Jaargang 6 | editie 61 | 29 maart 2023
 

[Interview] Rolf van Houten: Mediaplus is large enough to matter and small enough to care
[Interview] Rolf van Houten: Mediaplus is large enough to matter and small enough to care

Rolf van Houten is Business Director bij Mediaplus. We spreken hem over de geïntegreerde werkwijze van Mediaplus en hun onderscheidende kracht.

Kun jij Mediaplus introduceren?

Ruim twee jaar geleden bundelden Mediaxplain en het internationale Mediaplus de krachten. Op deze manier profiteren onze opdrachtgevers van het lokale ondernemerschap, met mensen die de markt in hun land het best kennen. Daarnaast heeft de internationale achtergrond van Mediaplus ervoor...

Lees Meer

 

ITV Studios publiceert uitkomsten en aanbevelingen grensoverschrijdend gedrag The Voice
ITV Studios publiceert uitkomsten en aanbevelingen grensoverschrijdend gedrag The Voice

ITV Studios heeft uitkomsten en aanbevelingen gepubliceerd van het onderzoek dat ITV Studios en eigenaar ITV plc hebben uitgezet bij advocatenkantoor Van Doorne heeft uitgevoerd.

Hetgeen gepubliceerd is, omvat de reikwijdte, bevindingen, ondernomen acties en aanbevelingen. Het volledige rapport is als vertrouwelijk gekwalificeerd en alleen aan ITV plc beschikbaar gesteld en onder strikte voorwaarden verstrekt...

Lees Meer

 

Amp.Amsterdam licht pianocommercials uit ter ere van Piano Day
Amp.Amsterdam licht pianocommercials uit ter ere van Piano Day

Ter ere van Piano Day licht Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company een aantal commercials uit waarin pianomuziek wordt gebruikt.

Pianomuziek is door de jaren heen een populaire keuze onder adverteerders en makers. Dit is mede ingegeven doordat pianomuziek een breed scala aan emoties kan oproepen, van melancholie en nostalgie tot opwinding en vreugde. Daarnaast is pianomuziek tijdloos en, in tegenstelling tot veel trendy...

Lees Meer

 


[Interview] Geert Doek (Towel Media): Impact voor ons is als content door de doelgroep wordt gewaardeerd
[Interview] Geert Doek (Towel Media): Impact voor ons is als content door de doelgroep wordt gewaardeerd

Geert Doek is Managing Director bij Towel Media. We spreken hem over The Breakfast Club, dynamische content optimalisatie en de impact van video.

Kun jij Towel introduceren?

Zeker! Wij zijn een full-service branded video content agency met alweer tien jaar ervaring in branded content. Full-service, omdat we alles van creatie tot distributie in huis hebben. Met 60 gepassioneerde makers zijn we actief in Nederland en België en maken we heel veel verschillende soorten branded...

Lees Meer

 

Mediahuis Nederland breidt team online platforms uit
Mediahuis Nederland breidt team online platforms uit

Media-exploitant Mediahuis groeit door. Na verschillende reorganisaties werkt Mediahuis nu aan het versterken van de positie. Zo ook met de online platforms, waaronder onder andere de merken Metro, NSMBL, Autovisie, Culy, Manners en J/M Ouders vallen. 

Mediahuis beschikt over een breed portfolio van online platforms. Om de naamsbekendheid onder de elf merken te vergroten, zijn er drie collega’s gestart: Sandya Ghogli, Coen Grutters en Renée Klumper...

Lees Meer

 

[Interview] Inge Ligthart (Dawn): Wij bieden merken Mission Driven Growth
[Interview] Inge Ligthart (Dawn): Wij bieden merken Mission Driven Growth

Inge Ligthart is CEO bij Dawn en CSO bij Springbok Groep. We spreken haar over duurzaamheid, Mission Driven Growth en de toekomst van de bureauwereld.

Kun jij Dawn introduceren?

Dawn bestaat 15 jaar en was het eerste bureau dat zich heeft gericht op positieve verandering en duurzaamheid. In het begin liepen we misschien nog wat voor de troepen uit, maar inmiddels leeft het onderwerp bij praktisch alle organisaties en merken...

