Jaargang 6 | editie 50 | 15 maart 2023 |
|
Tijdens het Cross Media Congres wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de Media100, de Marketing100 en de Reclamebureau100 om één persoon voor te dragen. De voordracht van Wouter Glaser is Thom Knobel, Creative bij Blauw Gras.
Junioren in de spits
Bij Blauw Gras zijn we altijd op zoek naar vernieuwende perspectieven. Wij vinden het belangrijk om jeugdige onbegrensde creativiteit te combineren met verfijnde senioriteit. Daarom nemen wij ook de junioren mee in grote projecten...
|
|
|
|
MarketResponse heeft het reputatiebureau Reputations Content & Campagnes overgenomen. Met deze overname wil MarketResponse zijn strategie verder invulling geven. Deze strategie behelst het bieden van full-service dienstverlening op het gebied van insights-driven marketing.
Datagedreven marketing
Jorgen Botermans, CEO van MarketResponse: "In onze digitale, globaliserende wereld is heldere en consistente communicatie essentieel. Het laat zien waar je als merk of organisatie voor staat, je...
|
|
|
|
Creative agency VENGEAN verzorgde de ontwikkeling van de merken Sealand Advanced Aquaculture en Patagonia King Salmon, de eerste op land gekweekte King Salmon. Onderdeel van het proces was onder meer de brand movie over de kweekvis.
Sealand Advanced Aquaculture’s merk Patagonia King Salmon trekt deze week veel bekijks op de Boston Seafood Expo North America 2023 (stand 2752). De vis wordt op het land gekweekt in een geavanceerd...
|
|
|
|
Agency Runners is een podcast van Studiodock waarin Sergo Kraljev en Quincy Zeelenberg in gesprek gaan met agency eigenaren in het digitale landschap.
Hoe runnen zij een agency, welke valkuilen zijn ze tegengekomen en hoe hebben ze deze overwonnen. Kortom, echte verhalen van ondernemers die het digitale landschap in beweging brengen. In deze aflevering spreken de twee met Rian Verhagen, een...
|
|
|
|
Communicatie- en PR-bureau Fitzgerald gaat aan de slag voor TicketSwap in de Benelux. Na een bureaupitch heeft het van oorsprong Nederlandse bedrijf gekozen voor Fitzgerald om te ondersteunen bij hun pr- en communicatievraagstukken, zowel op corporate als op marcom gebied.
Fitzgerald wordt het eerste pr-bureau waar TicketSwap mee samenwerkt in de Benelux. Het bureau - gespecialiseerd in missiegedreven communicatie - gaat TicketSwap op ongoing basis...
|
|
|
|
Mediabureau M2Media en e-commercespecialist Online Company gaan samen verder onder de naam M2|OC.
Geïntegreerd aanbod
Door de samenvoeging ontstaat een bureau dat klanten laat profiteren van een geïntegreerd aanbod waarin media-investment-management, performance en e-commerce elkaar versterken. Beide bureaus werken al ruim vier jaar succesvol samen binnen het Candid-platform. M2|OC combineert de...
|
|
|
|
Uit onderzoek van de 4A’s (American Association of Advertising Agencies) blijkt dat tachtig procent van de marketeers denkt dat ze goed zijn in het schrijven van briefings.
Slechts tien procent van de bureaus is het daarmee eens. Het is ook lastig, want er komt veel bij kijken. Het kost tijd en je hebt input nodig van verschillende stakeholders, soms met verschillende inzichten. Ook bij digitaal strategisch bureau Bravoure komt de...
|
|
|
|
&.agency is op zoek naar een Medior / Senior Influencer Campaign Manager om het team mee te versterken.
Wij zijn op zoek naar jou!
