Jaargang 1 | editie 2 | 20 februari 2023 |
|
Marketing Report maakt een serie podcasts in Antwerpen. Peter Wybenga en sidekick Manuel Ostyn, Creative Director bij Joe Public Belgium, spreken met Nele Baeyens, marketing-directeur magazines & digital brand innovation bij Roularta Media Group.
Nele Baeyens: “Wij maken content die nauw onder het hart van de mensen zit. De twee totaal verschillende werelden maken mijn job juist zo afwisselend. Op het ene moment praat ik met...
|
|
|
|
Het Belgische reclamebureau Happiness heeft voor Albert Heijn in Vlaanderen een merk- en communuicatiecampagne ontwikkeld met de serie De Wereld in het Kleijn.
De merkcampagne moet aangeven waar Albert Heijn voor staat in België en is de start van een serie van zes afleringen. Met de webserie De Wereld in het Kleijn neemt Albert Heijn België de Vlaming mee in de coulissen van de winkel. Daar gebeurt heel wat om samen beter eten bereikbaar te maken voor...
|
|
|
|
Springbok heeft voor Ethias een mobiliteitscampagne ontwikkeld. Centraal staat de gedachte dat Ethias er voor iedereen is: voor mensen die al elektrisch rijden, voor mensen die nog rijden met een benzinewagen, voor mensen met een nieuw auto, of voor zij die kiezen voor een occasie, of toch voor de bakfiets.
Karolien Schoefs, Head of Traffic & Performance bij Ethias: “Ethias is er voor iedereen. Hoe je je ook verplaatst, welke gewoontes je ook hebt, we zijn er voor je. Niet toevallig is dat onze baseline...
|
|
|
|
Het Vlaamse Trends/Kanaal Z en het Franstalige Trends-Tendences/Canal Z hebben hun online platform vernieuwd om zo het grootste business en finance community van België te worden.
Op technisch vlak migreerden Trends en Trends Tendances naar een veel flexibeler Wordpress CMS-platform. Op inhoudelijk vlak worden de websites www.trends.be en www.tendances.be de online verzamelplaats voor alle content van Trends...
|
|
|
|
Toe aan wat afleiding waar je wat aan hebt? Dan is deze tweewekelijkse column precies wat je nodig hebt. Bij Fransz Finds krijgt creativiteit het podium dat het verdient.
Wat maakt een goed idee goed? En wat kun jij daarmee als nieuwsgierige marketeer? De antwoorden vind je hier. Gecureerd door Daryl Fransz, Senior Creative bij MIX...
|
|
|
|
Deze slogan is enorm blijven hangen bij mij. Geen idee waarom, ik vond het een pakkende zin, want veel mensen mogen dan single zijn, je bent niet per definitie eenzaam of alleen. En dat stempel krijg je toch al gauw.
Terwijl er legio redenen kunnen zijn waarom je op dat moment alleen bent en iets onderneemt. Hoewel ik het idee heb dat de huidige maatschappij steeds meer om het individu draait en eigenbelang in...
|
|
|
|
The programmatic team is a group driven to deliver highly effective campaigns through data targeting, audience targeting, and contextual targeting.
The ideal candidate will have hands-on experience with programmatic trading in self-service demand side platforms (DSPs). The Programmatic Trader will lead the team in implementing programmatic media buys across different country...
|
|
|
|
We make good brands grow big and big brands grow good. We staan op een kantelpunt in onze samenleving. Mensen willen een andere manier van consumeren, werken en leven.
Wij geloven dat merken deze nieuwe manier van samenleven vorm kunnen en moeten geven. Met Springbok dragen we ons steentje bij aan de maatschappij door goede merken groot te maken en grote merken beter te maken. Dit doen we door menselijkheid, creativiteit en technologie samen te...
|
|
|
|
Ben jij de content gedreven coördinator, die goed is in het opstarten en onderhouden van relaties? Die zich niet van de wijs laat brengen door de waan van de dag, maar de grote lijnen kan blijven zien? En wiens hart sneller gaat kloppen van uitdagende journalistiek? Dan zoeken we jou!
Wat ga je doen?
Je bent verantwoordelijk voor de doelmatige inzet van de redactionele content. Op basis van inzichten spar je met redacties over welke content bijdraagt aan onze doelstellingen en zorg je met het team...
|
|
|
|
Bij Mediahuis zijn we op zoek naar een Eindredacteur Regio Sport bij Nieuwsblad en Gazet Van Antwerpen. En we geloven dat jij de juiste persoon bent.
Want wie we nodig hebben,
is iemand die zich geroepen voelt om de puntjes op de i te zetten in de grote hoeveelheid aan samenvattingen van de verschillende regionale sport(wedstrijden) in Vlaanderen en in de reportages in de dagen nadien . Je kan zowel als eindredacteur voor de krant als als online redacteur voor de site...
|
|
|
|
Fightclub België groeit! Dankzij deze successen en het werven van nieuwe klanten is er binnen ons Social Media team plek voor een Team Lead Social Advertising. In samenwerking met een Account Manager start je bij je klant met het bespreken van de business goals.
Wat wilt de klant precies bereiken met hun social media campagnes en op welke manier? Deze strategische stap is onmisbaar en gaat vooraf het opzetten van de campagnes binnen de social...
|
|
|
|
|
|
|
Overig nieuws
Duke & Grace en Make Sense voortaan Springbok
29-09-2023 | 04:00:00
De bureaus Duke & Grace en Make Sense heten vanaf heden Springbok. Beide bureaus waren al onderdeel van Springbok en zullen met de naamswijziging volledig integreren onder deze gezamenlijke vlag
Springbok: Time to Make Sense in Antwerpen
29-09-2023 | 00:06:34
Springbok organiseerde op 20 september 2023 een bijeenkomst om creativiteit, technologie en purpose samen te brengen tijdens een bijeenkomst onder de noemer time to make sense
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief. Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk BV.
Uitgever | Hoofdredacteur
Bas Vlugt www.linkedin.com/in/basvlugt bas@marketingreport.nl M 06 29 06 87 83
Redactie
Saskia van Weert saskia@marketingreport.nl
David de Jong david@marketingreport.nl
Lieselot Berentzen lieselot@marketingreport.nl
Pie Kamau pie@marketingreport.nl
Marianna Beets marianna@marketingreport.nl
Advertising | Branded Content | Partnerships
Eric-Jan Vis ericjan@marketingreport.nl M 06 53 41 12 13
Business Development | Event Organisatie
Peter Wybenga peter@marketingreport.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt Marketing Report ook nieuwsbrieven, websites en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|