Jaargang 6 | editie 61 | 29 maart 2023 |
|
Rolf van Houten is Business Director bij Mediaplus. We spreken hem over de geïntegreerde werkwijze van Mediaplus en hun onderscheidende kracht.
Kun jij Mediaplus introduceren?
Ruim twee jaar geleden bundelden Mediaxplain en het internationale Mediaplus de krachten. Op deze manier profiteren onze opdrachtgevers van het lokale ondernemerschap, met mensen die de markt in hun land het best kennen. Daarnaast heeft de internationale achtergrond van Mediaplus ervoor...
|
|
|
|
ITV Studios heeft uitkomsten en aanbevelingen gepubliceerd van het onderzoek dat ITV Studios en eigenaar ITV plc hebben uitgezet bij advocatenkantoor Van Doorne heeft uitgevoerd.
Hetgeen gepubliceerd is, omvat de reikwijdte, bevindingen, ondernomen acties en aanbevelingen. Het volledige rapport is als vertrouwelijk gekwalificeerd en alleen aan ITV plc beschikbaar gesteld en onder strikte voorwaarden verstrekt...
|
|
|
|
Ter ere van Piano Day licht Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company een aantal commercials uit waarin pianomuziek wordt gebruikt.
Pianomuziek is door de jaren heen een populaire keuze onder adverteerders en makers. Dit is mede ingegeven doordat pianomuziek een breed scala aan emoties kan oproepen, van melancholie en nostalgie tot opwinding en vreugde. Daarnaast is pianomuziek tijdloos en, in tegenstelling tot veel trendy...
|
|
|
|
Geert Doek is Managing Director bij Towel Media. We spreken hem over The Breakfast Club, dynamische content optimalisatie en de impact van video.
Kun jij Towel introduceren?
Zeker! Wij zijn een full-service branded video content agency met alweer tien jaar ervaring in branded content. Full-service, omdat we alles van creatie tot distributie in huis hebben. Met 60 gepassioneerde makers zijn we actief in Nederland en België en maken we heel veel verschillende soorten branded...
|
|
|
|
Media-exploitant Mediahuis groeit door. Na verschillende reorganisaties werkt Mediahuis nu aan het versterken van de positie. Zo ook met de online platforms, waaronder onder andere de merken Metro, NSMBL, Autovisie, Culy, Manners en J/M Ouders vallen.
Mediahuis beschikt over een breed portfolio van online platforms. Om de naamsbekendheid onder de elf merken te vergroten, zijn er drie collega’s gestart: Sandya Ghogli, Coen Grutters en Renée Klumper...
|
|
|
|
Inge Ligthart is CEO bij Dawn en CSO bij Springbok Groep. We spreken haar over duurzaamheid, Mission Driven Growth en de toekomst van de bureauwereld.
Kun jij Dawn introduceren?
Dawn bestaat 15 jaar en was het eerste bureau dat zich heeft gericht op positieve verandering en duurzaamheid. In het begin liepen we misschien nog wat voor de troepen uit, maar inmiddels leeft het onderwerp bij praktisch alle organisaties en merken...
|
|
|
|
SHOWREEL Warning: epische highlights incoming. Van vette campagnes tot slimme content voor merken als ALDI, Eristoff en Samsung. Trots op het WPK-team! Meer lezen over ons werk? Check de cases op www.wayneparkerkent.com/cases...
|
|
|
|
Het ene moment maak je een visual voor onze sociale kanalen en het andere moment maak je boekhandelflyers, een videobumper, on- en offline uitingen voor een ledenwervingscampagne, ontwerp je posters, displays en andere pos-materialen of maak je een beeldpresentatie voor de evenementen die De Correspondent organiseert.
Het gaat om een rol met een grote verscheidenheid aan werkzaamheden waarin je je creativiteit goed kwijt kunt. Je ontwerpt binnen de huisstijl van De Correspondent, en bouwt met ons verder aan een...
|
|
|
|
Wil jij werken voor een ambitieus mediabedrijf in Nederland? Ben je een bevlogen, initiatiefrijke Communicatieadviseur en teamspeler die altijd zoekt naar de beste manier om communicatie-uitdagingen op te lossen?
Heb je een passie voor multimedia communicatie, kun je snel schakelen en heb je bij voorkeur ervaring in het medialandschap (bij TV programma’s/zenders/productiemaatschappijen)...
|
|
|
|
Design is niet jouw ding, het is je leven. En dat is het al een tijdje. Op hoog niveau vind en vertel je doordachte, onderbouwde en bovenal creatieve designverhalen die merken verder brengen.
Je bent een vakidioot pur sang die dit elke dag uitdraagt. Met aanstekelijk enthousiasme laat je klant en collega anders nadenken over merk én werk. Maar zelf wil je ook leren. Dus wissel je ideeën uit met collega's en blijf je altijd nieuwsgierig. Aan ego heb...
|
|
|
|
Wij zijn Mediahuis. Een huis dat gebouwd is op een onvoorwaardelijk geloof in onafhankelijke journalistiek.
Met één landelijk dagblad, 9 regionale dagbladen, 44 lokale nieuwsbladen en huis-aan-huiskranten en meer dan 85 digitale platforms bieden wij onze adverteerders het grootste bereik door héél het land en recht in de regio. Bij ons word je gezien. Met o.a. de afdelingen Inside Sales, Field Sales en Digital...
|
|
|
|
Ben jij een ervaren PPC specialist en wil jij jouw kennis en ambities kunnen spiegelen aan een snelgroeiende organisatie die op Super League niveau klanten bedient?
Over de rol
Met een team van gedreven mediaspecialisten en -consultants, werkt M2|OC aan campagnes voor topmerken in binnen,- en buitenland. Het is belangrijk om te blijven verrassen en innoveren, om onze koploperspositie binnen het digitale landschap...
|
|
|
|
|
|
|
Overig nieuws
Creative Media Network (CMN) neemt Retail Republic over
18-03-2024 | 17:06:00
Creative Media Network heeft het creatieve bureau Retail Republic overgenomen. Met deze overname stelt CMN extra verdieping in huis te halen op het gebied van concepting, creatie en strategische communicatie
Lidl Belux kiest iO als digitale partner
18-03-2024 | 16:36:00
Lidl Belux (België en Luxemburg) heeft na een korte en intensieve pitch iO verkozen als partner voor de digitale marketing en campaigning
[The List] Van Santen Netwerk
18-03-2024 | 12:43:22
Wij zijn een creatief communicatienetwerk. Connectie maken. Verbinden. Samenwerken. Dat zit in ons DNA. Wij organiseren effectieve communicatie
[The List] Cantona
18-03-2024 | 12:32:51
Aan de hand van ons 3 weken / 3 maanden / 3 jaar framework laten we merken groeien in merkbekendheid en omzet.
ClubgeistBVH wordt Clubgeist
18-03-2024 | 11:50:49
Reclamebureau ClubgeistBVH gaat verder als Clubgeist. Dat maakt het bureau bekend via Marketing Report.
[Column] Bas Vlugt: Agency at Night 2024 Report!
17-03-2024 | 20:50:00
Op vrijdag 15 maart was de eerste editie van Agency at Night, een feestelijke avond in Rotterdam tijdens welke deelnemende reclamebureaus de deuren openen, geïnspireerd door het al jaren succesvolle AdNight in Amsterdam
[The List] 0930 creative agency
16-03-2024 | 09:01:00
Wij zijn een creatief bureau gevestigd in de Houthavens Amsterdam. Onze filosofie? RISE AND SHINE! Klanten helpen groeien EN ze in de spotlight zetten met creatief en verrassend werk
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief. Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van Nederlands MediaNetwerk BV.
Uitgever | Hoofdredacteur
Bas Vlugt www.linkedin.com/in/basvlugt bas@marketingreport.nl M 06 29 06 87 83
Redactie
Saskia van Weert saskia@marketingreport.nl
David de Jong david@marketingreport.nl
Lieselot Berentzen lieselot@marketingreport.nl
Pie Kamau pie@marketingreport.nl
Marianna Beets marianna@marketingreport.nl
Advertising | Branded Content | Partnerships
Eric-Jan Vis ericjan@marketingreport.nl M 06 53 41 12 13
Business Development | Event Organisatie
Peter Wybenga peter@marketingreport.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt Marketing Report ook nieuwsbrieven, websites en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|