Jaargang 6 | editie 56 | 23 maart 2023
 

[Marketing Report TV] Teus Baars over NOSUCH
[Marketing Report TV] Teus Baars over NOSUCH

Teus Baars, CEO van NOSUCH, is te gast bij Marketing Report TV. Bas Vlugt gaat met hem in gesprek.

Teus Baars: "Ik heb in het verleden bij verschillende bureaus gewerkt en ik heb me daar vaak verbaasd: Hoe is het mogelijk dat ze dat op die manier doen? Hoe is het mogelijk dat ze zo met hun medewerkers omgaan of zo met hun klanten omgaan? En als je de ins en outs kent - hoe is het mogelijk dat ze deze...

Lees Meer

 

Zandbeek werkt voor Funda - ook Waterschap Limburg kiest voor het Eindhovense bureau
Zandbeek werkt voor Funda - ook Waterschap Limburg kiest voor het Eindhovense bureau

Na een bureau-oriëntatie koos Funda voor Zandbeek. Ook Waterschap Limburg kwam na een Europese aanbesteding uit bij het Eindhovense bureau.

68 miljoen bezoekers

Met gemiddeld 68 miljoen bezoekers per maand behoeft Funda geen verdere introductie. Zandbeek gaat voor Funda aan de slag met strategisch advies en ondersteuning op het gebied van marketing-pr en communicatie en met reputatie- en issue management. Funda’s keuze viel op het...

Lees Meer

 

Olivier Koning vertrekt bij Being There, Edward Stolze en Robrecht Stoekenbroek nemen waar
Olivier Koning vertrekt bij Being There, Edward Stolze en Robrecht Stoekenbroek nemen waar

Per 1 april 2023 verlaat Olivier Koning Being There waar hij sinds 2012 werkzaam was als Managing Director en partner.

Hij gaat zich de komende periode oriënteren op een mooie volgende stap. Zijn taken worden voorlopig waargenomen door de andere twee directieleden: oprichter Edward Stolze en partner Robrecht...

Lees Meer

 


[Interview] Sanne Demir (DCVF): AI is by far de meest impactvolle ontwikkeling sinds het ontstaan van het internet
[Interview] Sanne Demir (DCVF): AI is by far de meest impactvolle ontwikkeling sinds het ontstaan van het internet

Sanne Demir is strateeg bij het creatieve bureau De Combinatie van Factoren (DCVF). Een communicatie- en activatiebureau dat werkt op basis van technieken uit de gedragsverandering.

Het bureau maakt niet alleen campagnes, maar heeft ook een consultancytak, voor advies over gedragsverandering-vraagstukken. Het bureau is net als True Ideas onderdeel van The Comet Group. We spreken haar over trends en ontwikkelingen op het...

Lees Meer

 

[Onderzoek]: NMO Mediatrends 2022: meer cordcutters, meer apps meer streaming audio
[Onderzoek]: NMO Mediatrends 2022: meer cordcutters, meer apps meer streaming audio

Het aantal mensen dat geen provider meer heeft voor een televisie-abonnement is in 2022 weer iets toegenomen. De zogeheten cord-cuttersgroep is 9,2 procent; dat is 1,7 procent meer.

Die groepen mensen zijn vooral te vinden bij éénpersoonshuishoudens (14 procent), in de westelijke grote steden (14 procent) en in de sociale klasse A (11 procent). Zij hebben genoeg aan een...

Lees Meer

 

[DPG Grow] Joost Prikker: Contextual ads cruciaal voor adverteerders
[DPG Grow] Joost Prikker: Contextual ads cruciaal voor adverteerders

Joost Prikker, Manager Keybranche Team bij DPG Media, is onder andere het aanspreekpunt voor alle woon- en interieurwinkels, bouwmarkten, tuincentra, mediabureaus en keuken- en badkamerzaken die bij DPG Media adverteren.

Joost is al meer dan 25 jaar actief in de media- en marketingwereld. Hij heeft gewerkt met zowel traditionele media als digitale kanalen en gelooft daarom sterk in een omnichannel aanpak...

Lees Meer

 

 
 

[SHOWREEL!] Global: Iedere doelgroep op elk moment van de dag bereiken
[SHOWREEL!] Global: Iedere doelgroep op elk moment van de dag bereiken

Global is de enige Nederlandse Out-of-Home exploitant die door de landelijk gespreide samenstelling van traditionele en digitale objecten in de meeste grote steden een evenwichtige bereiksopbouw en share of voice kan garanderen.

