Jaargang 6 | editie 22 | 3 februari 2023
 
Tony’s Open Chain breidt uit met Baronie & Cémoi

Tony’s Open Chain gaat samenwerken met een extra chocoladeverwerker: Baronie & Cémoi, om zo meer missiepartners aan te kunnen sluiten.

De Open Chain is een initiatief van het bedrijf dat andere chocolademakers stimuleert om cacao eerlijk en duurzaam in te kopen. Door naast Barry Callebaut meerdere opties voor verwerking aan te bieden, kunnen meer missiepartners zich aansluiten bij Tony’s missie om alle chocolade 100 procent slaafvrij te...

Lees Meer

 
[DPG Grow] De hartslag van Nederland: hoe zien wij de toekomst?

Nederlanders zijn uitgesproken over de samenleving: het merendeel van de Nederlanders ziet de toekomst van het land somber in.

Desondanks staat men positief in het leven en zijn meer mensen optimistisch dan pessimistisch over hun persoonlijke toekomst. Dat blijkt uit het grootschalige doelgroeponderzoek De hartslag van Nederland van DPG Media, uitgevoerd door Panel Inzicht...

Lees Meer

 
Esprix verlengt deadline tot 23 februari

Vanwege een aantal aanvragen voor uitstel, wordt de deadline voor het inzenden van een case voor de Esprix Awards verlengd tot aan woensdag 23 februari 17:00 uur.

Na die datum beoordelen 136 juryleden het werk van alle ingezonden cases op creativiteit en aantoonbaar resultaat, waarna op dinsdagavond 9 mei de winnende merken en makers uit het vak hun brons, zilver of goud in ontvangst mogen nemen...

Lees Meer

 

VENGEAN introduceert opleidingsinstituut SUAS

Onlangs lanceerde Schouten & Nelissen opleidingsinstituut SUAS (voorheen Schouten & Nelissen University of Applied Sciences) en nam boutique agency VENGEAN in de arm voor branding en communicatie.

Met een verkorte naam, een krachtige nieuwe uitstraling en een verbreed aanbod aan trainingen, opleidingen, bachelors en masters maakt SUAS werkend Nederland sterker door mensen te ontwikkelen op het vlak van power skills...

Lees Meer

 
Plant FWD: internationaal event rondom eiwittransitie

Samenwerken aan het versnellen van de eiwittransitie. Dat is de missie van Plant FWD: een internationaal event voor start-ups, producenten, retailers, investeerders en change-makers in de voedingssector.

Met een Supermarkt van Verlangen, verschillende sprekers en ruimte om mee te denken aan oplossingen biedt Plant FWD alle ingrediënten om zelf mee te bouwen aan oplossingen om de balans in...

Lees Meer

 

 
 
Brand Publishing Talk: Laatste plekken beschikbaar

De manier waarop merken in contact komen met consumenten is in de loop der jaren drastisch veranderd. Bij N=5 zien we die verandering als een kans.

Want de Powerbrands van vandaag weten precies wat hun merkbelofte betekent in het leven van hun publiek. Door hun advertising hand in hand laten gaan met content, bouwen ze vervolgens duurzame emotionele connecties. En daar ligt een enorm...

Lees Meer

 
[Vacatures] ZIGT zoekt een Social Campaign Manager - Hoofddorp

Jou maken ze niks wijs. De welbekende lijstjes hoe je scoort op Facebook, Pinterest, LinkedIn, Snapchat enzovoort: jij hebt allang door wat wel en niet werkt.

Als het gaat om social advertising weet je precies wat de mogelijkheden zijn en hoe je die inzet voor maximaal effect of heb je dat snel onder de knie na het inwerk  traject binnen ZIGT. Uiteraard zorg je dat je voortdurend bijblijft. En die kennis, die deel je...

Lees Meer

 
[Vacatures] Natwerk zoekt een Creatief team (duo)

Wij zijn op zoek naar een team van twee Creatieven voor onze (Niet normaal effectieve) klantenteams. In deze rol bedenk- en voer je gezamenlijk creatieve ideeën en concepten uit.

Hierbij moet je zorgen dat je het productie/ realisatieproces begeleidt om te waarborgen dat het wordt gemaakt zoals je het hebt bedacht. Dit op basis van de klantvraag en strategische uitgangspunten geformuleerd door afdeling...

Lees Meer

 
[Vacatures] Springbok zoekt een Junior SEA Specialist

We make good grow big and big brands grow good. We staan op een kantelpunt in onze samenleving. Mensen willen een andere manier van consumeren, werken en leven.

Wij geloven dat merken deze nieuwe manier van samenleven vorm kunnen en moeten geven. Met Springbok dragen we ons steentje bij aan de maatschappij door goede merken groot te maken en grote merken beter te maken. Dit doen we door...

Lees Meer

 
[Vacatures] Megawatt zoekt een Planner Brand & Shopper Activation

Megawatt Fieldmarketing groeit en is per direct op zoek naar een energieke planner! Megawatt Fieldmarketing, onderdeel van Megawatt Group, is een full service Fieldmarketing agency in Brand & Shopper Activation.

We activate brands door altijd te starten met een magisch creatief concept, de beste locaties en relevante momenten uit te kiezen en een team van energie Superchargers in te zetten. We activate...

Lees Meer

 
[Vacatures] SuperRebel zoekt een Online Marketing Specialist

Als ONLINE MARKETEER ben je constant bezig met oppakken van de marketing projecten, het uitvoeren van experimenten, en het toepassen van de nieuwste ontwikkelingen en best practices binnen de wereld van Online Marketing. Bij SuperRebel Digital kun je verschillende kanten op als specialist binnen digital marketing.

