Jaargang 6 | editie 22 | 3 februari 2023 |
|
Tony’s Open Chain gaat samenwerken met een extra chocoladeverwerker: Baronie & Cémoi, om zo meer missiepartners aan te kunnen sluiten.
De Open Chain is een initiatief van het bedrijf dat andere chocolademakers stimuleert om cacao eerlijk en duurzaam in te kopen. Door naast Barry Callebaut meerdere opties voor verwerking aan te bieden, kunnen meer missiepartners zich aansluiten bij Tony’s missie om alle chocolade 100 procent slaafvrij te...
|
|
|
|
Nederlanders zijn uitgesproken over de samenleving: het merendeel van de Nederlanders ziet de toekomst van het land somber in.
Desondanks staat men positief in het leven en zijn meer mensen optimistisch dan pessimistisch over hun persoonlijke toekomst. Dat blijkt uit het grootschalige doelgroeponderzoek De hartslag van Nederland van DPG Media, uitgevoerd door Panel Inzicht...
|
|
|
|
Vanwege een aantal aanvragen voor uitstel, wordt de deadline voor het inzenden van een case voor de Esprix Awards verlengd tot aan woensdag 23 februari 17:00 uur.
Na die datum beoordelen 136 juryleden het werk van alle ingezonden cases op creativiteit en aantoonbaar resultaat, waarna op dinsdagavond 9 mei de winnende merken en makers uit het vak hun brons, zilver of goud in ontvangst mogen nemen...
|
|
|
|
Onlangs lanceerde Schouten & Nelissen opleidingsinstituut SUAS (voorheen Schouten & Nelissen University of Applied Sciences) en nam boutique agency VENGEAN in de arm voor branding en communicatie.
Met een verkorte naam, een krachtige nieuwe uitstraling en een verbreed aanbod aan trainingen, opleidingen, bachelors en masters maakt SUAS werkend Nederland sterker door mensen te ontwikkelen op het vlak van power skills...
|
|
|
|
Samenwerken aan het versnellen van de eiwittransitie. Dat is de missie van Plant FWD: een internationaal event voor start-ups, producenten, retailers, investeerders en change-makers in de voedingssector.
Met een Supermarkt van Verlangen, verschillende sprekers en ruimte om mee te denken aan oplossingen biedt Plant FWD alle ingrediënten om zelf mee te bouwen aan oplossingen om de balans in...
|
|
|
|
De manier waarop merken in contact komen met consumenten is in de loop der jaren drastisch veranderd. Bij N=5 zien we die verandering als een kans.
Want de Powerbrands van vandaag weten precies wat hun merkbelofte betekent in het leven van hun publiek. Door hun advertising hand in hand laten gaan met content, bouwen ze vervolgens duurzame emotionele connecties. En daar ligt een enorm...
|
|
|
|
Jou maken ze niks wijs. De welbekende lijstjes hoe je scoort op Facebook, Pinterest, LinkedIn, Snapchat enzovoort: jij hebt allang door wat wel en niet werkt.
Als het gaat om social advertising weet je precies wat de mogelijkheden zijn en hoe je die inzet voor maximaal effect of heb je dat snel onder de knie na het inwerk traject binnen ZIGT. Uiteraard zorg je dat je voortdurend bijblijft. En die kennis, die deel je...
|
|
|
|
Wij zijn op zoek naar een team van twee Creatieven voor onze (Niet normaal effectieve) klantenteams. In deze rol bedenk- en voer je gezamenlijk creatieve ideeën en concepten uit.
Hierbij moet je zorgen dat je het productie/ realisatieproces begeleidt om te waarborgen dat het wordt gemaakt zoals je het hebt bedacht. Dit op basis van de klantvraag en strategische uitgangspunten geformuleerd door afdeling...
|
|
|
|
We make good grow big and big brands grow good. We staan op een kantelpunt in onze samenleving. Mensen willen een andere manier van consumeren, werken en leven.
Wij geloven dat merken deze nieuwe manier van samenleven vorm kunnen en moeten geven. Met Springbok dragen we ons steentje bij aan de maatschappij door goede merken groot te maken en grote merken beter te maken. Dit doen we door...
|
|
|
|
Megawatt Fieldmarketing groeit en is per direct op zoek naar een energieke planner! Megawatt Fieldmarketing, onderdeel van Megawatt Group, is een full service Fieldmarketing agency in Brand & Shopper Activation.
We activate brands door altijd te starten met een magisch creatief concept, de beste locaties en relevante momenten uit te kiezen en een team van energie Superchargers in te zetten. We activate...
|
|
|
|
Als ONLINE MARKETEER ben je constant bezig met oppakken van de marketing projecten, het uitvoeren van experimenten, en het toepassen van de nieuwste ontwikkelingen en best practices binnen de wereld van Online Marketing. Bij SuperRebel Digital kun je verschillende kanten op als specialist binnen digital marketing.
Je bent in staat om:
- nieuwe kansen te ontdekken om commercieel resultaat te verbeteren door data te vertalen naar relevante inzichten;
- verbeteringen spotten en doorvoeren voor jouw eigen marketing campagnes...
|
|
|
|
De centrale verslaggeverij is de grootste redactie van De Telegraaf. Onze mensen staan vooraan bij alle grote nieuwsgebeurtenissen. In binnenland, maar met regelmaat ook in het buitenland.
De redactie is opgebouwd uit een groep algemeen verslaggevers en een aantal gespecialiseerde collega’s die grote thema’s zoals misdaad, defensie en gezondheidszorg volgen. In deze groep is een vacature ontstaan en openen wij graag onze...
|
|
|
|
|
|
|
Overig nieuws
Nick Maas en Lotte van Etten naar N=5
30-03-2023 | 10:25:00
Creatief Nick Maas (onder andere Accenture Song) en producer Lotte van Etten (onder andere Creative Animal) starten bij N=5 om de visie van het bureau te versterken met hun digitale ervaring
Alfred maakt nieuwe campagne voor Praxis: Hulp aan de Maker
30-03-2023 | 10:04:00
Praxis lanceert een nieuwe merkcampagne, ontwikkeld door bureau Alfred. In de campagne is de bekende medewerker Theo vervangen door een Maker: een vader die duidelijk nog wat hulp kan gebruiken bij het klussen, maar dit eigenlijk niet wil laten blijken aan zijn twee kinderen
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief. Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk BV.
Uitgever | Hoofdredacteur
Bas Vlugt www.linkedin.com/in/basvlugt bas@marketingreport.nl M 06 29 06 87 83
Redactie
Saskia van Weert saskia@marketingreport.nl
David de Jong david@marketingreport.nl
Lieselot Berentzen lieselot@marketingreport.nl
Pie Kamau pie@marketingreport.nl
Marianna Beets marianna@marketingreport.nl
Advertising | Branded Content | Partnerships
Eric-Jan Vis ericjan@marketingreport.nl M 06 53 41 12 13
Business Development | Event Organisatie
Peter Wybenga peter@marketingreport.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt Marketing Report ook nieuwsbrieven, websites en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|