Jaargang 1 | editie 5 | 22 maart 2023 |
|
Marketing Report maakt een serie podcasts in Antwerpen. Peter Wybenga en sidekick Pieter Staes, Creative Director bij Joe Public Belgium, spreken met Johan Vandepoel, CEO bij de Association Communication Companies (ACC).
Johan Vandepoel: “In de afgelopen tien jaar is er een flink upgrade geweest van de ganse communicatiesector. Vandaag zijn we als ACC met 200 leden. Tijdens de covid-periode ging al onze...
|
|
|
|
Liberty Global wil Telenet volledig overnemen. Hiertoe heeft Liberty Global een bod van 22 euro per aandeel op Telenet gedaan.
Thans bezit Liberty Global 59,18 procent van de aandelen Telenet en heeft daarmee al de controle; de rest van de aandelen is beursgenoteerd. Als het Liberty Global lukt 100 procent in handen te krijgen, kost dit 930 miljoen euro. Liberty Global is het Amerikaanse kabelbedrijf dat onder meer in...
|
|
|
|
Het internationale treinbedrijf Eurostar Group heeft Adam&Eve DDB en DDB Paris aangesteld als creatief bureau. Dit is het resultaat van een pitch die Eurostar heeft uitgezet.
Eurostar (Londen-Parijs-Londen-Brussel-Amsterdam) en Thalys (Parijs-Brussel-Amsterdam) zijn een alliantie aangegaan om Eurostar Group te vormen. Deze groep is een resultaat van de fusie van beide bedrijven waarbij het merk Thalys zal vedwijnen...
|
|
|
|
Europese Commissie keurt overname VOO door Orange goed. De Europese Commissie heeft de overname van VOO door het Franse telecombedrijf Orange goedgekeurd.
Orange verwacht de overname in de loop van het tweede kwartaal af te ronden waarbij VOO onder Orange Belgium zal komen te vallen. Bij de overname gaat het om 75 procent min een aandeel. 25 procent plus een aandeel blijven in handen van de...
|
|
|
|
Het branded content en partnerships-team van Havas+Lemz lanceert Havas Play. Dit bouwt betekenisvolle relaties tussen merken en mensen op het snijvlak van entertainment, sport, gaming, muziek, film, kunst en cultuur.
Havas Play is geboren uit de overtuiging dat het aansluiten bij mensen op plekken waar hun passies tot leven komen, leidt tot meer betrokkenheid en voorkeur. Samenwerking met Play geeft merken...
|
|
|
|
Wij zijn Glasnost, een ACE agency. Een creatief team aan ambitieuze vakidioten dat pr net even anders aanpakt. Met spraakmakend werk dat de aandacht verdient genereren wij positieve impact voor onze wereldse klanten.
Bij Glasnost doen we wat wij kunnen. Met openheid, lef en passie maken we de wereld een tikje mooier en leiden we de revolutie in pr. We gaan voor spraakmakend werk. Met impact. Zo maken we de...
|
|
|
|
We are a leading digital entertainment and media platform. We offer thousands of online games and also partner with digital publishers to display digital advertisements across game and non-game content, reaching hundreds of millions of players and consumers worldwide.
We are growing fast, both organically and through acquisitions. This means that day-to-day we are working on mergers and acquisitions, adtech, visual design and content creation, while also developing...
|
|
|
|
Bij Mediahuis zijn we op zoek naar een Eindredacteur Regio Sport bij Nieuwsblad en Gazet Van Antwerpen. En we geloven dat jij de juiste persoon bent.
Want wie we nodig hebben,
is iemand die zich geroepen voelt om de puntjes op de i te zetten in de grote hoeveelheid aan samenvattingen van de verschillende regionale sport(wedstrijden) in Vlaanderen en in de reportages in de dagen nadien . Je kan zowel als eindredacteur voor de krant als als online redacteur voor de site...
|
|
|
|
We make good brands grow big and big brands grow good. Things are about to change on our planet. Radically.
With a different way of consuming, working and living, brands can make a difference. For the good. That is why we want to help our brands to achieve a lot more than just profit. And that is where you...
|
|
|
|
Ben jij de content gedreven coördinator, die goed is in het opstarten en onderhouden van relaties? Die zich niet van de wijs laat brengen door de waan van de dag, maar de grote lijnen kan blijven zien? En wiens hart sneller gaat kloppen van uitdagende journalistiek? Dan zoeken we jou!
Wat ga je doen?
Je bent verantwoordelijk voor de doelmatige inzet van de redactionele content. Op basis van inzichten spar je met redacties over welke content bijdraagt aan onze doelstellingen en zorg je met het team...
|
|
|
|
|
|
|
Overig nieuws
Duke & Grace en Make Sense voortaan Springbok
29-09-2023 | 04:00:00
De bureaus Duke & Grace en Make Sense heten vanaf heden Springbok. Beide bureaus waren al onderdeel van Springbok en zullen met de naamswijziging volledig integreren onder deze gezamenlijke vlag
Springbok: Time to Make Sense in Antwerpen
29-09-2023 | 00:06:34
Springbok organiseerde op 20 september 2023 een bijeenkomst om creativiteit, technologie en purpose samen te brengen tijdens een bijeenkomst onder de noemer time to make sense
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief. Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van Nederlands MediaNetwerk BV.
Uitgever | Hoofdredacteur
Bas Vlugt www.linkedin.com/in/basvlugt bas@marketingreport.nl M 06 29 06 87 83
Redactie
Saskia van Weert saskia@marketingreport.nl
David de Jong david@marketingreport.nl
Lieselot Berentzen lieselot@marketingreport.nl
Pie Kamau pie@marketingreport.nl
Marianna Beets marianna@marketingreport.nl
Advertising | Branded Content | Partnerships
Eric-Jan Vis ericjan@marketingreport.nl M 06 53 41 12 13
Business Development | Event Organisatie
Peter Wybenga peter@marketingreport.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt Marketing Report ook nieuwsbrieven, websites en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|