Jaargang 5 | editie 115 | 28 november 2022 |
|
In deze aflevering gaat Diederik van Middelkoop om tafel met Mischa Schreuder, creatief partner bij creatief bureau Fitzroy. Zijn carrière omspant twee decennia en omvat veel bekroond werk voor verschillende internationale bureaus.
Ze praten over het doel, de noodzaak om zich aan te passen aan de veranderende mentaliteit van de consument, Fitzroy als thuis en de uitdagingen van een modern creatief bureau. Mischa is een ondernemende denker en een geweldige...
|
|
|
|
Social technology agency Gospooky versterkt haar team met de aanstelling van Tanya Ponømareva als Creative Director. De uitbreiding is onderdeel van Gospooky’s internationale groeistrategie en focus op creative leadership.
In haar rol als Creative Director zal Tanya verantwoordelijk zijn voor het leiden van het creative team om toonaangevende internationale merken zoals Prime Video, JBL en Tommy Hilfiger in de voorhoede van social te houden. Haar komst helpt Gospooky bij het continu blijven verleggen van...
|
|
|
|
IT-dienstverlener CaptureTech was toe aan een aangescherpte merkpositionering en schakelde daar Revitalize voor in. De visuele merkidentiteit werd opgefrist en de communicatiemiddelen kregen ook een nieuwe impuls.
CaptureTech is actief in het optimaliseren van werkprocessen door systemen, data en mensen op kantoor, in magazijnen en distributiecentra te verbinden. Daarvoor zetten ze hardware en software in. Na een aantal overnames en uitbreiding van het dienstenpakket was het tijd om de merkbelofte en het...
|
|
|
|
Afgelopen vrijdag 25 november was het Black Friday. Althans, dat denk ik. Want deze vrijdag duurt al heel lang en lijkt nog steeds niet aan zijn eind gekomen. Frustrerend voor iedereen die reikhalzend uitkijkt naar de zaterdag.
365 dagen per jaar korting
Dit van oorsprong Amerikaanse koopjesfenomeen was bedoeld om in één dag met spectaculaire kortingen voorraden en winkeldochters te lozen. In Nederland is het verworden tot niet meer dan het zoveelste communicatiehaakje voor de 365 dagen-per-jaar-kortingsacties. Met heel veel bombarie...
|
|
|
|
Voorafgaand aan het M100 Event 2022 organiseert Media Meetings & Magazines - op dezelfde locatie - de derde editie van de WhitePaper Sessions.
Een kleinschalig, interactief event dat in het kader staat van hoogwaardige kennistransfer...
|
|
|
|
Word jij content van content? En weet jij als magazine maker de aandacht te vangen én via digitale publicaties vast te houden? Dan zijn wij op zoek naar jou, want wij zoeken een…bladen baas 2.0.
Kerntaken
Content creator, bladen baas, magazine manager: welke naam je het beestje ook geeft, wij zoeken vooral iemand met kennis van – en liefde voor! – zowel off- als online media. In de functie van bladen baas 2.0 ben je verantwoordelijk voor de contentcreatie en -realisatie van een aantal mooie...
|
|
|
|
Fama Volat is een creatief netwerk dat prijswinnend werk maakt, ofwel een marketingcommunicatiebureau met vier vestigingen. En ons team groeit!! Daarom zoeken wij een account executive, eentje die klanten voorop stelt en zijn/haar energie niet kwijt kan op één project, maar het liefst...
|
|
|
|
De Telegraaf is één van de belangrijkste mediamerken van Nederland. Een instituut in het medialandschap dat met ruim 50% van de Nederlandse bevolking in contact staat. In duidelijke taal, dichtbij de lezer. Via papier, maar ook digitaal doormiddel van video.
Dagelijks produceren en publiceren wij video’s op Telegraaf.nl, youtube, Telesport, Prive en De Financiele Telegraaf. Wil jij aan de slag bij een groot landelijk nieuwsmerk en heb je affiniteit met video? Dan is dit je kans! Wij openen graag onze...
|
|
|
|
Jij bent een ambitieuze freelance communicatieadviseur met een groot hart voor de maatschappij. Of je nu werkt aan interne, bouw- of publiekscommunicatie: op elk knooppunt neem jij de juiste afslag.
Je weet hoe overheidsorganisaties werken en deinst niet terug voor een knap staaltje kantoorjargon. Want nieuwe woorden als ‘instandhoudingsopgave’ maken je eerder nieuwsgierig. Wat nog ontbreekt, is een plek waar je tijdelijk jouw expertise kunt inzetten. Als interim communicatieadviseur (medior)...
|
|
|
|
Word jij het performance talent dat de online marketing doelstellingen van o.a. Verfwinkel.nl, DELTA Energie, Mercedes Benz Trucks en DPD vertaalt naar ongekend slimme strategieën? Stap dan nu in de ring als Performance Strategist bij Fightclub!
Klaar voor de volgende stap als online strateeg? Als performance strategist interpreteer je vraag van de klant en vertaalt deze in een solide strategie t.b.v. briefing richting specialisten. Je bent de brug tussen strategie en digital, rapporteert aan klanten en denkt mee over plannen op korte...
|
|
|
|
Megawatt Advertising en Digital groeien hard en zijn per direct op zoek naar een talentvolle en energieke Client Lead. Megawatt Advertising, onderdeel van Megawatt Group, is een high-energy creative agency dat concepten oplevert die ertoe doen.
Onze expertise; branding-uitdagingen, zoals (her)positionering en het design van een visuele identiteit, merkportfolio-vraagstukken en ontwikkeling van merknamen. Communicatiecampagnes vormen de brandstof van een...
|
|
|
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|