEB, Porsche, Goodyear en Jupiler? Stap nu in de ring als Creative Designer bij Fightclub!
Wat zoeken wij?
Fightclub België is in volle ontwikkeling! Klanten vinden meer en meer de weg naar ons fantasierijke creatieve team en dus hebben we dringend nood aan versterking! We zijn op zoek naar een ervaren designer / art director (bij ons is dat dezelfde persoon; stijl is het antwoord op alles) om de doelen van de klant te vertalen naar spectraal werk dat vooruit gaat...
|
|
|
|
Ben jij een regelneef en neem je graag het initiatief? Dan zijn wij op zoek naar jou….Meneer/Mevrouw Clientmanager.
Profiel
Wij zoeken iemand die:
- Graag de rol van kartrekker op zich neemt binnen een klantteam
- Die het leuk vindt om ontwikkelingen in de gaten te houden
- Die goed kan luisteren en klantpolitiek interessant vindt
- De regie voert op het proces dat we doorlopen met onze klanten: van concept tot uitvoering...
|
|
|
|
Ben jij helemaal thuis in de wereld van entertainment en maak jij waanzinnige content? Wil jij onderdeel zijn van één van Nederlands’ sterkste entertainmentmerken? Wij zijn op zoek naar een freelance redacteur die verder meebouwt aan het online platform van RTL Boulevard.
We zoeken iemand die helemaal thuis is in de wereld van entertainment en dat nieuws samen met het team als allereerste wil brengen. Iemand die nieuws over Ronnie Flex en Famke Louise als eerste wil brengen. Iemand die snapt...
|
|
|
|
Word jij het nieuwe Fightclub talent die de merk en campagne strategieën van o.a. DELTA, Just, Mora en Mercedes Benz Trucks naar nieuwe hoogtes brengt? Stap dan nu in de ring als Campaign & brand strategist bij Fightclub!
Wie zoeken wij?
Impact maak jij door te fungeren als brug tussen creatie, media, digital en offline. Het maakt voor jou niet uit via welk kanaal we de meeste impact maken, je zorgt ervoor dat er een blueprint klaarligt waar specialisten op verder kunnen borduren. Van het voorbereiden en leiden van merksessies...
|
|
|
|
Jij bent een ambitieuze freelance communicatieadviseur met een groot hart voor de maatschappij. Of je nu werkt aan interne, bouw- of publiekscommunicatie: op elk knooppunt neem jij de juiste afslag.
Je weet hoe overheidsorganisaties werken en deinst niet terug voor een knap staaltje kantoorjargon. Want nieuwe woorden als ‘instandhoudingsopgave’ maken je eerder nieuwsgierig. Wat nog ontbreekt, is een plek waar je tijdelijk jouw expertise kunt inzetten. Als interim communicatieadviseur (medior)...
|
|
|
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|