Als marktleider in Digital Out-of-Home met strategische locaties als NS-stations, winkelcentra, supermarkten en tankstations, kan iedere doelgroep, op elk moment van de dag, binnen ieder...

Lees Meer

 

De Combinatie van Factoren introduceert DCVF Behaviour Consult
De Combinatie van Factoren introduceert DCVF Behaviour Consult

De Combinatie van Factoren introduceert DCVF Behaviour Consult. Gedragsverandering speelt een grote rol in een tijd waarin transitie centraal staat. Bij DCVF merkten ze dat organisaties steeds meer behoefte hebben aan gedegen advies over gedrag. Met concrete handvaten, waarmee ze snel kunnen schakelen.

Who’s who?

Deze propositie wordt geleid door strateeg en gedragsdeskundige Sanne Demir. Met de opleidingen communicatiewetenschap, media & persuasion en de Behaviour Change Academy in haar rugzak heeft...

Lees Meer

 


[Vacatures] Mediahuis zoekt een Business Intelligence Analist
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Business Intelligence Analist

Wij zijn Mediahuis. Een huis dat gebouwd is op een onvoorwaardelijk geloof in onafhankelijke journalistiek. 

Met één landelijk dagblad, 9 regionale dagbladen, 44 lokale nieuwsbladen en huis-aan-huiskranten en meer dan 85 digitale platforms bieden wij onze adverteerders het grootste bereik door héél het land en recht in de regio. Bij ons word je gezien. Met o.a. de afdelingen Inside Sales, Field Sales en Digital &...

Lees Meer

 

[Vacatures] M2|OC zoekt een Sr. Project Manager
[Vacatures] M2|OC zoekt een Sr. Project Manager

Als Sr. Project Manager vervul je een spilfunctie waarbij je dé schakel bent tussen klant en je team. Je werkt zeer nauw samen met de account director(s).

Je stemt aanvragen voor nieuwe campagnes af, zet deze uit in je team en zorgt voor een heldere communicatie richting klant en team. Je houdt de klant op de hoogte van voortgang op campagneniveau middels statusmeetings, reporting en QBR’s. Je combineert uitstekende service en...

Lees Meer

 

[Vacatures] Reprise zoekt een SEO Consultant
[Vacatures] Reprise zoekt een SEO Consultant

Jij bent verantwoordelijk voor het adviseren en doorvoeren van verbeteringen op de owned kanalen op het gebied van hygiëne, autoriteit, content en UX.

Je zorgt ervoor dat niet alleen de prestaties van de organic, maar ook van de paid kanalen dankzij jouw strategie worden verbeterd. Ook ben je verantwoordelijk voor het verbeteren van het organische verkeer náár de site; waarbij je een...

Lees Meer

 

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Onderzoeksjournalist Quote
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Onderzoeksjournalist Quote

Duik jij graag in de wereld van het grote geld? Dan is dit dé baan voor jou. Want jij weet: waar het om veel geld gaat, ligt vals spel op de loer.

Lijkt het jou lekker om een maand – of langer – de tijd te hebben om onderzoek te doen en aan een stuk te werken? Om vervolgens gerust vierduizend woorden te krijgen om het optimaal op te tekenen, waarbij je gebruik kunt maken van al je literaire kwaliteiten? Om dat daarna gepubliceerd te zien in...

Lees Meer

 

[Vacatures] Incontrol zoekt een Online Content Marketeer
[Vacatures] Incontrol zoekt een Online Content Marketeer

Wij zijn op zoek naar een Online Content Marketeer met een aantal jaren ervaring, die ondersteuning biedt op onze online marketingafdeling.

Het doel van de afdeling is het uitbouwen van het klantenbestand van Maxdoro in Nederland en vervolgens de Europese markt te veroveren...

Lees Meer

 

[Vacatures] Fightclub zoekt een Social Lead
[Vacatures] Fightclub zoekt een Social Lead

Ben jij een social media strateeg in hart en nieren mét ervaring om een team aan te sturen? Heb jij een bewezen trackrecord in het ontwikkelen en uitbouwen van social media als dienst aan de agency kant? Dan zijn wij op zoek naar jou! Stap in de ring als Social Lead bij Fightclub.

Wie zoeken wij?

Wij zoeken een social media strateeg met leiderschapskwaliteiten om onze vertical ‘social’ verder te ontwikkelen en uit te bouwen. Jij bent verantwoordelijk, benaderbaar en bovenal een...

Lees Meer

 

Iemand nog een baan?

Lees Meer

 

 
Overig nieuws

Marketing Report lanceert reclamebureau database The List 25-04-2024 | 14:42:36
Marketing Report lanceert een reclamebureau-database. Alle bureaus in Nederland kunnen zich gratis registreren.


