Jaargang 6 | editie 54 | 22 maart 2023 |
|
Madelon Fortuin, commercieel directeur bij NRC, is te gast bij Marketing Report TV.
Madelon Fortuin: "Van al onze abonnees heeft 50 procent een digitaal account. Onze abonnees lezen gemiddeld 36 digitale artikelen per week. De kracht van de digitale krant willen wij natuurlijk aantonen voor adverteerders. We zien dat steeds meer mensen de digitale krant vinden en lezen. Er wordt wel eens gedacht dat NRC wat oudere lezers heeft maar één...
|
|
|
|
Blauw Gras maakt samen met Marketing Report een maandelijks item over TikTok: TikTok Today. Gen Z-creatives en TikTok-adepten Thom Knobel en Mauran Verniers nemen daarin marketeers mee in dit nieuwe medium.
Met daarin de laatste trends op het platform, gefilmd in een TikTok-format van 3 minuten. Ze nemen je mee in het ontstaan van de trends, hoe merken als Duolingo, IT’S A PRESENT en Blokker deze hebben...
|
|
|
|
Toe aan wat afleiding waar je wat aan hebt? Dan is deze tweewekelijkse column precies wat je nodig hebt. Bij Fransz Finds krijgt creativiteit het podium dat het verdient.
Wat maakt een goed idee goed? En wat kun jij daarmee als nieuwsgierige marketeer? De antwoorden vind je hier. Gecureerd door Daryl Fransz, Senior Creative bij MIX...
|
|
|
|
Het branded content en partnerships-team van Havas+Lemz lanceert Havas Play. Dit gloednieuwe label dat vandaag wereldwijd gelanceerd wordt, bouwt betekenisvolle relaties tussen merken en mensen op het snijvlak van entertainment, sport, gaming, muziek, film, kunst en cultuur.
Havas Play is geboren uit de overtuiging dat het aansluiten bij mensen op plekken waar hun passies tot leven komen, leidt tot meer betrokkenheid en voorkeur. Onze unieke aanpak biedt een fris...
|
|
|
|
Amazing Oriental, de grootste Aziatische supermarktketen van Nederland, heeft de wens om meer naamsbekendheid te genereren, top-of-mind te zijn bij potentiële klanten en traffic naar de winkels én webshop te verhogen.
Wil je nog meer kennis opdoen over digitale media en marketing? Kijk dan op dpggrow.nl...
|
|
|
|
De Combinatie van Factoren introduceert DCVF Behaviour Consult. Gedragsverandering speelt een grote rol in een tijd waarin transitie centraal staat.
Bij DCVF merkten ze dat organisaties steeds meer behoefte hebben aan gedegen advies over gedrag. Met concrete handvaten, waarmee ze snel kunnen...
|
|
|
|
Global is de enige Nederlandse Out-of-Home exploitant die door de landelijk gespreide samenstelling van traditionele en digitale objecten in de meeste grote steden een evenwichtige bereiksopbouw en share of voice kan garanderen.
Als marktleider in Digital Out-of-Home met strategische locaties als NS-stations, winkelcentra, supermarkten en tankstations, kan iedere doelgroep, op elk moment van de dag, binnen ieder...
|
|
|
|
Wij zijn op zoek naar een Online Content Marketeer met een aantal jaren ervaring, die ondersteuning biedt op onze online marketingafdeling. Het doel van de afdeling is het uitbouwen van het klantenbestand van Maxdoro in Nederland en vervolgens de Europese markt te veroveren.
Over ons
Maxdoro is een IT-bedrijf dat gespecialiseerd is in het ontwikkelen van (enterprise) cloud-oplossingen van zowel web- als mobiele applicaties. Wij weten wat er nodig is om processen binnen organisaties te...
|
|
|
|
Ben jij een social media strateeg in hart en nieren mét ervaring om een team aan te sturen? Heb jij een bewezen trackrecord in het ontwikkelen en uitbouwen van social media als dienst aan de agency kant? Dan zijn wij op zoek naar jou! Stap in de ring als Social Lead bij Fightclub.
Wie zoeken wij?
Wij zoeken een social media strateeg met leiderschapskwaliteiten om onze vertical ‘social’ verder te ontwikkelen en uit te bouwen. Jij bent verantwoordelijk, benaderbaar en bovenal een...
|
|
|
|
Ben jij dé gedreven CRM specialist die ons innovatieve B2B CRM team helpt bij het optimaliseren van de bestaande systemen? Zoek jij altijd door naar waar het nog net even beter kan? En zorg jij voor de beste gebruiksvriendelijkheid? Dan zoeken we jou!
Wat ga je doen
Met jouw CRM kennis zoek je naar constante optimalisatie van de B2B processen. Een goed CRM systeem is de basis en jij zorgt dat afdeling sales optimaal met het CRM systeem kan werken...
|
|
|
|
Jij bent verantwoordelijk voor het adviseren en doorvoeren van verbeteringen op de owned kanalen op het gebied van hygiëne, autoriteit, content en UX.
Je zorgt ervoor dat niet alleen de prestaties van de organic, maar ook van de paid kanalen dankzij jouw strategie worden verbeterd. Ook ben je verantwoordelijk voor het verbeteren van het organische verkeer náár de site; waarbij je een...
|
|
|
|
Duik jij graag in de wereld van het grote geld? Dan is dit dé baan voor jou. Want jij weet: waar het om veel geld gaat, ligt vals spel op de loer.
Lijkt het jou lekker om een maand – of langer – de tijd te hebben om onderzoek te doen en aan een stuk te werken? Om vervolgens gerust vierduizend woorden te krijgen om het optimaal op te tekenen, waarbij je gebruik kunt maken van al je literaire kwaliteiten? Om dat daarna gepubliceerd te zien in...
|
|
|
|
|
|
|
Overig nieuws
[The List] Vandevorm
28-03-2024 | 11:34:00
Wij zijn Vandevorm, jouw one-stop-shop voor visuele communicatie. Wat je verhaal ook is, wij visualiseren het voor je.
[The List] Springbok
28-03-2024 | 11:11:45
Springbok is een digitaal & creatief bureau voor positieve groei, met 6 kantoren verspreid over België en Nederland
Nespresso introduceert videoserie: Mandy tot op de bodem
27-03-2024 | 11:56:00
Met de serie wil Nespresso belangrijke, zij het soms minder openlijk besproken, thema’s die Nederlanders en bedrijven bezighouden aan het licht brengen. Met als doel om uiteindelijk samen een positieve impact voor onze wereld en samenleving te realiseren
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief. Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van Nederlands MediaNetwerk BV.
Uitgever | Hoofdredacteur
Bas Vlugt www.linkedin.com/in/basvlugt bas@marketingreport.nl M 06 29 06 87 83
Redactie
Saskia van Weert saskia@marketingreport.nl
David de Jong david@marketingreport.nl
Lieselot Berentzen lieselot@marketingreport.nl
Pie Kamau pie@marketingreport.nl
Marianna Beets marianna@marketingreport.nl
Advertising | Branded Content | Partnerships
Eric-Jan Vis ericjan@marketingreport.nl M 06 53 41 12 13
Business Development | Event Organisatie
Peter Wybenga peter@marketingreport.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt Marketing Report ook nieuwsbrieven, websites en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|