Jaargang 6 | editie 13 | 23 januari 2023 |
|
Bram Meijer is Regional Marketing Director EMEA bij Beyond Meat, bekend van de plantaardige burger en andere vleesvervangers. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we hem over zijn merk.
Bram Meijer: “Wij noemen ons product geen vleesvervanger, maar vlees. Plant based meat. Het is de doelstelling om de massa te bereiken met plantaardig vlees. Ik denk dat wij de eerste waren...
|
|
|
|
Met campagnes voor merken als Netflix, TikTok, Samsung en The Coca Cola Company brengt Megawatt Fieldmarketing ook internationaal merken tot leven. Een jaar geleden kregen ze steeds meer aanvragen voor campagnes in het buitenland en hun internationale ambitie begint nu echt vorm te krijgen.
Internationale ambitie
Richard Dillen, Co-owner van Megawatt Fieldmarketing: "Begin 2022 spraken we naar elkaar uit dat we onze internationale ambitie wilden gaan verwezenlijken. Na corona werd dat voor ons veel...
|
|
|
|
In Nederland is minder dan 10 procent van de creatief directeuren vrouw. Hoe kijken zij daar zelf naar? Marketing Report publiceert een serie interviews met vrouwelijke creatief directeuren. In deze reeks een interview met Madelon Uljee. Zij is Creative Director bij code d’azur.
Wat is je rol bij code d’azur?
Bij code d’azur ben ik verantwoordelijk voor de creatieve afdeling. Dat betekent dat ik mijn handtekening zet onder het creatieve werk dat de deur uitgaat. Communiceert het goed, zit het...
|
|
|
|
Christiaan van Dijk, Business Development Director bij ZIGT media en performance bureau, bespreekt in de uitzending van Marketing Report op New Business Radio actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie.
Christiaan van Dijk: “De overname van Talpa door RTL wordt onderhand een soap. De twee partijen hebben een oplossing bedacht waardoor de ACM goedkeurig moet gaan geven, namelijk dat er een...
|
|
|
|
Wij zijn een creatief bureau gevestigd in de rauwe Houthavens te Amsterdam. Onze filosofie? RISE AND SHINE! Klanten helpen groeien EN ze in de spotlight zetten met creatief en verrassend werk. Dat doen we al sinds 2008 in diverse branches.
Fast movers, fashion, gaming, retail, automotive, voeding, financials, overheid, onderwijs, medicals en meer. Veel meer. We zijn trots dat we werken voor merken als Mentos, Klene, Smint, Roche...
|
|
|
|
Binnen de Productafdeling van Mediahuis Nederland zijn wij dagelijks bezigs om onze journalistieke producten te verbeteren. Dé plek waar data crunchers, product owners en analisten dag in dag uit bezig zijn met het optimaliseren van onze journalistieke producten.
Zo werken zij o.a. aan de websites en apps van De Telegraaf, Noordhollands Dagblad, IJmuider Courant, Haarlems Dagblad, De Gooi- en Eemlander en Leidsch Dagblad. Samen geloven wij in de kracht...
|
|
|
|
Meehelpen om klanten in de spotlights te zetten door publiciteit te genereren door middel van traditioneel PR, influencer marketing en events? Assisteren bij de organisatie van verschillende events? Meewerken aan plannen voor merken om hen te inspireren en op een vernieuwende manier PR & events in te zetten?
Alles leren over het uitvoeren van voorgeschreven strategische plannen in de creatieve marketing en media wereld? Energie krijgen van het bedenken van creatieve en ludieke PR activiteiten? Herken jij...
|
|
|
|
Megawatt Fieldmarketing groeit en is per direct op zoek naar een energieke en ervaren projectmanager. Megawatt Fieldmarketing, onderdeel van Megawatt Group, is een full service Fieldmarketing agency in Brand & Shopper Activation.
We activate brands door altijd te starten met een magisch creatief concept, de beste locaties en relevante momenten uit te kiezen en een team van energie Superchargers in te zetten. We activate..
|
|
|
|
Word jij het social media talent dat de social kanalen van o.a. Mora, Delta, Bison, Wasa en DPD naar ongekende hoogten laat groeien?
Wie zoeken wij?
Heb jij de ambitie om jezelf verder te ontwikkelen als specialist op het gebied van Social Advertising en te werken voor leuke en uitdagende klanten? Als Social Advertising Specialist houd jij je bezig met het opzetten en managen van campagnes op o.a. Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest en TikTok...
|
|
|
|
Gaat jouw hart sneller kloppen van data verzamelen en analyses maken? Ga dan de uitdaging aan om via marketingcommunicatie bureau NOSUCH aan de slag te gaan als Junior Partner Specialist.
In deze functie ben je On-Site werkzaam, waarbij je de unieke kans krijgt om Microsoft te ondersteunen met nieuwe partnerships en tegelijkertijd een externe rol te hebben die Microsoft meerwaarde biedt. Vanwege de open cultuur, is er binnen deze rol alle...
|
|
|
|
Wij zijn op zoek naar een Development Support vanwege het vertrek van een medewerker.
Je bent de spil van de afdeling Development en een kei in de ondersteuning en samenwerking in het team. Het MS Office-pakket kent geen geheimen voor je zodat je goed in staat bent om alle administratie goed te verwerken...
|
|
|
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief. Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk BV.
Uitgever | Hoofdredacteur
Bas Vlugt www.linkedin.com/in/basvlugt bas@marketingreport.nl M 06 29 06 87 83
Redactie
Saskia van Weert saskia@marketingreport.nl
David de Jong david@marketingreport.nl
Lieselot Berentzen lieselot@marketingreport.nl
Pie Kamau pie@marketingreport.nl
Marianna Beets marianna@marketingreport.nl
Advertising | Branded Content | Partnerships
Eric-Jan Vis ericjan@marketingreport.nl M 06 53 41 12 13
Business Development | Event Organisatie
Peter Wybenga peter@marketingreport.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt Marketing Report ook nieuwsbrieven, websites en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|