Lees Meer

 

 
 

[SHOWREEL!] Wayne Parker Kent: epische highlights incoming
[SHOWREEL!] Wayne Parker Kent: epische highlights incoming

SHOWREEL Warning: epische highlights incoming. Van vette campagnes tot slimme content voor merken als ALDI, Eristoff en Samsung. Trots op het WPK-team! Meer lezen over ons werk? Check de cases op www.wayneparkerkent.com/cases...

Lees Meer

 

[Vacatures] De Correspondent zoekt een Grafisch Vormgever/DTP-er
[Vacatures] De Correspondent zoekt een Grafisch Vormgever/DTP-er

Het ene moment maak je een visual voor onze sociale kanalen en het andere moment maak je boekhandelflyers, een videobumper, on- en offline uitingen voor een ledenwervingscampagne, ontwerp je posters, displays en andere pos-materialen of maak je een beeldpresentatie voor de evenementen die De Correspondent organiseert.

Het gaat om een rol met een grote verscheidenheid aan werkzaamheden waarin je je creativiteit goed kwijt kunt. Je ontwerpt binnen de huisstijl van De Correspondent, en bouwt met ons verder aan een...

Lees Meer

 

[Vacatures] Talpa Network zoekt een Communicatieadviseur - TV
[Vacatures] Talpa Network zoekt een Communicatieadviseur - TV

Wil jij werken voor een ambitieus mediabedrijf in Nederland? Ben je een bevlogen, initiatiefrijke Communicatieadviseur en teamspeler die altijd zoekt naar de beste manier om communicatie-uitdagingen op te lossen?

Heb je een passie voor multimedia communicatie, kun je snel schakelen en heb je bij voorkeur ervaring in het medialandschap (bij TV programma’s/zenders/productiemaatschappijen)...

Lees Meer

 


[Vacatures] Zandbeek zoekt een Lead designer
[Vacatures] Zandbeek zoekt een Lead designer

Design is niet jouw ding, het is je leven. En dat is het al een tijdje. Op hoog niveau vind en vertel je doordachte, onderbouwde en bovenal creatieve designverhalen die merken verder brengen.

Je bent een vakidioot pur sang die dit elke dag uitdraagt. Met aanstekelijk enthousiasme laat je klant en collega anders nadenken over merk én werk. Maar zelf wil je ook leren. Dus wissel je ideeën uit met collega's en blijf je altijd nieuwsgierig. Aan ego heb...

Lees Meer

 

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Business Intelligence Analist
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Business Intelligence Analist

Wij zijn Mediahuis. Een huis dat gebouwd is op een onvoorwaardelijk geloof in onafhankelijke journalistiek. 

Met één landelijk dagblad, 9 regionale dagbladen, 44 lokale nieuwsbladen en huis-aan-huiskranten en meer dan 85 digitale platforms bieden wij onze adverteerders het grootste bereik door héél het land en recht in de regio. Bij ons word je gezien. Met o.a. de afdelingen Inside Sales, Field Sales en Digital...

Lees Meer

 

[Vacatures] M2|OC zoekt een Ervaren Search - PPC Specialist
[Vacatures] M2|OC zoekt een Ervaren Search - PPC Specialist

Ben jij een ervaren PPC specialist en wil jij jouw kennis en ambities kunnen spiegelen aan een snelgroeiende organisatie die op Super League niveau klanten bedient?

Over de rol

Met een team van gedreven mediaspecialisten en -consultants, werkt M2|OC aan campagnes voor topmerken in binnen,- en buitenland. Het is belangrijk om te blijven verrassen en innoveren, om onze koploperspositie binnen het digitale landschap...

Lees Meer

 

Iemand nog een baan?

