Jaargang 5 | editie 114 | 25 november 2022
 
[MarketingReport Radio] Michael Versélewel de Witt Hamer over REVITALIZE

Michael Versélewel de Witt Hamer is oprichter van REVITALIZE. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio vertelt hij over wat zijn bedrijf voor rebranding voor (groei)ambities heeft.

Michael Versélewel de Witt Hamer: "Vijf jaar geleden van ik REVITALIZE begonnen. We zijn een rebrandingbureau en richten ons dus specifiek op het herpositionere en transformeren van bestaande merken, dus ook het ontwerpern van een nieuwe visuele merkidentiteit en alles wat eruit...

Lees Meer

 
[Interview] Veelvuldig Effie-winnaar Tomas Sweertvaegher tekent bij Springbok

Springbok breidt uit met Tomas Sweertvaegher, die is aangesteld als strategisch directeur. Met zijn brede ervaring bij LDV United en Ogilvy Brussels gaat deze zwaargewicht werken aan grote projecten. We stellen hem een paar vragen.

Dag Tomas, proficiat met deze nieuwe stap. Hoe ben je ertoe gekomen voor Springbok aan de slag te gaan?

Ik heb ondertussen 15 jaar ervaring binnen agency’s, en de laatste jaren zie ik de markt heel snel evolueren. De meeste aandacht ging terecht naar de digitale veranderingen en innovaties. Maar die slinger dreigde door te slaan, waarbij...

Lees Meer

 
vanHaren kiest Bijvoorkeur

Schoenenketen vanHaren kiest voor reclamebureau Bijvoorkeur. Met 145 winkels in Nederland, 54 winkels in België en een grote online winkel, is vanHaren één van de meest succesvolle schoenketens in deze landen.

VanHaren is de eerste klant van Bijvoorkeur, het bureau dat vorige maand werd opgericht door Budi Gonzalez de Chaves en Thijs de Boer. Bijvoorkeur ontwikkelt de communicatiestrategie en houdt zich bezig met de...

Lees Meer

 

blowUP media, Doneasy en Justdiggit ontwikkelen interactieve fundraising experience

In het weekend van 19 en 20 november stond Hoog Catharijne helemaal in het teken van vergroening. blowUP media, Doneasy en Justdiggit hebben samen met shopping center Hoog Catharijne de handen ineen geslagen om op een positieve en innovatieve manier aandacht te vragen voor het klimaat.

Door te bewegen konden bezoekers van Hoog Catharijne op de interactieve terminals van Doneasy een eigen boom als digital art piece laten groeien waarna 1 euro gedoneerd kon worden aan Justdiggit. Na iedere donatie toonden diverse...

Lees Meer

 
Even bellen met ... Dennis Mensink over personeelsparticipatie Mediatic

Via een kersverse stichting administratiekantoor (STAK) kunnen werknemers in vaste dienst bij Mediatic een aandeel nemen in het Amsterdamse bureau voor pr en contentmarketing. We willen hier meer over weten en bellen oprichter en eigenaar Dennis Mensink.

Proficiat met deze stap, hoe zijn jullie op het idee gekomen voor mede-eigenaarschap?

Dankjewel! We zijn er heel blij mee. Ik had er al wel eens van gehoord en werd geïnspireerd door een ondernemer die actief is op een heel ander vlak die hier ook mee bezig was. Toen een bevriende advocaat vertelde dat hij dit in andere...

Lees Meer

 

 
 
[Vacatures] Zandbeek zoekt een Interim communicatieadviseur Rijkswaterstaat

Jij bent een ambitieuze freelance communicatieadviseur met een groot hart voor de maatschappij. Of je nu werkt aan interne, bouw- of publiekscommunicatie: op elk knooppunt neem jij de juiste afslag.

Je weet hoe overheidsorganisaties werken en deinst niet terug voor een knap staaltje kantoorjargon. Want nieuwe woorden als ‘instandhoudingsopgave’ maken je eerder nieuwsgierig. Wat nog ontbreekt, is een plek waar je tijdelijk jouw expertise kunt inzetten. Als interim communicatieadviseur (medior)...

Lees Meer

 
[Vacatures] Fama Volat zoekt een Jr. Brandmanager

We zijn op zoek naar een client lead, eentje die klanten voorop stelt en zijn/haar energie niet kwijt kan op één project, maar het liefst meerdere balletjes in de lucht houdt!

Fama Volat is een creatief netwerk dat prijswinnend werk maakt, ofwel een marketingcommunicatiebureau met vier vestigingen. En ons team groeit!! Daarom zoeken wij een junior brandmanger, eentje die klanten voorop stelt en zijn/haar energie niet kwijt kan op één project, maar het liefst meerdere balletjes in de lucht houdt. Je bent een praktische...

Lees Meer

 
[Vacatures] Megawatt zoekt een Client Lead

Megawatt Advertising en Digital groeien hard en zijn per direct op zoek naar een talentvolle en energieke Client Lead. Megawatt Advertising, onderdeel van Megawatt Group, is een high-energy creative agency dat concepten oplevert die ertoe doen.

