Jaargang 6 | editie 48 | 13 maart 2023 |
|
Cheil Benelux heeft Tim de Waard en Daniel Samama aangesteld om de creatieve vloer te gaan leiden en de creatieve ambities van het bureau te verwezenlijken.
De twee waren de afgelopen vier jaar actief als freelance creatief team onder de naam Tim & Daan, met opvallend werk voor klanten als IDFA en Philips. Daarvoor werkten ze bij FHV BBDO, JWT en N=5. Het duo over de stap naar het bureau: “Cheil is een...
|
|
|
|
Happy Horizon neemt per direct global digital performance marketing agency AdBirds over. AdBirds is opgericht door voormalig Google- en Meta-medewerkers.
AdBirds werkt onder meer wereldwijd voor bedrijven zoals LVMH, Lacoste, PUMA, Pepe Jeans en Hackett. AdBirds is in 2010 opgericht en heeft lokale dekking over de hele wereld. Creative digital agency Happy Horizon neemt alle aandelen van AdBirds over...
|
|
|
|
Anoeshka Harpal is per 1 maart begonnen als Senior Accountmanager bij CS Digital Media. Eerder was zij in dezelfde functie werkzaam voor Jean Mineur Mediavision en Clear Channel. Meest recent was zij Sales Director Netherlands voor Locala.
Permanent strategische innovaties toepassen
Radjen van Wilsem, CEO van CS Digital Media: "Als mediatechnologiebedrijf willen we permanent strategische innovaties toepassen op de ontwikkeling van onze eigen DOOH Publisher CSDM en haar...
|
|
|
|
De dagelijkse boodschappen worden alsmaar duurder. De prijzen stijgen als een raket en dalen als een parachute. Want ondanks de alweer lagere energieprijzen bedroeg de inflatie in februari volgens het CBS nog steeds zo’n 8 procent.
De prijzen van voedingsmiddelen stegen in februari zelfs met ruim 15 procent! Natuurlijk doen consumenten in deze dure tijden alles om geld te besparen. Ze wisselen Albert Heijn en Jumbo...
|
|
|
|
The Movies opent zijn deuren opnieuw na een jarenlange verbouwing. De oudste nog actieve bioscoop sloot in december 2020 zijn deuren tijdens de coronacrisis en greep die aan voor een ingrijpende verbouwing waarbij ook de fundering is vernieuwd.
Het aantal stoelen is teruggebracht van 327 naar 268. Het restaurant is verdwenen, maar een bar en foyer, meer licht en een leestafel zijn er voor teruggekomen. Het pand bleek in slechtere staat...
|
|
|
|
SuperRebel Agency lanceert de nieuwe website van MP Motorsport. Het bureau werkt al een aantal jaar voor het meest succesvolle Nederlandse raceteam.
Voor MP Motorsport, leidend kampioen in Formule 2, ontwikkelde SuperRebel niet alleen de identiteit en positionering 'accelerating talent', maar werd ook een site gebouwd, volledig in eigen beheer ontworpen en geprogrammeerd. De content komt vanuit een...
|
|
|
|
Maaike de Wildt is gestart als Operations Director bij merkactivatiebureau Kumpany. Ze was voorheen ruim acht jaar Operations & Projects Director bij Fitzroy Amsterdam.
Zij volgt Noortje Jans op, en neemt samen met Wouter van Rijn (Strategy Director) en Auke van Rossum (Creative Director) plaats in de directie van het bureau, onder leiding van MD Jasper Admiraal. Naast De Wildt verwelkomt Kumpany nog vier...
|
|
|
|
Donderdag 16 maart presenteert Screenforce het TV Jaarrapport van 2022.
Naast de presentatie van de jaarcijfers uit het rapport, zal econoom en journalist Mathijs Bouman je meenemen in de economische verwachtingen voor aankomend jaar en praten Patricia Sonius en Ton Schoonderbeek van het NMO je bij over de nieuwe opzet van het Nationaal Media Onderzoek. Verder zal reclamemaker Aad Kuijper een column voordragen...
|
|
|
|
Ben jij er klaar voor om de wereld van Digital Out-of-Home (DOOH) op zijn kop te zetten met creatieve en impactvolle campagnes?
Waarom zou je campagnes beperken tot alleen traditionele televisiereclame of online advertenties terwijl je met DOOH straten, winkelcentra en/of snelwegen kan verrijken met de meest creatieve, innovatieve, out-of-the-box concepten. Begint jouw creatieve brein al op hol te slaan met inventieve...
|
|
|
|
Speciaal voor startende mediaprofessionals aan adverteerders- of bureaukant organiseert Screenforce voor de derde keer TV Masters. TV Masters is een complete interactieve training over het medium TV waarin je alle ins en outs van zowel lineaire TV als online video leert.
