Jaargang 6 | editie 14 | 24 januari 2023 |
|
Marketing Report publiceert een serie interviews met tijdschrift hoofdredacteuren. Vandaag spreken we Rens Muller, hoofdredacteur van Bicycling en sinds kort ook verantwoordelijk voor Runner's World.
Dag Rens, kun jij Bicycling en Runner's World introduceren?
In Bicycling staat de mens op de fiets en zijn of haar liefde voor die fiets centraal. Met bijzondere verhalen van gewone mensen. En met exclusieve verhalen van bijzondere mensen. In Runner's World gaat het om...
|
|
|
|
Marlies Rövekamp is per 1 januari 2023 de Managing Director van True Ideas. Naast haar rol in het managementteam heeft ze de dagelijkse leiding over het merkenbureau.
Profit en purpose gaan hand in hand
De afgelopen vier jaar heeft Marlies Rövekamp als Client Service Director een bijdrage geleverd aan de groei en het succes van True Ideas. Voor onder meer Unilever, FBTO, bol.com, Vivera, TNO en Alpro laat True Ideas al jaren zien dat profit en purpose hand...
|
|
|
|
Bram Meijer is Regional Marketing Director EMEA bij Beyond Meat, bekend van de plantaardige burger en andere vleesvervangers. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we hem over zijn merk.
Bram Meijer: “Wij noemen ons product geen vleesvervanger, maar vlees. Plant based meat. Het is de doelstelling om de massa te bereiken met plantaardig vlees. Ik denk dat wij de eerste waren...
|
|
|
|
Na een decennium van obsessies over millennials, is nu de aandacht van marketeers verschoven naar Gen Z. De definitie van Gen Z is fluïde, net zoals die van millennials.
Laten we zeggen dat de core van Gen Z nu in de 15-24 leeftijdsgroep zit, terwijl de oudste millennials nu rijkelijk boven de 40 zijn. Die laatste groep heeft een baan, een huis en kinderen en is dus een stuk minder hip dan tien jaar geleden. Ook is Gen Z numeriek...
|
|
|
|
Jessica van der Waal is benoemd tot commercieel directeur van het Algemeen Nederlands Persbureau (ANP). Zij wordt verantwoordelijk voor ANP Business waarin de zakelijke dienstverlening is ondergebracht.
Zij was de afgelopen jaren manager van ANP Pers Support, een bedrijfsonderdeel dat de distributie van persberichten verzorgde. Jessica van der Waal wordt lid van het directieteam dat nu bestaat uit Martijn...
|
|
|
|
AkzoNobel heeft Ogilvy gekozen als reclamebureau in meerdere EMEA-landen waaronder Spanje, Polen, Zuid-Afrika, het Verenigd Koninkrijk en Nederland. AkzoNobel is een beursgenoteerd Nederlands chemieconcern dat zich zegt te focussen op innovatie en duurzaamheid.
De verfmerken Dulux, Flexa en Sikkens zijn onderdeelvan AkzoNobel. Ogilvy heeft de pitch met een geïntegreerd team gewonnen vanuit zijn wereldwijde netwerk. De pitch werd begeleid door...
|
|
|
|
Wij zijn een creatief bureau gevestigd in de rauwe Houthavens te Amsterdam. Onze filosofie? RISE AND SHINE! Klanten helpen groeien EN ze in de spotlight zetten met creatief en verrassend werk. Dat doen we al sinds 2008 in diverse branches.
Fast movers, fashion, gaming, retail, automotive, voeding, financials, overheid, onderwijs, medicals en meer. Veel meer. We zijn trots dat we werken voor merken als Mentos, Klene, Smint, Roche...
|
|
|
|
Door de groei die Fremantle heeft doorgemaakt zijn we op zoek naar een medewerker AP die ons team komt versterken! Als Allround AP medewerker zorg je er voor dat de crediteuren administratie op orde is en leveranciers juist en op tijd betaald worden.
Wat ga je doen?
- Efficiënt en accuraat inboeken van de inkomende facturen.
- Het bewaken van tijdige betaling van de inkomende facturen.
- Het onderhouden van contacten en oplossen van problemen met productieleiders (intern) en leveranciers (extern)...
|
|
|
|
Wij zoeken per maart/april/ mei /juni voor verschillende buitenland producties gemotiveerde zelfstandige producers die ons team komen versterken! Ben je een harde, nauwkeurige werker met een flexibele instelling? Dan ben jij degene waar wij naar op zoek zijn!
Wat ga je doen?
- Het voorbereiden van opnames en post-productie.
- Ondersteunen van de productie op locatie...
|
|
|
|
Megawatt Fieldmarketing groeit en is per direct op zoek naar een energieke en ervaren projectmanager. Megawatt Fieldmarketing, onderdeel van Megawatt Group, is een full service Fieldmarketing agency in Brand & Shopper Activation.
We activate brands door altijd te starten met een magisch creatief concept, de beste locaties en relevante momenten uit te kiezen en een team van energie Superchargers in te zetten. We activate...
|
|
|
|
Wij zoeken een talentvolle en gemotiveerde ‘junior graphic designer’ om het creatieve team bij Wayne Parker Kent te versterken. Een uitgelezen kans om spraakmakend werk te maken voor klanten als ALDI, Samsung en Eristoff.
En -nog belangrijker- een bureau dat stuitert van ambities te helpen bouwen. Als jr. graphic designer per ben je verantwoordelijk voor het ontwerpen van ons visuele spektakel. Van social content tot...
|
|
|
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief. Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk BV.
Uitgever | Hoofdredacteur
Bas Vlugt www.linkedin.com/in/basvlugt bas@marketingreport.nl M 06 29 06 87 83
Redactie
Saskia van Weert saskia@marketingreport.nl
David de Jong david@marketingreport.nl
Lieselot Berentzen lieselot@marketingreport.nl
Pie Kamau pie@marketingreport.nl
Marianna Beets marianna@marketingreport.nl
Advertising | Branded Content | Partnerships
Eric-Jan Vis ericjan@marketingreport.nl M 06 53 41 12 13
Business Development | Event Organisatie
Peter Wybenga peter@marketingreport.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt Marketing Report ook nieuwsbrieven, websites en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|