Lees Meer

 

 
Overig nieuws

[Interview] Ingmar Larsen (This Agency) doet oproep voor campagne tegen roekeloos fatbikergedrag 26-07-2024 | 11:04:00
Ingmar Larsen, oprichter en Creative Director van This Agency heeft een oproep gedaan om een campagne te ontwikkelen voor gedragsverandering rondom fatbikers onder de noemer Doe ******g normaal op het fietspad! We spreken hem over deze spontane actie


[Be More Challanger] Jan van Hövell over KLABU 26-07-2024 | 10:23:00
In de rubriek Be More Challenger gaan Tim de Waard & Daniel Samama op zoek naar de mensen achter de beste challenger merken van Nederland


[Vacancy] TBWA/NEBOKO has a position for Motion Designer 26-07-2024 | 09:29:00
TBWA\NEBOKO is looking for Motion Designer


[Vacatures] Pink Marketing zoekt een (Junior) Social Advertising Consultant 26-07-2024 | 08:33:00
Pink Marketing is per direct op zoek naar (Junior) Social Advertising Consultant -Groningen • 36-40 uur


Abovo Maxlead, Clear Channel Nederland en Global Nederland ontwikkelen campagne Toverland 25-07-2024 | 14:52:06
Abovo Maxlead heeft in samenwerking met Clear Channel Nederland en Global Nederland voor deze campagne (digitale) outdoor media ingekocht, evenals advertenties in Vriendin, Flair en Donald Duck


Jumbo introduceert roomboter met 1 ster Beter Leven keurmerk 25-07-2024 | 11:25:00
Als eerste in de markt verkoopt Jumbo vanaf nu roomboter met het 1 ster Beter Leven keurmerk via haar huismerk in alle 726 winkels.


Rianne Meijerman benoemd tot Chief Commercial Officer van Triple en code d'azur groep 25-07-2024 | 11:04:00
In deze gecreëerde rol zal Rianne Meijerman de commerciële strategie van de groep leiden over de kernservices: Brand, Experience, Data en Technology


Surfmerk Devoted lanceert brandfilm zonder bureau 25-07-2024 | 10:56:00
Het surfmerk Devoted heeft een brandfilm gelanceerd die met minimale ecologische footprint is geproduceerd.


Gabriel Lepesteur, Owen Dowling and Oleta Hambleton naar 180 Amsterdam 25-07-2024 | 10:23:00
Creatief bureau 180 Amsterdam heeft drie senior aanstellingen aangekondigd. Gabriel Lepesteur is benoemd tot creatief directeur, Owen Dowling is aangesteld als hoofd strategie en Oleta Hambleton als Global Brand Communications Director. 


[Vacancy] Nielsen has a position for Senior HR Business Partner 25-07-2024 | 09:48:00
Nielsen is directly looking for Senior HR Business Partner -Amsterdam


[Vacatures] NRC zoekt een Marketing Automation Developer 25-07-2024 | 09:29:00
NRC is per direct op zoek naar een Marketing Automation Developer


XYZ Creative Agency maakt vervolg Pop uit je Bubbel-campagne Uitagenda 25-07-2024 | 08:00:00
Na de succesvolle Pop uit je Bubbel-wintercampagne, ging XYZ Creative Agency opnieuw aan de slag voor Uitagenda


ACE Blauw Gras en ACE Glasnost gaan aan de slag voor Bolletje 24-07-2024 | 11:22:00
Bolletje wil zich door middel van social media en corporate & brand PR, richten op diverse thema’s en producten


72andSunny en Feeld ontwikkelen campagne F*ck Around and Find Out 24-07-2024 | 10:49:00
Ter gelegenheid van de campagne kleurde Feeld de Reguliersdwarsstraat groen van 16 tot 20 juli, om iedereen het groene licht te geven


[Vacatures] Key Agency zoekt een Project / Traffic Manager (medior / senior) 24-07-2024 | 10:12:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Project / Traffic Manager (medior / senior) -36-40 uur per week Amsterdam


 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.

Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van Nederlands MediaNetwerk BV.

Uitgever | Hoofdredacteur


Bas Vlugt
www.linkedin.com/in/basvlugt
bas@marketingreport.nl
M 06 29 06 87 83

Redactie

Saskia van Weert
saskia@marketingreport.nl

David de Jong
david@marketingreport.nl

Lieselot Berentzen
lieselot@marketingreport.nl

Pie Kamau
pie@marketingreport.nl

Marianna Beets
marianna@marketingreport.nl

Advertising | Branded Content | Partnerships

Eric-Jan Vis
ericjan@marketingreport.nl
M 06 53 41 12 13

Business Development | Event Organisatie

Peter Wybenga
peter@marketingreport.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt Marketing Report ook nieuwsbrieven, websites en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -