Jaargang 6 | editie 90 | 19 mei 2023 |
|
Christiaan van Dijk is Business Development Director bij ZIGT Mediabureau. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we hem over Addressable TV en de mogelijkheden ervan voor adverteerders.
Christaan van Dijk: "Addressable TV. Innovatie op TV. Talpa en RTL gaan het testen. September gaat het live (als alles goed gaat). Het mooiste is dat we adverteerders de mogelijkheid gaan geven om...
|
|
|
|
Mediahuis valt in de prijzen tijdens het Branded Content Event met het concept Bever Reused, de eerste Nederlandse hergebruikte campagne. Bever schreef de pitch uit en &C Media, Talpa en Mediahuis presenteerden op het podium hun ideeën.
Tijdens het jaarlijks terugkerende Branded Content Event worden contentmarketing professionals geïnspireerd door de laatste trends en ontwikkelingen rondom branded content. Een belangrijk onderdeel...
|
|
|
|
Impact is een verandering van de status quo, teweeggebracht door een actie. Impact maken kan ten goede én ten kwade. Er zit in het woord impact geen waardeoordeel, het is een vaststelling van het resultaat. Maar hoe je die impact bereikt, daar staan we niet vaak bij stil.
Impact in advertising
In de reclame-industrie willen we impact maken op bedrijven, consumenten, groepen mensen, buurten, steden, landen of op de hele wereld. En daar zijn we goed in, ten minste als je kijkt naar het bedrag dat...
|
|
|
|
Activatiebureau De Combinatie van Factoren ontwikkelde een internationale campagne rondom de blockbuster Transformers Rise of the Beasts voor Bosch Home and Garden UK.
De Transformers-campagne
De Transformers-campagne draait om één Bosch 18V accu voor al je POWER FOR ALL gereedschappen in huis en tuin. DCVF won de pitch voor deze campagne met een concept van een eigen Bosch robot...
|
|
|
|
Jos Frijters is CMO en CCO bij MarketResponse. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we hem over de overname van Reputations door MarketResponse en de kracht van datagedreven marketing.
Jos Frijters: "Je ziet in de markt steeds meer concentratie of schaalvergroting: platforms die verschillende marketing- en communicatiediensten aanbieden met een team van specialisten. Dus...
|
|
|
|
Digital commerce agency valantic heeft AIOPSGROUP (AIOPS) overgenomen. Deze strategische toevoeging draagt bij aan de technologie agnostische aanpak van valantic. De toevoeging van Salesforce Commerce, Commercetools en SCAYLE is een uitbereiding van de e-commerce oplossingen voor onze klanten.
Krachten bundelen
Jelmer Spoelstra, Managing Director valantic Nederland: "We zijn verheugd om AIOPS te verwelkomen in de valantic-familie. Met hun expertise en ervaring op het gebied van deze commerce...
|
|
|
|
Van maandag 19 tot en met vrijdag 23 juni zal de Embassy of Dutch Creativity weer aanwezig zijn tijdens het internationale reclamefestival aan de Franse zuidkust.
De handelsmissie van de gezamenlijke Nederlandse creatieve industrie in Cannes zal dit jaar haar intrek nemen in een villa in het centrum van Cannes. Doelstelling is ook dit jaar om Nederlandse creativiteit internationaal te promoten...
|
|
|
|
Na een daverende eerste editie van Content Marketing | The Awards in 2022, openen wij nu de inschrijving voor de 2023-editie.
Content Marketing | The Awards waren bij de eerste editie met 160 inschrijvingen in één klap de grootste contentmarketingprijzen in Nederland, georganiseerd door Media Meetings en Marketing Report in samenwerking met Platform Content Marketing...
|
|
|
|
Bij ACT.agency combineren we de expertise van een reclamebureau met de mentaliteit van een van een always-on contentbureau.
We ontwikkelen merkstrategieën en campagnes voor de lange termijn, terwijl we ook elke dag always-on content produceren voor iedere stap van de customer journey. Dit doen we volgens onze eigen werkwijze, ACT.vertising. Door strategie, creativiteit, campagnes, content en data te integreren, zorgen we voor een...
|
|
|
|
Met één landelijk dagblad, 9 regionale dagbladen, 44 lokale nieuwsbladen en huis-aan-huiskranten en meer dan 85 digitale platforms bieden wij onze adverteerders het grootste bereik door héél het land en recht in de regio.
Ons creatieve bureau MHX zorgt ervoor dat de verhalen en brandend content tot leven komt. Kom jij ons versterken als Branded Content Writer? De deur staat open...
|
|
|
|
Ben jij een geboren fikser die er lekker op gaat om shit te regelen? Dan dagen wij jou uit om die skills bij Yune voort te zetten. Wij zijn namelijk per direct op zoek naar een video producer.
Key Responsibilities
Als video producer bij Yune bestuur je de productionele achtbaan van creatieve concepten. Problemen kent jouw brein niet; Jij denkt in oplossingen en regelt het: soms zelfstandig, soms in teamverband. Freelancers, externe partijen en klanten staan bij jou daarom op...
|
|
|
|
De adjunct van Quote zorgt ervoor dat de redacteuren en andere medewerkers optimaal functioneren. Je treedt op als coach en klankbord en inspirator. Daarbij helpt dat je uit ervaring weet hoe journalistieke pareltjes tot stand komen.
Ondertussen let je op de redactionele formule, en houd je planningen in de gaten. Ook die van jezelf, want je bent een meewerkend voor-m/v. Dat betekent dat je dus zelf ook produceert...
|
|
|
|
Als freelance ben je een ondernemende spil op onze redactie. Je gaat (pro)actief op zoek naar mogelijke nieuwsonderwerpen, beeldmateriaal en helpt mee met de voorbereiding van bijvoorbeeld studiogesprekken of reportages.
Uiteindelijk zorg jij er ook voor dat alle video’s met een goede kop en begeleidende teksten op de website worden gepubliceerd. Je bent daarnaast actief betrokken bij de voorbereiding en publicatie...
|
|
|
|
Onder je vrienden sta je bekend als ‘de regelaar’. Waar anderen tegen een muur aan lopen, klim jij eroverheen. Doelgericht, terwijl je nooit de likeability uit het oog verliest.
Onze klanten kunnen zorgeloos lachen, want zij krijgen de oplossingen die ze verdienen. En onze teams kunnen trots zijn, want ze hebben het beste uit zichzelf gehaald...
|
|
|
|
Heb jij een warm hart voor de huis-aan-huiskrant die wekelijks op de deurmat valt, het dagblad dat je ouders nog altijd elke ochtend aan de keukentafel lezen en je hele verzameling favoriete websites die je regelmatig checkt voor nieuws, aanbiedingen en inspiratie?
Waaronder je vaste vacaturewebsites waar je die leuke en uitdagende job hoopt te vinden? Dan is de kans is groot dat de campagnes die je daar tegenkomt, bedacht zijn door ons. Iets voor jou om...
|
|
|
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief. Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van Nederlands MediaNetwerk BV.
Uitgever | Hoofdredacteur
Bas Vlugt www.linkedin.com/in/basvlugt bas@marketingreport.nl M 06 29 06 87 83
Redactie
Saskia van Weert saskia@marketingreport.nl
David de Jong david@marketingreport.nl
Lieselot Berentzen lieselot@marketingreport.nl
Pie Kamau pie@marketingreport.nl
Marianna Beets marianna@marketingreport.nl
Advertising | Branded Content | Partnerships
Eric-Jan Vis ericjan@marketingreport.nl M 06 53 41 12 13
Business Development | Event Organisatie
Peter Wybenga peter@marketingreport.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt Marketing Report ook nieuwsbrieven, websites en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|