Jaargang 6 | editie 11 | 19 januari 2023 |
|
We willen de wereld schoner achterlaten voor de volgende generatie. Daarom zijn automerken volop bezig met het terugdringen van CO2-uitstoot.
Maar hoe ziet de nieuwe generatie zelf de toekomst? Maken jongeren zich zorgen om het milieu? En hoe zien zij de rol van de auto daarin? In de campagne van Toyota laten kinderen hun licht schijnen over deze onderwerpen. En dat levert verrassende en ontwapenende inzichten op...
|
|
|
|
Martin Westerlaken is marketingmanager van drie merken bij opleider Schouten & Nelissen. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we hem over de ontwikkelingen bij zijn bedrijf.
Martin Westerlaken: "Schouten & Nelissen is een familiebedrijf, wat voor een heel interessante dynamiek zorgt. We zijn momenteel enorm in beweging; er spelen twee grote veranderingen. Eind deze maand wordt het hele nieuwe corporate merk...
|
|
|
|
Banijay Benelux – dat onderdeel is van het in Amsterdam beursgenoteerde FL Entertainment – heeft een meerderheid van het Belgische scripted productiebedrijf Jonnydepony overgenomen.
Banijay wil het scripted domein in de Benelux versterken en zijn huidige scripted portefeuille verbreden. Naast Banijay Belgium, het productiebedrijf dat onder andere de succesvolle soapserie Familie produceert, is Jonnydepony het...
|
|
|
|
Christiaan van Dijk, Business Development Director bij ZIGT media en performance bureau, bespreekt in de uitzending van Marketing Report op New Business Radio actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie.
Christiaan van Dijk: “De overname van Talpa door RTL wordt onderhand een soap. De twee partijen hebben een oplossing bedacht waardoor de ACM goedkeurig moet gaan geven, namelijk dat er een...
|
|
|
|
Strategiebureau Branddoctors sluit zich aan bij Only, community van creative entrepreneurs. Het Utrechtse bureau biedt dienstverlening op het gebied van merkstrategieën en sluit naadloos aan bij de visie van Only, waar creatief ondernemen centraal staat.
Het doel van Only is om een community te bouwen waar creatieve en strategische ondernemingen samenkomen om merken en organisaties te helpen blijvende impact te maken. Branddoctors wordt...
|
|
|
|
Purpose driven communicatiebureau Fitzgerald organiseert op 26 januari de tweede editie van het Fitzgerald Initiative bij Club Ace in de Amsterdamse Houthavens. Het doel van het evenement is kennisdeling stimuleren tussen NGO’s en het bedrijfsleven om gezamenlijk maatschappelijke impact te maken.
Talks, workshops en rondetafelgesprekken
Klanten en relaties van Fitzgerald verzorgen op die dag verschillende talks, workshops en rondetafelgesprekken. Met het evenement wil Fitzgerald NGO’s, stichtingen en startups, die zelf...
|
|
|
|
Meehelpen om klanten in de spotlights te zetten door publiciteit te genereren door middel van traditioneel PR, influencer marketing en events? Assisteren bij de organisatie van verschillende events?
Meewerken aan plannen voor merken om hen te inspireren en op een vernieuwende manier PR & events in te zetten? Alles leren over het uitvoeren van voorgeschreven strategische plannen in de creatieve marketing en media wereld? Energie...
|
|
|
|
Word jij het social media talent dat de social kanalen van o.a. Mora, Delta, Bison, Wasa en DPD naar ongekende hoogten laat groeien?
Wie zoeken wij?
Heb jij de ambitie om jezelf verder te ontwikkelen als specialist op het gebied van Social Advertising en te werken voor leuke en uitdagende klanten? Als Social Advertising Specialist houd jij je bezig met het opzetten en managen van campagnes op o.a. Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest en TikTok...
|
|
|
|
Gaat jouw hart sneller kloppen van data verzamelen en analyses maken? Ga dan de uitdaging aan om via marketingcommunicatie bureau NOSUCH aan de slag te gaan als Junior Partner Specialist.
In deze functie ben je On-Site werkzaam, waarbij je de unieke kans krijgt om Microsoft te ondersteunen met nieuwe partnerships en tegelijkertijd een externe rol te hebben die Microsoft meerwaarde biedt. Vanwege de open cultuur, is er binnen deze rol alle...
|
|
|
|
Megawatt Fieldmarketing groeit en is per direct op zoek naar een energieke en ervaren projectmanager. Megawatt Fieldmarketing, onderdeel van Megawatt Group, is een full service Fieldmarketing agency in Brand & Shopper Activation.
We activate brands door altijd te starten met een magisch creatief concept, de beste locaties en relevante momenten uit te kiezen en een team van energie Superchargers in te zetten. We activate...
|
|
|
|
Wij zoeken een talentvolle en gemotiveerde ‘junior graphic designer’ om het creatieve team bij Wayne Parker Kent te versterken. Een uitgelezen kans om spraakmakend werk te maken voor klanten als ALDI, Samsung en Eristoff.
En -nog belangrijker- een bureau dat stuitert van ambities te helpen bouwen. Als jr. graphic designer per ben je verantwoordelijk voor het ontwerpen van ons visuele spektakel. Van social content tot...
|
|
|
|
We have an exciting opening for an Art Director to work with our passionate, expanding team on a wide range of great local and global brands such as NIBC, nexeye, Little Cow & Cookies, Patagonia King Salmon and La Vie.
Therefore, we are looking for an art director with at least several years' experience creating and executing concepts in an advertising agency. Your role as an Art Director will cover working with other creatives...
|
|
|
|
|
|
|
Overig nieuws
Titus Eikelboom partner bij DropOuts
25-04-2024 | 14:17:00
Samen met Antoinette de Ridder wordt hij verantwoordelijk voor de dagelijkse bedrijfsvoering waarbij hij zich onder meer zal richten op new business development en strategie.
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief. Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk BV.
Uitgever | Hoofdredacteur
Bas Vlugt www.linkedin.com/in/basvlugt bas@marketingreport.nl M 06 29 06 87 83
Redactie
Saskia van Weert saskia@marketingreport.nl
David de Jong david@marketingreport.nl
Lieselot Berentzen lieselot@marketingreport.nl
Pie Kamau pie@marketingreport.nl
Marianna Beets marianna@marketingreport.nl
Advertising | Branded Content | Partnerships
Eric-Jan Vis ericjan@marketingreport.nl M 06 53 41 12 13
Business Development | Event Organisatie
Peter Wybenga peter@marketingreport.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt Marketing Report ook nieuwsbrieven, websites en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|