Word jij blij van het opzetten en managen van influencer campagnes voor grote klanten binnen een jong en hecht team? Maak jij er een sport van om klanten tevreden te houden? Dan is deze vacature zeker wat voor jou...
|
|
|
|
Mensen betere keuzes helpen maken, daar worden wij warm van. Bij IM Lounge werk je nauw samen met onze klanten en creatieve partners om een positieve impact maken. Ga jij bijdragen aan onze missie om 1 miljard mensen positief met elkaar in aanraking te brengen? Lees dan snel door!
Functieomschrijving
Als Media Consultant ben je in ons mediabureau het eerste aanspreekpunt voor klanten en hiermee ook een van de gezichten van IM Lounge. Jij hebt passie voor marketing en je bent iemand die graag samen...
|
|
|
|
Wil jij deel uitmaken van een nieuw creatief advertising & content bureau in de Houthavens en samen met een dynamisch team mooi werk maken? ACT,Now!
ACT,agency staat voor Advertising and Content Together. Wij geloven in een geïntegreerde advertising en content aanpak. Met onze ACT.vertising zorgen we ervoor dat merken zich strategisch en creatief onderscheiden, always-on...
|
|
|
|
Binnen onze marketingafdeling zijn wij op zoek naar een creatief talent. Heb jij een passie voor designs, content, socials en ben jij altijd op zoek naar inspiratie voor nieuwe ontwerpen en concepten? Top!
Lees dan vooral verder, want wij zoeken een: Junior Designer (32-40 uur). Als designer ondersteun jij de afdeling Marketing & Sales bij het creëren van o.a. mock-ups, posters, (Digital)Out-of-Home campagne...
|
|
|
|
Haal jij energie uit het uit de brand helpen van mensen en schrik jij niet van een deadline? Wil jij die rots in de branding zijn en staat dienstverlening bij jou hoog in het vaandel?
Dan is de functie Mediamanager bij Talpa TV Productions wellicht iets voor jou! Binnen Talpa TV Productions wordt dagelijks bijna vijf uur live tv vanuit onze twee nieuwsstudio’s in Hilversum gemaakt. Ook worden er bijdragen geleverd aan...
|
|
|
|
Als onderdeel van de dienstverlening van ZIGT hebben onze klanten de mogelijkheid om ons in te zetten voor de ontwikkeling van content strategieën en de uitwerking hiervan.
Wij denken mee over een maandelijkse content kalender, schrijven copy’s, denken mee over de creatieve invulling van de social posts én analyseren de resultaten. Door de groeiende vraag van onze klanten voor deze dienstverlening zijn wij op zoek...
|
|
|
|
|
|
|
Overig nieuws
Nick Maas en Lotte van Etten naar N=5
30-03-2023 | 10:25:00
Creatief Nick Maas (onder andere Accenture Song) en producer Lotte van Etten (onder andere Creative Animal) starten bij N=5 om de visie van het bureau te versterken met hun digitale ervaring
Alfred maakt nieuwe campagne voor Praxis: Hulp aan de Maker
30-03-2023 | 10:04:00
Praxis lanceert een nieuwe merkcampagne, ontwikkeld door bureau Alfred. In de campagne is de bekende medewerker Theo vervangen door een Maker: een vader die duidelijk nog wat hulp kan gebruiken bij het klussen, maar dit eigenlijk niet wil laten blijken aan zijn twee kinderen
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief. Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van Nederlands MediaNetwerk BV.
Uitgever | Hoofdredacteur
Bas Vlugt www.linkedin.com/in/basvlugt bas@marketingreport.nl M 06 29 06 87 83
Redactie
Saskia van Weert saskia@marketingreport.nl
David de Jong david@marketingreport.nl
Lieselot Berentzen lieselot@marketingreport.nl
Pie Kamau pie@marketingreport.nl
Marianna Beets marianna@marketingreport.nl
Advertising | Branded Content | Partnerships
Eric-Jan Vis ericjan@marketingreport.nl M 06 53 41 12 13
Business Development | Event Organisatie
Peter Wybenga peter@marketingreport.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt Marketing Report ook nieuwsbrieven, websites en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|