Jaargang 6 | editie 10 | 18 januari 2023 |
|
Global heeft de aanbesteding gewonnen van de 75-inch- en grootformaat digitale reclameschermen op NS-stations. Dit bevestigt het bedrijf nadat goed ingevoerde bronnen van Marketing Report dit al in november meldden.
Dit betekent dat Global ruim 370 digitale schermen op de 20 drukstbezochte stations, waaronder Amsterdam Centraal, Utrecht Centraal, Den Haag Centraal en Rotterdam Centraal toevoegt aan het...
|
|
|
|
Adverteren rondom viral video’s pakt niet voor ieder merk goed uit. Dit blijkt uit een door MAGNA Media en Channel Factory gedaan onderzoek onder respondenten in de Verenigde Staten (1370), Verenigd Koninkrijk (3104) en Australië (1371) die goed scorende videoadvertenties te zien gekregen.
Het gaat om merken als T-Mobile, een Amerikaanse verzekeraar en een populair haarverzorgingsproduct. Advertenties werden getoond op meerdere platforms, in verschillende contexten en in verschillende...
|
|
|
|
Creatief bureau NOSUCH uit Rotterdam trekt Michael Arbman aan als commercieel directeur, Willemijn van Eeghen als Account Director en Zeldi Storni-Kliegel als HR-manager.
De uitbreiding van het team geeft inhoud aan zowel de commerciële doelstellingen, als aan de ambitie om meer naar de voorgrond te treden als Total Brand Agency. Teus Baars, directeur/eigenaar van NOSUCH: “De behoeften van onze klanten worden steeds...
|
|
|
|
Vanaf 1 januari 2023 is Anne Stokvis toegetreden als partner bij creatief bureau N=5. Samen met Thijs Bontje geeft zij als creatieve directie invulling aan de visie van het bureau, waarin de emotionele kracht en impact van advertising wordt verenigd met de geloofwaardigheid, snelheid en engagement van content.
Monique Bergers, MD: “Onze missie is vanaf dag één helder; wij bouwen merken met de kracht van emotie. En daar hebben we onze eigen Powerbrands methode voor. Maar als bureau moet je in...
|
|
|
|
Na de transfer van de gebroeders Janssen en Yvette Belt-Beekman begin deze maand, heeft Silvia van Hooft deze week ook de overstap naar Alfred gemaakt. Zij heeft de afgelopen jaren gewerkt als strateeg bij bureaus als TBWA, Code d'Azur, N=5 en S-W-H (tegenwoordig Indie).
Edward van de Ridder, Head of Strategy bij Alfred: “Toen wij strategische versterking zochten, viel haar naam steeds vaker. Onze creatief directeur Rogier Mahieu werkt ooit met haar bij Indie en vertelde...
|
|
|
|
De harde kern van onze zichtbare marketing- en media-inspanningen is altijd al het brengen van (meer)waarde geweest. De waarde wordt opgeklopt in een doordachte marketingmix en de uiteindelijke waardepropositie crossen wij de channels over in de vorm van beloften.
Het is de consument die ergens waarde aan hecht en die hechting met die consument-van-waarde willen wij allemaal! Omdat het brengen van waarde, een marketing-hygiëne factor is, blijft uiteindelijk alleen...
|
|
|
|
Stel je heet Nederlandse Publieke Omroep. Dan ben je op aarde in Nederland om media-aanbod te bieden dat een breed en divers publiek moet voorzien van informatie (waaronder journalistiek), cultuur en educatie. Let wel: cultuur.
Dan wordt nog in een prestatieovereenkomst met de staatssecretaris van OCW vastgesteld dat de NPO minimaal 30 videoregistraties per jaar van podiumkunsten programmeert, minimaal 10 eigen...
|
|
|
|
Purpose driven communicatiebureau Fitzgerald organiseert op 26 januari de tweede editie van het Fitzgerald Initiative bij Club Ace in de Amsterdamse Houthavens. Het doel van het evenement is kennisdeling stimuleren tussen NGO’s en het bedrijfsleven om gezamenlijk maatschappelijke impact te maken.
Talks, workshops en rondetafelgesprekken
Klanten en relaties van Fitzgerald verzorgen op die dag verschillende talks, workshops en rondetafelgesprekken. Met het evenement wil Fitzgerald NGO’s, stichtingen en startups, die zelf...
|
|
|
|
Telkens weer een nieuwe uitdaging, bij JCDecaux is geen dag hetzelfde! Lees snel verder om te zien of jij bent wie we zoeken. Wil jij de data gedrevenheid binnen ‘Out-of-Home’ en JCDecaux vergroten, kun je mensen enthousiasmeren over het gebruik van data en durf je over data de diepte in te duiken?
JCDecaux zoekt per direct een Business Intelligence Specialist Sales. Data gedreven besluitvorming is leidend bij de digitale transformatie van JCDecaux. Om dit te realiseren moeten data en technologie...
|
|
|
|
Als product designer verbeter je onze sites en apps met intuïtieve en onderscheidende designs. Je bent een echte Design System manager; je helpt mee design systems op te zetten en te onderhouden voor onze huidige en toekomstige sites/producten.
We maken hiervoor gebruik van het door Mediahuis ontwikkelde whitelabel design system Chameleon. Met je collega designers heb je regelmatig sessies om na te denken over hoe we het design van de...
|
|
|
|
Meehelpen om klanten in de spotlights te zetten door publiciteit te genereren door middel van traditioneel PR, influencer marketing en events? Assisteren bij de organisatie van verschillende events? Meewerken aan plannen voor merken om hen te inspireren en op een vernieuwende manier PR & events in te zetten?
Alles leren over het uitvoeren van voorgeschreven strategische plannen in de creatieve marketing en media wereld? Energie krijgen van het bedenken van creatieve en ludieke PR activiteiten? Herken jij...
|
|
|
|
Word jij het social media talent dat de social kanalen van o.a. Mora, Delta, Bison, Wasa en DPD naar ongekende hoogten laat groeien?
Wie zoeken wij?
Heb jij de ambitie om jezelf verder te ontwikkelen als specialist op het gebied van Social Advertising en te werken voor leuke en uitdagende klanten? Als Social Advertising Specialist houd jij je bezig met het opzetten en managen van campagnes op o.a. Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest en TikTok...
|
|
|
|
As a Project Manager, you bring a few years' experience working in a high powered advertising agency or productive in-house creative marketing environment.
Every project in your care becomes a success, since you can expertly bid, prep, control and supervise the production of content across multiple platforms - including TV-commercials, Social campaigns and websites - while managing various participants and...
|
|
|
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief. Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk BV.
Uitgever | Hoofdredacteur
Bas Vlugt www.linkedin.com/in/basvlugt bas@marketingreport.nl M 06 29 06 87 83
Redactie
Saskia van Weert saskia@marketingreport.nl
David de Jong david@marketingreport.nl
Lieselot Berentzen lieselot@marketingreport.nl
Pie Kamau pie@marketingreport.nl
Marianna Beets marianna@marketingreport.nl
Advertising | Branded Content | Partnerships
Eric-Jan Vis ericjan@marketingreport.nl M 06 53 41 12 13
Business Development | Event Organisatie
Peter Wybenga peter@marketingreport.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt Marketing Report ook nieuwsbrieven, websites en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|