Je bent in staat om:

  • nieuwe kansen te ontdekken om commercieel resultaat te verbeteren door data te vertalen naar relevante inzichten;
  • verbeteringen spotten en doorvoeren voor jouw eigen marketing campagnes...

Lees Meer

 
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Verslaggever klimaat - De Telegraaf

De centrale verslaggeverij is de grootste redactie van De Telegraaf. Onze mensen staan vooraan bij alle grote nieuwsgebeurtenissen. In binnenland, maar met regelmaat ook in het buitenland.

De redactie is opgebouwd uit een groep algemeen verslaggevers en een aantal gespecialiseerde collega’s die grote thema’s zoals misdaad, defensie en gezondheidszorg volgen. In deze groep is een vacature ontstaan en openen wij graag onze...

Lees Meer

 
Iemand nog een baan?

Lees Meer

 

 
Overig nieuws

The Others ontwikkelt merkidentiteit BPI 31-03-2023 | 11:34:03
Ontwikkelaar van veiligheids- en identificatie-oplossingen BDI was toe aan een andere merkidentiteit en schakelde daarvoor The Others in


D&B Eventmarketing en FX Agency vormen groep voor events & experiences 31-03-2023 | 10:51:01
D&B Eventmarketing en FX Agency bundelen hun krachten door het vormen van een live & digital experience groep. Beide bureaus komen onder deze groep te vallen


[Vacatures] Springbok zoekt een Senior data strateeg 31-03-2023 | 08:30:00
Springbok is per direct op zoek naar een Senior data strateeg in Den Bosch


[Vacatures] Qmusic zoekt een Junior Traffic & Planning Executive 30-03-2023 | 14:08:01
Qmusic is per direct op zoek naar een Junior Traffic & Planning Executive


[Vacatures] NRC Media zoekt een Marketeer Journalistiek 30-03-2023 | 13:57:51
NRC Media is per direct op zoek naar een Marketeer Journalistiek


Lemon Scented Tea ontwikkelt campagne KNAAP Bigger than the last one 30-03-2023 | 13:55:00
Lemon Scented Tea ontwikkelt een introductiecampagne voor de release van de fatbikes KNAAP LON en BCN van KNAAP. In de videoclip wordt het verschil tussen de nieuwe en de oude modellen benadrukt


[Vacatures] NOSUCH zoekt een Online Campagne Manager 30-03-2023 | 13:47:00
NOSUCH is per direct op zoek naar een Online Campagne Manager


[Vacatures] Mediahuis zoekt een Channel Marketeer 30-03-2023 | 13:15:00
Mediahuis is per direct op zoek naar een Channel MarketeerĀ 


[Vacatures] Mediahuis zoekt een Demand Manager 30-03-2023 | 13:10:00
Mediahuis is per direct op zoek naar een Demand Manager


[DPG Grow] Pim Wisbrun: Branded content belangrijk in onzekere tijden 30-03-2023 | 13:01:55
Pim Wisbrun is senior accountmanager en aanspreekpunt voor adverteerders in de energiebranche bij DPG Media. We vragen hem naar de belangrijkste trends, innovaties en uitdagingen binnen de energiebranche


[Vacatures] NPB Media zoekt een B2B Telemarketeer 30-03-2023 | 12:58:00
NPB Media is per direct op zoek naar een B2B Telemarketeer


[Vacatures] NPB Media zoekt een Customer Service Toptalent 30-03-2023 | 12:47:00
NPB Media is per direct op zoek naar een Customer Service ToptalentĀ 


Vierde editie MarCom075 over employer branding en arbeidsmarktcommunicatie 30-03-2023 | 12:22:16
Storytelling event MarCom075 staat dit keer helemaal in het teken van employer branding en arbeidsmarktcommunicatie. Op donderdag 6 april geven zij antwoord op de twee belangrijkste vragen voor elke werkgever: hoe werf en behoud je talent


Nick Maas en Lotte van Etten naar N=5 30-03-2023 | 10:25:00
Creatief Nick Maas (onder andere Accenture Song) en producer Lotte van Etten (onder andere Creative Animal) starten bij N=5 om de visie van het bureau te versterken met hun digitale ervaring


Alfred maakt nieuwe campagne voor Praxis: Hulp aan de Maker 30-03-2023 | 10:04:00
Praxis lanceert een nieuwe merkcampagne, ontwikkeld door bureau Alfred. In de campagne is de bekende medewerker Theo vervangen door een Maker: een vader die duidelijk nog wat hulp kan gebruiken bij het klussen, maar dit eigenlijk niet wil laten blijken aan zijn twee kinderen



 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.

Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk BV.

Uitgever | Hoofdredacteur


Bas Vlugt
www.linkedin.com/in/basvlugt
bas@marketingreport.nl
M 06 29 06 87 83

Redactie

Saskia van Weert
saskia@marketingreport.nl

David de Jong
david@marketingreport.nl

Lieselot Berentzen
lieselot@marketingreport.nl

Pie Kamau
pie@marketingreport.nl

Marianna Beets
marianna@marketingreport.nl

Advertising | Branded Content | Partnerships

Eric-Jan Vis
ericjan@marketingreport.nl
M 06 53 41 12 13

Business Development | Event Organisatie

Peter Wybenga
peter@marketingreport.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt Marketing Report ook nieuwsbrieven, websites en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -