Jaargang 6 | editie 91 | 22 mei 2023 |
|
De Embassy of Dutch Creativity is de handelsmissie van de gezamenlijke Nederlandse creatieve industrie in Cannes. Van maandag 19 tot en met vrijdag 23 juni zal de villa dé plek zijn voor internationale promotie van Nederlandse creativiteit tijdens het internationale reclamefestival aan de Franse zuidkust.
De ambassadeurs en partners van de Embassy of Dutch Creativity vertegenwoordigen traditiegetrouw een brede selectie van de Nederlandse creatieve industrie, variërend van reclame tot digitaal, design...
|
|
|
|
Sanne Demir is strateeg en behaviour consultant bij De Combinatie van Factoren. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we haar over de oplossingen voor complexe gedragsvraagstukken bij haar bureau.
Sanne Demir: "Wij zijn een activatiebureau dat mensen in beweging brengt met slimme creativiteit op basis van gedragswetenschap, en dit laatste hebben we uitgebreid. We zien bij marketeers dat...
|
|
|
|
Lisette Samplonius is Managing Partner & Founder van finally an agency. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we haar over de transitie van finally an agency van productiebureau naar creatief bureau.
Lisette Samplonius: "Wij zijn gestart als een productiebureau en hebben rondom ons 12-jarig jubileum de omslag gemaakt naar een creatief bureau. Bij onze klanten ontstond de behoefte aan...
|
|
|
|
Vanaf augustus 2023 zullen de spelers van Ajax op de achterzijde van hun shirts voortaan Ziggo Sport vermelden tijdens Eredivisie- en bekerwedstrijden. Daarmee wordt het GigaNet-logo vervangen.
VodafoneZiggo gebruikt de aanduiding GigaNet om de hoge downloadsnelheden aan te duiden van zijn vaste en mobiele netwerk. VodafoneZiggo wil op deze wijze de nadruk leggen op Ziggo Sport als zender met een breed sportaanbod waaronder Champions League...
|
|
|
|
Fritz-kola superzero is een suikervrije variant van de fritz-kola die het bedrijf heeft geintroduceerd. Daarbij wordt veel cafeïne, een kolanoot-extract, een vleugje citroen en geen suiker gebruikt. Deze smaak uit het fritz-assortiment kan inmiddels besteld worden bij de groothandel. Fritz-kola superzero is veganistisch.
Lancering
De lancering zal gepaard gaan met promoties op evenementen, live proeverijen, samplings, pr, social media activiteiten en zichtbaarheid in de horeca...
|
|
|
|
Het Nederlandse bedrijf Flowings wil via een eigen platform een einde maken aan empty leg flights, oftewel vluchten van privéjets zonder passagiers erin.
Elk jaar vliegen luxe privéjets honderdduizenden keren leeg naar een bestelling, bijvoorbeeld op een retourvlucht. Flowings maakt het mogelijk lege vluchten van alle privéjet-aanbieders wereldwijd op te zoeken en die zelf te boeken tegen een...
|
|
|
|
Van maandag 19 tot en met vrijdag 23 juni zal de Embassy of Dutch Creativity weer aanwezig zijn tijdens het internationale reclamefestival aan de Franse zuidkust.
De handelsmissie van de gezamenlijke Nederlandse creatieve industrie in Cannes zal dit jaar haar intrek nemen in een villa in het centrum van Cannes. Doelstelling is ook dit jaar om Nederlandse creativiteit internationaal te promoten...
|
|
|
|
Na een daverende eerste editie van Content Marketing | The Awards in 2022, openen wij nu de inschrijving voor de 2023-editie.
Content Marketing | The Awards waren bij de eerste editie met 160 inschrijvingen in één klap de grootste contentmarketingprijzen in Nederland, georganiseerd door Media Meetings en Marketing Report in samenwerking met Platform Content Marketing...
|
|
|
|
Bij ACT.agency combineren we de expertise van een reclamebureau met de mentaliteit van een van een always-on contentbureau.
We ontwikkelen merkstrategieën en campagnes voor de lange termijn, terwijl we ook elke dag always-on content produceren voor iedere stap van de customer journey. Dit doen we volgens onze eigen werkwijze, ACT.vertising. Door strategie, creativiteit, campagnes, content en data te integreren, zorgen we voor een...
|
|
|
|
The Marketing and Communication team is small in size and very agile in grabbing opportunities and working on fun ideas due to the use of Scrum. You will have input and responsibilities and work together with professionals.
The Poker Group focuses on multiplayer and cross-platform online poker games such as Governor of Poker, Monopoly Poker and others. We work in an international, young and dynamic team on the...
|
|
|
|
Heb jij een scherp oog voor nieuwswaarde, ben je opzoek naar maatschappelijke relevantie in nieuws en volg je de laatste trends in tech dan is dit jouw kans!
Jij leidt in dit vakgebied samen met ons de revolutie in PR als strategisch adviseur en maakt het verschil door te werken volgens onze zelf ontwikkelde 3M methode. We gaan voor spraakmakend werk met impact en versterken de reputatie van merken door...
|
|
|
|
We make good brands grow big, and big brands grow good. We staan op een kantelpunt in onze samenleving. Mensen willen een andere manier van consumeren, werken en leven.
Wij geloven dat dit is waar merken het verschil kunnen maken. Zij hebben de macht en kennis om ons dagelijks leven te verbeteren door hun producten en diensten. Wij willen onze klanten helpen meer te doen dan alleen winst maken. Als onderdeel van...
|
|
|
|
Heb jij een warm hart voor de huis-aan-huiskrant die wekelijks op de deurmat valt, het dagblad dat je ouders nog altijd elke ochtend aan de keukentafel lezen en je hele verzameling favoriete websites die je regelmatig checkt voor nieuws, aanbiedingen en inspiratie?
Waaronder je vaste vacaturewebsites waar je die leuke en uitdagende job hoopt te vinden? Dan is de kans is groot dat de campagnes die je daar tegenkomt, bedacht zijn door ons. Iets voor jou om...
|
|
|
|
Met één landelijk dagblad, 9 regionale dagbladen, 44 lokale nieuwsbladen en huis-aan-huiskranten en meer dan 85 digitale platforms bieden wij onze adverteerders het grootste bereik door héél het land en recht in de regio.
Ons creatieve bureau MHX zorgt ervoor dat de verhalen en brandend content tot leven komt. Kom jij ons versterken als Branded Content Writer? De deur staat open...
|
|
|
|
Onder je vrienden sta je bekend als ‘de regelaar’. Waar anderen tegen een muur aan lopen, klim jij eroverheen. Doelgericht, terwijl je nooit de likeability uit het oog verliest.
Onze klanten kunnen zorgeloos lachen, want zij krijgen de oplossingen die ze verdienen. En onze teams kunnen trots zijn, want ze hebben het beste uit zichzelf gehaald...
|
|
|
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief. Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van Nederlands MediaNetwerk BV.
Uitgever | Hoofdredacteur
Bas Vlugt www.linkedin.com/in/basvlugt bas@marketingreport.nl M 06 29 06 87 83
Redactie
Saskia van Weert saskia@marketingreport.nl
David de Jong david@marketingreport.nl
Lieselot Berentzen lieselot@marketingreport.nl
Pie Kamau pie@marketingreport.nl
Marianna Beets marianna@marketingreport.nl
Advertising | Branded Content | Partnerships
Eric-Jan Vis ericjan@marketingreport.nl M 06 53 41 12 13
Business Development | Event Organisatie
Peter Wybenga peter@marketingreport.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt Marketing Report ook nieuwsbrieven, websites en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|