Sander Pluijm Director Content Strategy bij AM Beyond* 25-04-2024 | 14:31:28
Hiervoor vervulde hij de rol van Head of Creative Media & Innovation bij UM.


Titus Eikelboom partner bij DropOuts 25-04-2024 | 14:17:00
Samen met Antoinette de Ridder wordt hij verantwoordelijk voor de dagelijkse bedrijfsvoering waarbij hij zich onder meer zal richten op new business development en strategie.


Mattel en Heinz lanceren limited edition Classic Barbiecue-saus 25-04-2024 | 12:13:00
Mattel heeft samengewerkt met Heinz om de limited edition Heinz Classic Barbiecue-saus te lanceren, beschikbaar in het Verenigd Koninkrijk en Spanje.


BureauBranded ontwikkelt full-funnel campagne voor Microsoft 25-04-2024 | 11:54:00
BureauBranded nam interviews af, schreef alle scripts en begeleidde het productieproces van begin tot eind in nauwe samenwerking met producent Lukkien


Lemon Scented Tea en Cortina introduceren De Reflection Ride 25-04-2024 | 11:25:00
Cortina opent het fietsseizoen met een 10 meter lange spiegel, die als eerst te zien was op de eerste lentedag in Amsterdam


SuperRebel ontwikkelt duurzaamheidscampagne voor DCB Energy 25-04-2024 | 11:06:00
SuperRebel en DCB Energy lanceren een campagne die de voordelen van Vooruit Tanken benadrukt - het proactief kiezen voor duurzame mobiliteit


Auping kiest voor N=5 als lead agency 25-04-2024 | 10:38:53
Na een bureau-oriëntatie heeft Auping voor N=5 gekozen als partner op het gebied van merkcommunicatie en campagnes


[Vacatures] AudienceFirst part of ZUID Agency Group zoekt een PHP developer Laravel 25-04-2024 | 09:39:00
AudienceFirst part of ZUID Agency Group is per direct op zoek naar PHP developer Laravel -Full-time / Part-time · ZUID Agency Group HQ Tilburg


Natwerk ontwikkelt Koningsdag-campagne voor Nespresso 25-04-2024 | 09:32:45
Met de Travel Mug houd je niet alleen je cappuccino warm, maar ook je cocktails koud. Om Koningsdag door te komen met minder single-use bekers


Fitzroy ontwikkelt OOH-campagne Heinz: Helping reduce food waste since 1869 25-04-2024 | 09:19:00
In de AI-visuals van de campagne word je meegenomen door drie verschillende tijdsperioden waarin eten wordt geconsumeerd dat anders zou zijn weggegooid


[Vacatures] NPB Media zoekt een Accountmanager buitendienst (Regio Rotterdam) 25-04-2024 | 08:53:00
NPB Media is per direct op zoek naar een Accountmanager buitendienst (Regio Rotterdam)


[Vacatures] AudienceFirst part of ZUID Agency Group zoekt een Frontend developer Nextjs 25-04-2024 | 08:31:00
AudienceFirst (part of ZUID Agency Group) is per direct op zoek naar Frontend developer (Next.js) -Full-time / Part-time · ZUID Agency Group (HQ Tilburg)


[Vacancy] TBWA\X has a position for a Mid-Senior Digital Designer 25-04-2024 | 08:05:00
TBWA\X is directly looking for a Mid-Senior Digital Designer -Full-time  \  Amsterdam


Publicis, Le Pub en Boomerang organiseren samen met ADCN ADsterdam 24-04-2024 | 19:06:00
Publicis Groupe Nederland, Le Pub en Boomerang organiseren op 5 juli 2024 bij LIEF Amsterdam in samenwerking met ADCN | Club for Creativity ADsterdam


 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.

Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van Nederlands MediaNetwerk BV.

Uitgever | Hoofdredacteur


Bas Vlugt
www.linkedin.com/in/basvlugt
bas@marketingreport.nl
M 06 29 06 87 83

Redactie

Saskia van Weert
saskia@marketingreport.nl

David de Jong
david@marketingreport.nl

Lieselot Berentzen
lieselot@marketingreport.nl

Pie Kamau
pie@marketingreport.nl

Marianna Beets
marianna@marketingreport.nl

Advertising | Branded Content | Partnerships

Eric-Jan Vis
ericjan@marketingreport.nl
M 06 53 41 12 13

Business Development | Event Organisatie

Peter Wybenga
peter@marketingreport.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt Marketing Report ook nieuwsbrieven, websites en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -