Jaargang 5 | editie 120 | 6 december 2022 |
|
Martijn van der Spek en zijn broer Roland van der Spek zijn eigenaren en oprichters van het in 2005 gestarte VDS Publishers. We spreken Martijn van der Spek over de bladen JFK en Topgear Magazine alsmede hun takken custom media en digital agency.
Jullie waren eerst uitgever en zijn nu verbreed met de meer commerciële takken. Hoe is die ontwikkeling gegaan?
Het is eigenlijk vanuit de vraag van klanten gegaan. We kregen de vraag om bepaalde media-uitingen te maken en met name vanuit onze expertise vanuit JFK en TopGear. We maken via onze custom media specifieke uitingen via...
|
|
|
|
Lidl’s kerstcampagne staat dit jaar in het teken van enerzijds luxe voor iedereen, met betaalbare producten van Delicieux. Anderzijds heeft Lidl als boodschap er voor iedereen te zijn. Joe Public tekende voor deze eindejaarscampagne.
Dit najaar introduceerde Lidl de nieuwe flatbewoner Freek uit Drenthe, met als doel meer diversiteit in de Lidl-flat te brengen. De flat is destijds in het leven geroepen om een weerspiegeling te zijn van de Nederlandse samenleving...
|
|
|
|
In de aanloop naar de bekendmaking van de Media100 en Producenten50 tijdens het M100 Event op woensdag 7 december in de Kromhouthal Amsterdam houden wij een serie interviews met genomineerden. Vandaag spreken wij met Peter Lubbers, CEO van Banijay Benelux.
Welke trends zijn er volgens jou in 2022 en welke verwacht je in 2023?
Een belangrijke trend is dat het steeds essentiëler is om creativiteit te valideren en aan te scherpen met data. Ook is het opvallend dat zenders en platforms vragen om sterke, bestaande programmamerken en steeds vaker wordt...
|
|
|
|
BoekenVoordeel, een Nederlandse winkelketen voor boeken, films, bordspellen, DIY & Hobby artikelen en nog veel meer, heeft Vortex Agency en Vertigo 6 gekozen als bureaus voor TikTok-campagnes en pr.
Met ingang van 1 december verzorgt Vortex Agency de TikTok-content en -strategie voor de retailer. Vertigo 6 start begin volgend jaar met pr. De bureaus zijn gekozen vanwege de kennis en het netwerk in de boeken-, entertainment- en speelgoedbranche. Vortex Agency is het TikTok-label van...
|
|
|
|
Cultural intelligence agency AMARU haar eerste whitepaper. Om beter te begrijpen waar onze snel veranderende samenleving naartoe gaat, deed AMARU onderzoek naar technologie en cultuur vanuit zowel macro- als micro-perspectieven.
Dit resulteerde in hun eerste whitepaper: CULTURE + CHAOS + COMMUNITY. In deze whitepaper betoogt AMARU dat de huidige uitdagingen voor de creatieve industrie verband houden met het de structuren waarop deze gebouwd is...
|
|
|
|
In Nederland is minder dan 10 procent van de creatief directeuren vrouw. Hoe kijken zij daar zelf naar? Marketing Report publiceert een serie interviews met vrouwelijke creatief directeuren. In deze reeks een interview met Berrit Blok, die Creative Director en partner is bij Endeavour.
Endeavour bestaat al ruim 20 jaar; sinds februari 2022 zijn de afzonderlijke labels actief onder de merknaam Endeavour. Hoe gaat het met Endeavour?
Lekker! Natuurlijk is het hard werken aan interne fusies, maar we hebben ontzettend mooie resultaten behaald dit jaar. Een goed werkend team van meer dan 200 mensen, mooie nieuwe klanten én te gekke prijzen zoals onder meer een Effie...
|
|
|
|
Voorafgaand aan het M100 Event 2022 organiseert Media Meetings & Magazines - op dezelfde locatie - de derde editie van de WhitePaper Sessions.
Een kleinschalig, interactief event dat in het kader staat van hoogwaardige kennistransfer...
|
|
|
|
Hearst Netherlands telt 170 gepassioneerde medewerkers die samen met een extern netwerk van contentmakers, influencers, fotografen en digitale specialisten elke dag werken aan en voor topmerken als ELLE, Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, JAN, Women’s Health, Quote, National Geographic, Quest, Men’s Health, Runner’s World, Bicycling, Flying Dutchman en Holland Herald.
Voor deze merken wordt toonaangevende, hoogwaardige en betekenisvolle (branded) content gecreëerd die inspireert en mensen in beweging brengt. We innoveren, informeren en inspireren en geloven in lef, plezier, optimisme en behoefte...
|
|
|
|
Jij bent een ambitieuze communicatieadviseur met een groot hart voor de maatschappij. Of je nu werkt aan interne, bouw- of publiekscommunicatie: op elk knooppunt neem jij de juiste afslag. Je weet hoe overheidsorganisaties werken en deinst niet terug van een knap staaltje kantoorjargon.
Nieuwe woorden als ‘instandhoudingsopgave’ maken je eerder nieuwsgierig. Wat nog ontbreekt is een plek om je door te ontwikkelen. Als medior communicatieadviseur voor onze klant Rijkswaterstaat scherp jij jouw adviesvaardigheden dagelijks...
|
|
|
|
Voor Mediabrands Marketing Sciences zoeken we een getalenteerde en ervaren Lead Insights & Effectiveness die het team (9 fte) en de expertise verder gaat brengen.
Als Lead Insights & Effectiveness stuur je een team van enthousiaste consultants, specialisten en analisten aan. Jij brengt research, insights & effectiveness zowel qua discipline als team meerdere stappen verder. Ook ben je intern en extern het boegbeeld en aanspreekpunt van jouw team. Waar nodig ben je de meewerkend voorman die zelf kan..
|
|
|
|
De redactie VROUW bedrijft journalistiek in de meest pure vorm. We maken content voor telegraaf.nl/vrouw, de pagina VROUW in de krant, het Magazine VROUW dat elke zaterdag verschijnt en de tweemaandelijkse VROUW Glossy.
Ons dynamische en oergezellige team is een gezichtsbepalende deelredactie van De Telegraaf. De content die wij samen leveren, bereikt dagelijks ruim 2 miljoen consumenten; online en in print. Ben jij een ervaren journalist die goed is ingevoerd in het dagelijkse vrouwennieuws? Dan...
|
|
|
|
We groeien hier bij Mediahuis. En daar zijn we best trots op. Als thuisbasis van invloedrijke mediamerken brengen zijn we inmiddels gegroeid naar een Europese mediagroep met bedrijven en activiteiten in België, Nederland, Ierland, Duitsland en Luxemburg.
Bij dat groeien hoort natuurlijk een gezonde en gecontroleerde financiële huishouding. Daarom versterken wij ons hier graag met een (junior) business controller op wie we kunnen...
|
|
|
|
Ben jij een meester in het efficiënt uitvoeren van operationele en administratieve werkzaamheden die voortvloeien uit de samenwerking met onze klanten? Word jij blij van het verzorgen van een vlekkeloos proces voor iedereen met wie je samenwerkt? Dan zoeken wij jou bij Initiative!
Wij zoeken een Process Manager die binnen ons Amazon klantenteam zorgt voor rust, focus en efficiency op administratief en operationeel gebied en daarmee de samenwerking met collega’s en klanten zo soepel mogelijk...
|
|
|
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|