Jaargang 5 | editie 114 | 25 november 2022 |
|
Michael Versélewel de Witt Hamer is oprichter van REVITALIZE. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio vertelt hij over wat zijn bedrijf voor rebranding voor (groei)ambities heeft.
Michael Versélewel de Witt Hamer: "Vijf jaar geleden van ik REVITALIZE begonnen. We zijn een rebrandingbureau en richten ons dus specifiek op het herpositionere en transformeren van bestaande merken, dus ook het ontwerpern van een nieuwe visuele merkidentiteit en alles wat eruit...
|
|
|
|
Springbok breidt uit met Tomas Sweertvaegher, die is aangesteld als strategisch directeur. Met zijn brede ervaring bij LDV United en Ogilvy Brussels gaat deze zwaargewicht werken aan grote projecten. We stellen hem een paar vragen.
Dag Tomas, proficiat met deze nieuwe stap. Hoe ben je ertoe gekomen voor Springbok aan de slag te gaan?
Ik heb ondertussen 15 jaar ervaring binnen agency’s, en de laatste jaren zie ik de markt heel snel evolueren. De meeste aandacht ging terecht naar de digitale veranderingen en innovaties. Maar die slinger dreigde door te slaan, waarbij...
|
|
|
|
Schoenenketen vanHaren kiest voor reclamebureau Bijvoorkeur. Met 145 winkels in Nederland, 54 winkels in België en een grote online winkel, is vanHaren één van de meest succesvolle schoenketens in deze landen.
VanHaren is de eerste klant van Bijvoorkeur, het bureau dat vorige maand werd opgericht door Budi Gonzalez de Chaves en Thijs de Boer. Bijvoorkeur ontwikkelt de communicatiestrategie en houdt zich bezig met de...
|
|
|
|
In het weekend van 19 en 20 november stond Hoog Catharijne helemaal in het teken van vergroening. blowUP media, Doneasy en Justdiggit hebben samen met shopping center Hoog Catharijne de handen ineen geslagen om op een positieve en innovatieve manier aandacht te vragen voor het klimaat.
Door te bewegen konden bezoekers van Hoog Catharijne op de interactieve terminals van Doneasy een eigen boom als digital art piece laten groeien waarna 1 euro gedoneerd kon worden aan Justdiggit. Na iedere donatie toonden diverse...
|
|
|
|
Via een kersverse stichting administratiekantoor (STAK) kunnen werknemers in vaste dienst bij Mediatic een aandeel nemen in het Amsterdamse bureau voor pr en contentmarketing. We willen hier meer over weten en bellen oprichter en eigenaar Dennis Mensink.
Proficiat met deze stap, hoe zijn jullie op het idee gekomen voor mede-eigenaarschap?
Dankjewel! We zijn er heel blij mee. Ik had er al wel eens van gehoord en werd geïnspireerd door een ondernemer die actief is op een heel ander vlak die hier ook mee bezig was. Toen een bevriende advocaat vertelde dat hij dit in andere...
|
|
|
|
Jij bent een ambitieuze freelance communicatieadviseur met een groot hart voor de maatschappij. Of je nu werkt aan interne, bouw- of publiekscommunicatie: op elk knooppunt neem jij de juiste afslag.
Je weet hoe overheidsorganisaties werken en deinst niet terug voor een knap staaltje kantoorjargon. Want nieuwe woorden als ‘instandhoudingsopgave’ maken je eerder nieuwsgierig. Wat nog ontbreekt, is een plek waar je tijdelijk jouw expertise kunt inzetten. Als interim communicatieadviseur (medior)...
|
|
|
|
We zijn op zoek naar een client lead, eentje die klanten voorop stelt en zijn/haar energie niet kwijt kan op één project, maar het liefst meerdere balletjes in de lucht houdt!
Fama Volat is een creatief netwerk dat prijswinnend werk maakt, ofwel een marketingcommunicatiebureau met vier vestigingen. En ons team groeit!! Daarom zoeken wij een junior brandmanger, eentje die klanten voorop stelt en zijn/haar energie niet kwijt kan op één project, maar het liefst meerdere balletjes in de lucht houdt. Je bent een praktische...
|
|
|
|
Megawatt Advertising en Digital groeien hard en zijn per direct op zoek naar een talentvolle en energieke Client Lead. Megawatt Advertising, onderdeel van Megawatt Group, is een high-energy creative agency dat concepten oplevert die ertoe doen.
Onze expertise; branding-uitdagingen, zoals (her)positionering en het design van een visuele identiteit, merkportfolio-vraagstukken en ontwikkeling van merknamen. Communicatiecampagnes vormen de brandstof van een...
|
|
|
|
Word jij het performance talent dat de online marketing campagnes van o.a. Verfwinkel.nl, DELTA Energie, Mercedes Benz Trucks en DPD laat resulteren in een ongekend hoog ROI? Stap dan nu in de ring als Performance Marketeer bij Fightclub!
Jij gaat het gesprek aan met de klant en vormt op basis van de verkregen input een passende strategie die leidt tot het behalen van de KPI’s voor de klant. Je bent dus verantwoordelijk voor het verhogen van het rendement op...
|
|
|
|
De Telegraaf is één van de belangrijkste mediamerken van Nederland. Een instituut in het medialandschap dat met ruim 50% van de Nederlandse bevolking in contact staat. In duidelijke taal, dichtbij de lezer. Via papier, maar ook digitaal doormiddel van video.
Dagelijks produceren en publiceren wij video’s op Telegraaf.nl, youtube, Telesport, Prive en De Financiele Telegraaf. Wil jij aan de slag bij een groot landelijk nieuwsmerk en heb je affiniteit met video? Dan is dit je kans! Wij openen graag onze...
|
|
|
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|