Jaargang 6 | editie 56 | 23 maart 2023 |
|
Teus Baars, CEO van NOSUCH, is te gast bij Marketing Report TV. Bas Vlugt gaat met hem in gesprek.
Teus Baars: "Ik heb in het verleden bij verschillende bureaus gewerkt en ik heb me daar vaak verbaasd: Hoe is het mogelijk dat ze dat op die manier doen? Hoe is het mogelijk dat ze zo met hun medewerkers omgaan of zo met hun klanten omgaan? En als je de ins en outs kent - hoe is het mogelijk dat ze deze...
|
|
|
|
Na een bureau-oriëntatie koos Funda voor Zandbeek. Ook Waterschap Limburg kwam na een Europese aanbesteding uit bij het Eindhovense bureau.
68 miljoen bezoekers
Met gemiddeld 68 miljoen bezoekers per maand behoeft Funda geen verdere introductie. Zandbeek gaat voor Funda aan de slag met strategisch advies en ondersteuning op het gebied van marketing-pr en communicatie en met reputatie- en issue management. Funda’s keuze viel op het...
|
|
|
|
Per 1 april 2023 verlaat Olivier Koning Being There waar hij sinds 2012 werkzaam was als Managing Director en partner.
Hij gaat zich de komende periode oriënteren op een mooie volgende stap. Zijn taken worden voorlopig waargenomen door de andere twee directieleden: oprichter Edward Stolze en partner Robrecht...
|
|
|
|
Sanne Demir is strateeg bij het creatieve bureau De Combinatie van Factoren (DCVF). Een communicatie- en activatiebureau dat werkt op basis van technieken uit de gedragsverandering.
Het bureau maakt niet alleen campagnes, maar heeft ook een consultancytak, voor advies over gedragsverandering-vraagstukken. Het bureau is net als True Ideas onderdeel van The Comet Group. We spreken haar over trends en ontwikkelingen op het...
|
|
|
|
Het aantal mensen dat geen provider meer heeft voor een televisie-abonnement is in 2022 weer iets toegenomen. De zogeheten cord-cuttersgroep is 9,2 procent; dat is 1,7 procent meer.
Die groepen mensen zijn vooral te vinden bij éénpersoonshuishoudens (14 procent), in de westelijke grote steden (14 procent) en in de sociale klasse A (11 procent). Zij hebben genoeg aan een...
|
|
|
|
Joost Prikker, Manager Keybranche Team bij DPG Media, is onder andere het aanspreekpunt voor alle woon- en interieurwinkels, bouwmarkten, tuincentra, mediabureaus en keuken- en badkamerzaken die bij DPG Media adverteren.
Joost is al meer dan 25 jaar actief in de media- en marketingwereld. Hij heeft gewerkt met zowel traditionele media als digitale kanalen en gelooft daarom sterk in een omnichannel aanpak...
|
|
|
|
Global is de enige Nederlandse Out-of-Home exploitant die door de landelijk gespreide samenstelling van traditionele en digitale objecten in de meeste grote steden een evenwichtige bereiksopbouw en share of voice kan garanderen.
Als marktleider in Digital Out-of-Home met strategische locaties als NS-stations, winkelcentra, supermarkten en tankstations, kan iedere doelgroep, op elk moment van de dag, binnen ieder...
|
|
|
|
De Combinatie van Factoren introduceert DCVF Behaviour Consult. Gedragsverandering speelt een grote rol in een tijd waarin transitie centraal staat. Bij DCVF merkten ze dat organisaties steeds meer behoefte hebben aan gedegen advies over gedrag. Met concrete handvaten, waarmee ze snel kunnen schakelen.
Who’s who?
Deze propositie wordt geleid door strateeg en gedragsdeskundige Sanne Demir. Met de opleidingen communicatiewetenschap, media & persuasion en de Behaviour Change Academy in haar rugzak heeft...
|
|
|
|
Wij zijn Mediahuis. Een huis dat gebouwd is op een onvoorwaardelijk geloof in onafhankelijke journalistiek.
Met één landelijk dagblad, 9 regionale dagbladen, 44 lokale nieuwsbladen en huis-aan-huiskranten en meer dan 85 digitale platforms bieden wij onze adverteerders het grootste bereik door héél het land en recht in de regio. Bij ons word je gezien. Met o.a. de afdelingen Inside Sales, Field Sales en Digital &...
|
|
|
|
Als Sr. Project Manager vervul je een spilfunctie waarbij je dé schakel bent tussen klant en je team. Je werkt zeer nauw samen met de account director(s).
Je stemt aanvragen voor nieuwe campagnes af, zet deze uit in je team en zorgt voor een heldere communicatie richting klant en team. Je houdt de klant op de hoogte van voortgang op campagneniveau middels statusmeetings, reporting en QBR’s. Je combineert uitstekende service en...
|
|
|
|
Jij bent verantwoordelijk voor het adviseren en doorvoeren van verbeteringen op de owned kanalen op het gebied van hygiëne, autoriteit, content en UX.
Je zorgt ervoor dat niet alleen de prestaties van de organic, maar ook van de paid kanalen dankzij jouw strategie worden verbeterd. Ook ben je verantwoordelijk voor het verbeteren van het organische verkeer náár de site; waarbij je een...
|
|
|
|
Duik jij graag in de wereld van het grote geld? Dan is dit dé baan voor jou. Want jij weet: waar het om veel geld gaat, ligt vals spel op de loer.
Lijkt het jou lekker om een maand – of langer – de tijd te hebben om onderzoek te doen en aan een stuk te werken? Om vervolgens gerust vierduizend woorden te krijgen om het optimaal op te tekenen, waarbij je gebruik kunt maken van al je literaire kwaliteiten? Om dat daarna gepubliceerd te zien in...
|
|
|
|
Wij zijn op zoek naar een Online Content Marketeer met een aantal jaren ervaring, die ondersteuning biedt op onze online marketingafdeling.
Het doel van de afdeling is het uitbouwen van het klantenbestand van Maxdoro in Nederland en vervolgens de Europese markt te veroveren...
|
|
|
|
Ben jij een social media strateeg in hart en nieren mét ervaring om een team aan te sturen? Heb jij een bewezen trackrecord in het ontwikkelen en uitbouwen van social media als dienst aan de agency kant? Dan zijn wij op zoek naar jou! Stap in de ring als Social Lead bij Fightclub.
Wie zoeken wij?
Wij zoeken een social media strateeg met leiderschapskwaliteiten om onze vertical ‘social’ verder te ontwikkelen en uit te bouwen. Jij bent verantwoordelijk, benaderbaar en bovenal een...
|
|
|
|
|
|
|
Overig nieuws
Titus Eikelboom partner bij DropOuts
25-04-2024 | 14:17:00
Samen met Antoinette de Ridder wordt hij verantwoordelijk voor de dagelijkse bedrijfsvoering waarbij hij zich onder meer zal richten op new business development en strategie.
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief. Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van Nederlands MediaNetwerk BV.
Uitgever | Hoofdredacteur
Bas Vlugt www.linkedin.com/in/basvlugt bas@marketingreport.nl M 06 29 06 87 83
Redactie
Saskia van Weert saskia@marketingreport.nl
David de Jong david@marketingreport.nl
Lieselot Berentzen lieselot@marketingreport.nl
Pie Kamau pie@marketingreport.nl
Marianna Beets marianna@marketingreport.nl
Advertising | Branded Content | Partnerships
Eric-Jan Vis ericjan@marketingreport.nl M 06 53 41 12 13
Business Development | Event Organisatie
Peter Wybenga peter@marketingreport.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt Marketing Report ook nieuwsbrieven, websites en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|