Zesdelige gratis masterclass
De zesdelige gratis masterclass is ontworpen in samenwerking met broadcasters, mediabureaus en adverteerders en brengt je de cruciale vaardigheden en kennis van het vakgebied bij. Diverse experts...
|
|
|
|
REVITALIZE is een boutique rebranding bureau voor merken, die meer relevantie, zichtbaarheid en succes willen. Laat ons team van rebranding specialisten jouw merk transformeren, zodat het de beste en sterkste versie van zichzelf wordt. En jij je business gezond kunt laten groeien...
|
|
|
|
&.agency is op zoek naar een Medior / Senior Influencer Campaign Manager om het team mee te versterken.
Wij zijn op zoek naar jou!
Word jij blij van het opzetten en managen van influencer campagnes voor grote klanten binnen een jong en hecht team? Maak jij er een sport van om klanten tevreden te houden? Dan is deze vacature zeker wat voor jou...
|
|
|
|
Mensen betere keuzes helpen maken, daar worden wij warm van. Bij IM Lounge werk je nauw samen met onze klanten en creatieve partners om een positieve impact maken. Ga jij bijdragen aan onze missie om 1 miljard mensen positief met elkaar in aanraking te brengen? Lees dan snel door!
Functieomschrijving
Als Media Consultant ben je in ons mediabureau het eerste aanspreekpunt voor klanten en hiermee ook een van de gezichten van IM Lounge. Jij hebt passie voor marketing en je bent iemand die graag samen...
|
|
|
|
Wil jij deel uitmaken van een nieuw creatief advertising & content bureau in de Houthavens en samen met een dynamisch team mooi werk maken? ACT,Now!
ACT,agency staat voor Advertising and Content Together. Wij geloven in een geïntegreerde advertising en content aanpak. Met onze ACT.vertising zorgen we ervoor dat merken zich strategisch en creatief onderscheiden, always-on...
|
|
|
|
Hé, jij daar! Ben je lekker aan het scrollen op zoek naar een toffe nieuwe job? Geef je duim dan even rust. Dit zou ‘m namelijk wel eens kunnen zijn! Bij Blauw Gras worden we, net als jij, mega-enthousiast van TikTok, Snap, Insta, YouTube en zelfs Facebook.
Voor deze functie zoeken we een uitblinker in plannen en regelen. Een Pietje Precies die netjes is tot ver achter de komma met een proactieve mindset. Ben jij dat? Lees dan gauw verder...
|
|
|
|
Als onderdeel van de dienstverlening van ZIGT hebben onze klanten de mogelijkheid om ons in te zetten voor de ontwikkeling van content strategieën en de uitwerking hiervan.
Wij denken mee over een maandelijkse content kalender, schrijven copy’s, denken mee over de creatieve invulling van de social posts én analyseren de resultaten. Door de groeiende vraag van onze klanten voor deze dienstverlening zijn wij op zoek...
|
|
|
|
|
|
|
Overig nieuws
Nick Maas en Lotte van Etten naar N=5
30-03-2023 | 10:25:00
Creatief Nick Maas (onder andere Accenture Song) en producer Lotte van Etten (onder andere Creative Animal) starten bij N=5 om de visie van het bureau te versterken met hun digitale ervaring
Alfred maakt nieuwe campagne voor Praxis: Hulp aan de Maker
30-03-2023 | 10:04:00
Praxis lanceert een nieuwe merkcampagne, ontwikkeld door bureau Alfred. In de campagne is de bekende medewerker Theo vervangen door een Maker: een vader die duidelijk nog wat hulp kan gebruiken bij het klussen, maar dit eigenlijk niet wil laten blijken aan zijn twee kinderen
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief. Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van Nederlands MediaNetwerk BV.
Uitgever | Hoofdredacteur
Bas Vlugt www.linkedin.com/in/basvlugt bas@marketingreport.nl M 06 29 06 87 83
Redactie
Saskia van Weert saskia@marketingreport.nl
David de Jong david@marketingreport.nl
Lieselot Berentzen lieselot@marketingreport.nl
Pie Kamau pie@marketingreport.nl
Marianna Beets marianna@marketingreport.nl
Advertising | Branded Content | Partnerships
Eric-Jan Vis ericjan@marketingreport.nl M 06 53 41 12 13
Business Development | Event Organisatie
Peter Wybenga peter@marketingreport.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt Marketing Report ook nieuwsbrieven, websites en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|