Jaargang 6 | editie 23 | 6 februari 2023 |
|
Om op te vallen, ontwikkelde FCB Amsterdam een hologram voor Gourmet Revelations naast het schap in Jumbo-winkels.
Het 3D-effect van het hologram is met weinig middelen bereikt. Dat was nodig, want in een supermarkt is de beschikbare display ruimte beperkt. FCB creërde het 3D-effect met een Holofan. Dit is een soort ventilator met led’s in de bladen die heel snel knipperen. Als de bladen snel genoeg roteren...
|
|
|
|
Baby op komst, het online platform en magazine door verloskundigen, is per 1 januari onderdeel van Familyblend & Kompas Publishing. Zoë Servaas is Head of Marketing bij Familiyblend. We spreken haar over de overname van Baby op komst.
Kun je Baby op komst introduceren?
Baby op komst is ontstaan vanuit de noodzaak die verloskundigen zagen om hun zwangeren goed te informeren. In de jungle van medische informatie, tegenstrijdige adviezen, babyuitzet, borstkolven...
|
|
|
|
Zilveren Kruis lanceert een campagne rondom goede voornemens. Dawn nam het outdoor-gedeelte van Gouden Voornemens voor haar rekening.
De campagne is het resultaat van de Ocean Outdoor Creative Competition, waarbij Dawn en Zilveren Kruis samen ruim 250.000 euro aan mediawaarde wonnen. Naast de 2e plaats (categorie commercieel) won Dawn ook met werk voor Oxfam Novib (1e plaats non-profit) en het Nederlands Filmfestival (3e...
|
|
|
|
Naomi Aalbers studeert Audiovisuele Media aan de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht (HKU). Voor haar afstudeerfilm Soms moet je even huilen heeft ze een crowdfundingactie opgezet. We spreken haar over de film en over de thematiek van de film: kwetsbaarheid onderweg naar volwassenheid en verwachtingen van de maatschappij.
Hoe ben je op het idee van het thema gekomen?
Als kind dacht ik dat volwassenen onaantastbaar waren en overal het antwoord op hadden. Als volwassene heb je geen twijfels en weet je precies wat je aan het doen bent. Toen werd ik opeens zelf...
|
|
|
|
Het eenmalige vervolg op de tv-serie Klem komt als bioscoopfilm binnen op nummer 2 in de Box Office met de best bezochte films van afgelopen weekend. Hoewel de film van regisseur Frank Ketelaars voortborduurt op de serie, kunnen ook mensen die er niet bekend mee zijn, het verhaal van goed volgen.
Actiefilm Plane komt deze week binnen op nummer 3. Wanneer piloot Ray Torrance (Gerard Butler) in een zware storm terecht komt en zijn vliegtuig beschadigd raakt, is hij genoodzaakt om een...
|
|
|
|
De manier waarop merken in contact komen met consumenten is in de loop der jaren drastisch veranderd. Bij N=5 zien we die verandering als een kans.
Want de Powerbrands van vandaag weten precies wat hun merkbelofte betekent in het leven van hun publiek. Door hun advertising hand in hand laten gaan met content, bouwen ze vervolgens duurzame emotionele connecties. En daar ligt een enorm...
|
|
|
|
Joe Public groeit. En zoekt daarom versterking. Naast een leuke baan bij het leukste bureau van Nederland betekent dat ook dat je kunt profiteren van onze internationale groei.
Zo mag iedereen die in Amsterdam werkt, vier weken per jaar dat doen vanuit een van de andere Joe Publics in de wereld. Plak er je vakantie aan vast en je zit dus lekker 7 weken in Kaapstad, Johannesburg, Durban of iets dichter bij huis in...
|
|
|
|
Bij &.media Group zijn we op zoek naar een gedreven ervaren producer. Heb jij graag de touwtjes in handen? En weet jij het hoofd koel te houden bij het managen van projecten van begin tot het eind? Dan is deze vacature geknipt voor jou!
Over &.media group
&.media Group is een vooruitstrevend mediabureau waaronder de volgende bureaus vallen: &.talent, &.format en &.agency. Wij specialiseren ons in influencer marketing, branded content, PR en...
|
|
|
|
Ben jij een ervaren marketeer met liefde voor communicatie? Weet jij een brede B2B klantengroep aan te spreken met creatieve en inhoudelijk sterke content? Werk je graag in een dynamisch en gezellig team?
Reageer dan nu! Het grootste, snelst groeiende onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland zoekt een: B2B Marketing Communicatie Specialist 32-40 uur. Als B2B Marketing...
|
|
|
|
Jou maken ze niks wijs. De welbekende lijstjes hoe je scoort op Facebook, Pinterest, LinkedIn, Snapchat enzovoort: jij hebt allang door wat wel en niet werkt.
Als het gaat om social advertising weet je precies wat de mogelijkheden zijn en hoe je die inzet voor maximaal effect of heb je dat snel onder de knie na het inwerk traject binnen ZIGT. Uiteraard zorg je dat je voortdurend bijblijft. En die kennis, die deel je...
|
|
|
|
Joe Public groeit. En zoekt daarom versterking. Naast een leuke baan bij het leukste bureau van Nederland betekent dat ook dat je kunt profiteren van onze internationale groei.
Zo mag iedereen die in Amsterdam werkt, vier weken per jaar dat doen vanuit een van de andere Joe Publics in de wereld. Plak er je vakantie aan vast en je zit dus lekker 7 weken in Kaapstad, Johannesburg, Durban of iets dichter bij huis in...
|
|
|
|
Wij zoeken een stevige medior Creative om het team bij Wayne Parker Kent te versterken. Een getalenteerde ‘hybride’ creatief met gevoel voor beeld die niet kan wachten om prijswinnend werk te maken voor klanten als ALDI, Samsung, Eristoff.
En -nog belangrijker- een bureau dat stuitert van ambities helpt met het winnen van pitches. Als Creative werk je aan campagnes, social content en de uitwerking van merkstrategieeën. Dat doe je niet...
|
|
|
|
|
|
|
Overig nieuws
[SHOWREEL!] Springbok
29-09-2023 | 09:21:00
We partner with ambitious brands and people to create lasting growth; outstanding for your business, brilliant for people and great for the planet.
Springbok: Time to Make Sense in Antwerpen
28-09-2023 | 23:41:00
Springbok organiseerde op 20 september 2023 een bijeenkomst om creativiteit, technologie en purpose samen te brengen tijdens een bijeenkomst onder de noemer time to make sense
SPAR introduceert SPAR media
28-09-2023 | 15:37:00
SPAR media is een netwerk dat leveranciers, en ook niet-leveranciers, de kans biedt om te adverteren in alle SPAR-winkels en op spar.nl
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief. Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk BV.
Uitgever | Hoofdredacteur
Bas Vlugt www.linkedin.com/in/basvlugt bas@marketingreport.nl M 06 29 06 87 83
Redactie
Saskia van Weert saskia@marketingreport.nl
David de Jong david@marketingreport.nl
Lieselot Berentzen lieselot@marketingreport.nl
Pie Kamau pie@marketingreport.nl
Marianna Beets marianna@marketingreport.nl
Advertising | Branded Content | Partnerships
Eric-Jan Vis ericjan@marketingreport.nl M 06 53 41 12 13
Business Development | Event Organisatie
Peter Wybenga peter@marketingreport.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt Marketing Report ook nieuwsbrieven, websites en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|