Onze expertise; branding-uitdagingen, zoals (her)positionering en het design van een visuele identiteit, merkportfolio-vraagstukken en ontwikkeling van merknamen. Communicatiecampagnes vormen de brandstof van een...

Lees Meer

 
[Vacatures] Fightclub zoekt een Performance Marketeer

Word jij het performance talent dat de online marketing campagnes van o.a. Verfwinkel.nl, DELTA Energie, Mercedes Benz Trucks en DPD laat resulteren in een ongekend hoog ROI? Stap dan nu in de ring als Performance Marketeer bij Fightclub!

Jij gaat het gesprek aan met de klant en vormt op basis van de verkregen input een passende strategie die leidt tot het behalen van de KPI’s voor de klant. Je bent dus verantwoordelijk voor het verhogen van het rendement op...

Lees Meer

 
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Videoredacteur, De Telegraaf

De Telegraaf is één van de belangrijkste mediamerken van Nederland. Een instituut in het medialandschap dat met ruim 50% van de Nederlandse bevolking in contact staat. In duidelijke taal, dichtbij de lezer. Via papier, maar ook digitaal doormiddel van video.

Dagelijks produceren en publiceren wij video’s op Telegraaf.nl, youtube, Telesport, Prive en De Financiele Telegraaf. Wil jij aan de slag bij een groot landelijk nieuwsmerk en heb je affiniteit met video? Dan is dit je kans! Wij openen graag onze...

Lees Meer

 
Iemand nog een baan?

Lees Meer

 

 
Overig nieuws

Esprix verlengt deadline tot 23 februari 03-02-2023 | 11:14:00
Vanwege een aantal aanvragen voor uitstel, wordt de deadline voor het inzenden van een case voor de Esprix Awards verlengd tot aan woensdag 23 februari


VENGEAN introduceert opleidingsinstituut SUAS 03-02-2023 | 10:40:00
Onlangs lanceerde Schouten & Nelissen opleidingsinstituut SUAS en nam boutique agency VENGEAN in de arm voor branding en communicatie


Blokker en Ochama breiden samenwerking uit: 50 extra afhaalpunten 03-02-2023 | 09:35:04
Blokker breidt het aantal winkels waar Ochama boodschappen kunnen worden opgehaald uit tot ruim vijftig. Daarmee wordt de samenwerking met de omnichannel retailer verder versterkt.


[DPG Grow] De hartslag van Nederland: hoe zien wij de toekomst? 03-02-2023 | 09:26:55
Nederlanders zijn uitgesproken over de samenleving: het merendeel ziet de toekomst van het land somber in. Desondanks staat men positief in het leven


[Vacatures] ZIGT zoekt een Social Campaign Manager - Hoofddorp 03-02-2023 | 08:59:35
ZIGT is per direct op zoek naar een Social Campaign Manager - Hoofddorp


[Vacatures] Springbok zoekt een Junior SEA Specialist 03-02-2023 | 08:24:00
Springbok is per direct op zoek naar een Junior SEA Specialist in Den Bosch


[Vacatures] Natwerk zoekt een Creatief team (duo) 03-02-2023 | 08:01:00
Natwerk is per direct op zoek naar een Creatief team (duo)


[Vacatures] Megawatt zoekt een Planner Brand & Shopper Activation 03-02-2023 | 07:44:37
Megawatt is per direct op zoek naar een Planner Brand & Shopper Activation


[Vacatures] Mediahuis zoekt een Verslaggever klimaat - De Telegraaf 03-02-2023 | 07:28:01
Mediahuis is per direct op zoek naar een Verslaggever klimaat - De Telegraaf


[Vacatures] Mediahuis zoekt een Creative 03-02-2023 | 07:18:00
Mediahuis is per direct op zoek naar een Creative


[De Belofte 2023] Darre van Dijk over Thomas van der Helm 02-02-2023 | 16:36:00
Tijdens het Cross Media Congres op 24 mei wordt bekend gemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de Media100, de Marketing100 en de Reclamebureau100 om 1 persoon voor te dragen. Darre van Dijk draagt Thomas van der Helm, Head of Account at TBWA\NEBOKO, voor


[Budi & Thijs] Moeilijke chips 02-02-2023 | 16:04:00
Mensen hebben liever pijn dan dat ze moeten nadenken. Zelfs als de pijn op ‘80’ werd gezet, gaf 28% van de mensen daar de voorkeur aan dan aan een moeilijke cognitieve taak


VENGEAN: Le Grand Mural de La Vie ‘Ceci n’est pas un cochon’ 02-02-2023 | 15:36:00
Voor plantaardig vleesmerk La Vie - bekend van haar gedurfde en vaak ludieke campagnes - ontwikkelde boutique branding agency VENGEAN een opvallend streetart-project


[Vacatures] SuperRebel zoekt een een Digital Content Creator 02-02-2023 | 08:21:00
SuperRebel is per direct op zoek naar een Digital Content Creator


[Vacatures] SuperRebel zoekt een Junior Copywriter 02-02-2023 | 08:15:00
SuperRebel is per direct op zoek naar een Junior Copywriter



 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -