Jaargang 6 | editie 47 | 10 maart 2023 |
|
Tijdens het Cross Media Congres wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de Media100, de Marketing100 en de Reclamebureau100 om één persoon voor te dragen.
De voordracht van Lauren van der Heijden is Reina Visser, Accountmanager Agencies bij DPG Media. Lauren van der Heijden: "Maart 2021, Reina begint bij ons als account manager bij indebuurt.nl, ons...
|
|
|
|
bvA heeft de Gids voor Duurzaamheidsclaims met bijbehorende Checklist uitgebracht. Met deze gids wil bvA marketeers en hun bureaus ondersteunen bij het maken van verantwoorde reclame op het gebied van duurzaamheid.
Marketing als aanjager duurzame keuze en gedrag
De gids sluit aan bij de visie van bvA dat merken een belangrijke rol kunnen spelen om positieve gedragsverandering en duurzame keuzen te stimuleren bij de consument. Henriette van...
|
|
|
|
Bij creative branding agency VENGEAN zijn Managing Director Veronique Gorter en Creative Director Annis Anakotta in dienst getreden.
Veronique Gorter brengt ruim 16 jaar ervaring in reclame en branding mee en werkte eerder als Client Service Director en MT-lid bij Han Snel. Ze was onder andere verantwoordelijk voor key accounts Page, SPA, Nutricia, Kleenex, Corendon and Teal. Samen met co-MD Naomi Mosmans van Eeden, zal...
|
|
|
|
Thijs Jaski treedt per 1 april aan als Managing Director van Yune. Hij vervangt Pablo van den Berg, die opnieuw gaat ondernemen.
Thijs Jaski werkt inmiddels ruim vier jaar bij Yune, eerst als Brand Publishing Director en de laatste twee jaar als Managing Partner. Hij was daarvoor werkzaam als Head of Social Media bij ING Nederland. Pablo van den Berg richtte Yune in 2007 samen met Robert Doggers op. Waar het bureau in...
|
|
|
|
Staatsloterij en TBWA\NEBOKO hebben donderdagavond met Wacht niet tot geluk je overkomt de Ster Gouden Loeki gewonnen. Zilveren en bronzen award waren respectievelijk voor Centraal Beheer en KPN.
Het is het vijfde jaar op rij dat Staatsloterij in de prijzen valt. Voor Frekkel (2018), Freddie (2019) en Frummel (2020) wonnen zij ook een Ster Gouden Loeki, en in 2021 werd Fritsie beloond met een Ster...
|
|
|
|
Donderdag 16 maart presenteert Screenforce het TV Jaarrapport van 2022.
Naast de presentatie van de jaarcijfers uit het rapport, zal econoom en journalist Mathijs Bouman je meenemen in de economische verwachtingen voor aankomend jaar en praten Patricia Sonius en Ton Schoonderbeek van het NMO je bij over de nieuwe opzet van het Nationaal Media Onderzoek. Verder zal reclamemaker Aad Kuijper een column voordragen...
|
|
|
|
Ben jij er klaar voor om de wereld van Digital Out-of-Home (DOOH) op zijn kop te zetten met creatieve en impactvolle campagnes?
Waarom zou je campagnes beperken tot alleen traditionele televisiereclame of online advertenties terwijl je met DOOH straten, winkelcentra en/of snelwegen kan verrijken met de meest creatieve, innovatieve, out-of-the-box concepten. Begint jouw creatieve brein al op hol te slaan met inventieve...
|
|
|
|
Finally is een onafhankelijk creatief bureau aan de rand van Rotterdam. Wij geloven dat de meest interessante en effectieve ideeën ontstaan door oprecht nieuwsgierig te zijn.
Daarom werken we met het Wat-als principe, waarmee we met onze opdrachtgevers op zoek gaan naar verbazing en verwondering. Met de juiste Wat-als vragen begint het dromen, ontstaan nieuwe invalshoeken en daarmee kansen die je daarvoor...
|
|
|
|
Speciaal voor startende mediaprofessionals aan adverteerders- of bureaukant organiseert Screenforce voor de derde keer TV Masters. TV Masters is een complete interactieve training over het medium TV waarin je alle ins en outs van zowel lineaire TV als online video leert.
Zesdelige gratis masterclass
De zesdelige gratis masterclass is ontworpen in samenwerking met broadcasters, mediabureaus en adverteerders en brengt je de cruciale vaardigheden en kennis van het vakgebied bij. Diverse experts...
|
|
|
|
Als onderdeel van de dienstverlening van ZIGT hebben onze klanten de mogelijkheid om ons in te zetten voor de ontwikkeling van content strategieën en de uitwerking hiervan.
Wij denken mee over een maandelijkse content kalender, schrijven copy’s, denken mee over de creatieve invulling van de social posts én analyseren de resultaten. Door de groeiende vraag van onze klanten voor deze dienstverlening zijn wij op zoek...
|
|
|
|
Haal jij energie uit het uit de brand helpen van mensen en schrik jij niet van een deadline? Wil jij die rots in de branding zijn en staat dienstverlening bij jou hoog in het vaandel?
Dan is de functie Mediamanager bij Talpa TV Productions wellicht iets voor jou! Binnen Talpa TV Productions wordt dagelijks bijna vijf uur live tv vanuit onze twee nieuwsstudio’s in Hilversum gemaakt. Ook worden er bijdragen geleverd aan...
|
|
|
|
Jij bent ambitieus, houdt altijd het overzicht en raakt niet snel onder de indruk. Je bent een kei in het managen van on- en offline projecten en houdt de touwtjes daarbij strak in handen.
En je bent niet bang voor een flink staaltje vakjargon. Nieuwe woorden als ‘instandhoudingsopgave’ brengen je niet van de wijs, maar maken je eerder nieuwsgierig. Wat nog ontbreekt, is een fijne plek om al deze skills verder te ontwikkelen en de brug te...
|
|
|
|
Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging en gaat jouw hart sneller kloppen van digitaal en wetenschappelijke content? Dan is de functie van (Freelance) Digital Content Manager bij Quest echt iets voor jou.
Zo ziet je dag eruit als Digital Content Manager bij Quest
- Je bent verantwoordelijk voor alle onlinekanalen van Quest (Facebook, Instagram, de nieuwsbrief en Quest.nl & Quest Test);
- Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van onze digitale...
|
|
|
|
Audiohuis is de plek waar je als podcastmaker of partner samen met ons team de juiste audioboodschap kan creëren. Dit kan in de vorm van een podcast, radio- of muziekoplossing.
Alles op maat. Door een sterk netwerk met interessante sprekers, moderators, sponsoren en adverteerders zijn wij in staat om elk concept door te vertalen naar jouw ideale podcast. Om dit te kunnen blijven doen openen wij dit keer graag onze deuren...
|
|
|
|
Wil jij bijdragen aan de optimalisatie en groei van ons digitale audio platform voor radio zenders, podcasts en luisterboeken? Solliciteer dan snel voor de functie van data analist bij JUKE!
In je rol als data analist bij JUKE draai je mee in een multidisplinair team met 100 procent focus op het verbeteren van JUKE als audio platform, waarbij je dagelijks schakelt met Product Owners, Marketing en Acquisitie specialisten om te bepalen waar kansen...
|
|
|
|
|
|
|
Overig nieuws
Nick Maas en Lotte van Etten naar N=5
30-03-2023 | 10:25:00
Creatief Nick Maas (onder andere Accenture Song) en producer Lotte van Etten (onder andere Creative Animal) starten bij N=5 om de visie van het bureau te versterken met hun digitale ervaring
Alfred maakt nieuwe campagne voor Praxis: Hulp aan de Maker
30-03-2023 | 10:04:00
Praxis lanceert een nieuwe merkcampagne, ontwikkeld door bureau Alfred. In de campagne is de bekende medewerker Theo vervangen door een Maker: een vader die duidelijk nog wat hulp kan gebruiken bij het klussen, maar dit eigenlijk niet wil laten blijken aan zijn twee kinderen
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief. Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van Nederlands MediaNetwerk BV.
Uitgever | Hoofdredacteur
Bas Vlugt www.linkedin.com/in/basvlugt bas@marketingreport.nl M 06 29 06 87 83
Redactie
Saskia van Weert saskia@marketingreport.nl
David de Jong david@marketingreport.nl
Lieselot Berentzen lieselot@marketingreport.nl
Pie Kamau pie@marketingreport.nl
Marianna Beets marianna@marketingreport.nl
Advertising | Branded Content | Partnerships
Eric-Jan Vis ericjan@marketingreport.nl M 06 53 41 12 13
Business Development | Event Organisatie
Peter Wybenga peter@marketingreport.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt Marketing Report ook nieuwsbrieven, websites en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|