Jaargang 6 | editie 59 | 28 maart 2023 |
|
Allard Ruyl is CEO bij Talpa Media Solutions. We spreken hem over het Netwerkeffect, Dynamic Audio Ads en de verwachtingen voor 2023.
Je bent nu bijna 4 jaar CEO van Talpa Media Solutions. Het waren roerige en boeiende jaren. Kun je iets vertellen over de dynamiek van jouw werk?
Het is in ieder geval nooit saai! Ik vind Talpa Network een fantastisch bedrijf. Er gebeurt van alles, elke dag zijn er nieuwe kansen om met ons Netwerk merken vooruit te helpen. We gaan met volle kracht vooruit...
|
|
|
|
HYPR heeft ToLocal heeft overgenomen. ToLocal is in 2014 opgericht en werkt direct samen met mediabureaus, reclamebureaus en adverteerders. Deze acquisitie maakt het volgens HYPR voor bureaus en landelijke adverteerders makkelijker om advertenties hyperlokaal in te zetten.
In januari 2023 ging HYPR van start als initiatief van Koninklijke BDU, Uitgeverij Telstar Media, Rodi Media Groep, Kontakt Mediapartners, BrugMedia Groep, Enter Media, Uitgeverij Verhagen, Achterhoek...
|
|
|
|
Martijn Brons is Strategy Director bij &.agency. We spreken hem over zijn bedrijf en de trends in influencermarketing.
Kun jij &.agency introduceren?
&.agency is een social-storytelling-bureau dat de kracht van influencermarketing public relations, social media en content combineert om merken te helpen hun verhaal effectief te vertellen en het merk onderdeel te maken van de belevingswereld van de...
|
|
|
|
Het Amsterdamse adviesbureau House of Treats heeft voor de Belgische merken Cent Pur Cent en i.am.klean de go-to-marketstrategie ontwikkeld op basis van onderzoek onder zijn community van meer dan 2500 jonge Nederlandse consumenten.
Beide merken van onder Rigorgeous van Caroline Rigo en is één van de grootste spelers in de Belgische beauty scene. De bedoeling is dat de merken ook de Nederlandse Millenials en Gen-Z’ers bereiken...
|
|
|
|
Marjolein Denekamp is Chief Digital Officer bij Hearst Netherlands (onder meer merken als ELLE, Quote, Quest en Harper’s Bazaar) en scout bij HearstLab Europe. We spreken haar over de digitale versnelling binnen de organisatie.
Jullie waren ooit een traditionele uitgever, maar vandaag de dag zijn jullie een multimediabedrijf. Kun je uitleggen hoe deze transformatie is gegaan?
Toen ik 5 jaar geleden aantrad was het portfolio van Hearst Netherlands uitgebreid met onder andere de merken Runner’s World en Bicycling. Onze sterke magazinemerken hadden al goede digitale...
|
|
|
|
LG heeft na een uitgebreide bureaupitch ACT.agency aangesteld als lead agency voor de Benelux. Het bureau, dat tijdens de pitch officieel nog niet bestond (reclamebureau epidemie en contentbureau qontent matters zijn 1 januari 2023 gefuseerd), is verantwoordelijk voor de nieuwe merkstrategie en campagnes voor de verschillende LG-divisies in de Benelux.
Eind 2022 heeft LG een pitch uitgeschreven voor een nieuwe lead agency voor de Benelux. Daaraan deden vier toonaangevende bureaus mee. Na een chemistry meeting en een creatieve brief, koos LG voor de...
|
|
|
|
Geert Doek is Managing Director bij Towel Media. We spreken hem over The Breakfast Club, dynamische content optimalisatie en de impact van video.
Kun jij Towel introduceren?
Zeker! Wij zijn een full-service branded video content agency met alweer tien jaar ervaring in branded content. Full-service omdat we alles van creatie tot distributie in huis hebben. Met 60 gepassioneerde makers zijn we actief in Nederland en België en maken heel veel verschillende soorten branded...
|
|
|
|
Fremantle - No Pictures Please - is op zoek naar een technisch producer voor het RTL 5-programma Zeeman Confronteert.
Het team
Omdat de huidige producer na 3 seizoenen een functie in het buitenland gaat bekleden zijn wij op zoek naar jou! Ons team bestaat uit 7 personen. Je werkt nauw samen met presentator Thijs Zeeman, onderzoeksleider Nico van den Dries, de productieleider, de eindredacteur, 2 senior...
|
|
|
|
Het Concessie team is het hart van Global. Het Concessieportfolio, met meer dan 230 contracten, bepaalt hoe goed wij in staat zijn om commercieel succesvol te zijn in het verkopen van de advertentieruimte op onze reclameobjecten.
Een groot Concessieportfolio betekent dat wij een groot bereik genereren over heel Nederland. Al onze objecten vallen onder zo’n concessie, te weten: abri’s, supermarkten, tankstations en winkelcentra...
|
|
|
|
Ben jij goed gebekt, sociaal en staat klanten adviseren en ondersteunen jou op het lijf geschreven?
Woon je in de regio Drechtsteden of ken je deze regio goed? Stop dan met zoeken, en lees even rustig verder. Wellicht is de rol van accountmanager bij DPG Media (je kent onze merken zeker!) wat voor jou...
|
|
|
|
Als ICT Specialist ben jij de expert op het gebied van ICT systemen binnen Hearst.
Je beheert diverse ICT platformen en systemen teneinde voor de eindgebruikers. Je zorgt voor een solide, continue en kwalitatief goede ICT-beschikbaarheid. Je werkt hierbij nauw samen met jouw collega’s van het ICT team...
|
|
|
|
Design is niet jouw ding, het is je leven. En dat is het al een tijdje. Op hoog niveau vind en vertel je doordachte, onderbouwde en bovenal creatieve designverhalen die merken verder brengen.
Je bent een vakidioot pur sang die dit elke dag uitdraagt. Met aanstekelijk enthousiasme laat je klant en collega anders nadenken over merk én werk. Maar zelf wil je ook leren. Dus wissel je ideeën uit met collega's en blijf je altijd nieuwsgierig. Aan ego heb...
|
|
|
|
Wil jij werken voor een ambitieus mediabedrijf in Nederland? Ben je een bevlogen, initiatiefrijke Communicatieadviseur en teamspeler die altijd zoekt naar de beste manier om communicatie-uitdagingen op te lossen?
Heb je een passie voor multimedia communicatie, kun je snel schakelen en heb je bij voorkeur ervaring in het medialandschap (bij TV programma’s/zenders/productiemaatschappijen)...
|
|
|
|
|
|
|
Overig nieuws
Titus Eikelboom partner bij DropOuts
25-04-2024 | 14:17:00
Samen met Antoinette de Ridder wordt hij verantwoordelijk voor de dagelijkse bedrijfsvoering waarbij hij zich onder meer zal richten op new business development en strategie.
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief. Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van Nederlands MediaNetwerk BV.
Uitgever | Hoofdredacteur
Bas Vlugt www.linkedin.com/in/basvlugt bas@marketingreport.nl M 06 29 06 87 83
Redactie
Saskia van Weert saskia@marketingreport.nl
David de Jong david@marketingreport.nl
Lieselot Berentzen lieselot@marketingreport.nl
Pie Kamau pie@marketingreport.nl
Marianna Beets marianna@marketingreport.nl
Advertising | Branded Content | Partnerships
Eric-Jan Vis ericjan@marketingreport.nl M 06 53 41 12 13
Business Development | Event Organisatie
Peter Wybenga peter@marketingreport.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt Marketing Report ook nieuwsbrieven, websites en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|