Jaargang 6 | editie 95 | 26 mei 2023 |
|
Pr- en contentmarketingbureau Mediatic neemt het merk en de klantenportefeuille van IT-contentmarketingbureau DNA\LTB over.
DNA\LTB-oprichter Dimphy van Heusden en Mediatic-eigenaar Dennis Mensink werken al jaren met veel enthousiasme en liefde voor het vak samen. Met de expertise van DNA\LTB breidt Mediatic haar dienstverlening verder uit. Dennis Mensink: “We leren van elkaar en versterken elkaars kennis, ervaring...
|
|
|
|
Gisteravond vond in Studio 21 in Hilversum de jaarlijkse uitreiking van de SAN Accenten plaats.
Onder de leiding van Dionne Stax, die de presentatie verzorgde, werden de winnaars in verschillende categorieën bekendgemaakt. Tijdens de avond werd tevens kort stilgestaan bij het overlijden van Jorn Kruijsen, creatief partner bij Alfred, wiens bureau meerdere prijzen in de wacht sleepte...
|
|
|
|
Thoughtful Thursday is een wekelijkse webinar met gesprekken over retail.
In samenwerking met JUMP! Retail worden verschillende gasten door Frank Quix en Ernst-Jan Smids geïnterviewd over de belangrijkste topics uit de boardroom van retailers, zijn inspirerende ondernemersverhalen te horen en worden actualiteiten besproken. Deze week te gast bij Thoughtful Thursday: ChatGPT-expert David Boyle...
|
|
|
|
Vanaf 1 juni is Sanne Tolsma Managing Director van Ambassadors. Zij neemt jarenlange reclame ervaring met zich mee, en was hiervoor werkzaam bij verschillende bureaus.
Ambassadors heeft kantoren in Amsterdam, New York en binnenkort ook Berlijn. Het bedrijf is actief in de visual effects, CG, online, animatie, geluids- en muziekproductie, creative design, editing, filmproductie, technologische innovatie, AI, digital...
|
|
|
|
Buitenreclame-exploitant Global Media & Entertainment biedt B Corp gecertificeerde bedrijven een aangepast tarief met kortingen die tot 75 procent kunnen oplopen.
Op deze wijze wil Global Media & Entertainment de positieve impact van B Corp gecertificeerde bedrijven ondersteunen. Volgens Global blijkt uit internationaal onderzoek dat Digital Out Of Home tot de meest milieuvriendelijk media behoort. Global biedt met...
|
|
|
|
Globrands is overgenomen door United Playgrounds. Samen met LiveWall, Wave, 100 procentEMAIL en Verve dragen zij bij aan het realiseren van de internationale ambities van de groep.
Globrands adviseert inmiddels 40 jaar bij de zoektocht naar een sterke merknaam. Van start-up tot corporate en van Amsterdam tot San Francisco: het bureau creëerde merken als Senseo, Thalys, Essent, Stellantis Groep, Actimel, Nouryon, Intel...
|
|
|
|
De advocaten van Bureau Brandeis die met name voor Talpa Network werken, hebben een rechtszaak voor een voorlopige voorziening verloren waarin gevraagd werd om een veel lagere startprijs voor de veiling van de landelijke commerciële radiofrequenties.
In de rechtszaak tegen minister Micky Adriaansens werd (tevergeefs) betoogd dat die veel te hoog zouden zijn...
|
|
|
|
Talpa Network en RTL Nederland starten per september 2023 met het aanbieden van addresssable reclame op de eigen zenders via het vaste netwerk van VodafoneZiggo bij gebruikers van de Mediabox Next (later volgt de Mediabox Next Mini).
We spreken Allard Korenhof, Head of Data Intelligence & Strategy bij Talpa Media Solutions (Talpa Network)...
|
|
|
|
Na een daverende eerste editie van Content Marketing | The Awards in 2022, openen wij nu de inschrijving voor de 2023-editie.
Content Marketing | The Awards waren bij de eerste editie met 160 inschrijvingen in één klap de grootste contentmarketingprijzen in Nederland, georganiseerd door Media Meetings en Marketing Report in samenwerking met Platform Content Marketing...
|
|
|
|
Bij ACT.agency combineren we de expertise van een reclamebureau met de mentaliteit van een van een always-on contentbureau.
We ontwikkelen merkstrategieën en campagnes voor de lange termijn, terwijl we ook elke dag always-on content produceren voor iedere stap van de customer journey. Dit doen we volgens onze eigen werkwijze, ACT.vertising. Door strategie, creativiteit, campagnes, content en data te integreren, zorgen we voor...
|
|
|
|
De subscription manager is verantwoordelijk voor acquisitie, retentie en lifetime value van de abonnees binnen het portfolio van Mood for Magazines.
Enerzijds houdt dit het beheer- en serviceproces in en anderzijds het creëren en bewaken van de omzetstroom vanuit abonnementen binnen LINDA.. Belangrijk onderdeel is het ontwikkelen van een customer lifecycle strategie om de engagement, klanttevredenheid en retentie van abonnees...
|
|
|
|
Doordat jij de vraag achter de vraag stelt doe jij inzichten op die de basis vormen van jouw advies om de kwalitatieve onderzoeksvraag van de opdrachtgever te helpen beantwoorden.
Jij adviseert bedrijven zoals NN Group, Jumbo, Swiss Sense, Fontys, ESPN, ASML en Microsoft. Uiteraard breiden we dit rijtje graag uit en voegen we hier samen met jou een aantal mooie nieuwe namen aan toe. Als gepassioneerd Kwalitatief Research Expert...
|
|
|
|
We make good brands grow big and big brands grow good. We staan op een kantelpunt in onze samenleving. Mensen willen een andere manier van consumeren, werken en leven.
Wij geloven dat merken deze nieuwe manier van samenleven vorm kunnen en moeten geven. Met Springbok dragen we ons steentje bij aan de maatschappij door goede merken groot te maken en grote merken beter te maken. Dit doen we door...
|
|
|
|
Het gaat goed met Cogonez. Wij zijn ‘n Amsterdams, lean & mean reclamebureau en we zijn de perfecte match voor een dedicated designer met DTP & edit skills.
Cogonez betekent ‘ballen’. We geloven namelijk in wat meer lef in communicatie, maar altijd met een effectieve strategie. We werken met scale-ups en gevestigde bedrijven zoals Protix, Port of Amsterdam, T-Systems, Albert Heijn en Werkenindeoptiek.nl...
|
|
|
|
Als Junior Retail Marketeer maak je onderdeel uit van het agile team Retail. Dit team is zelf geheel verantwoordelijk voor de verkoop van alle titels van Mediahuis in Nederland door meer dan 6.000 retailers.
Het team is onderdeel van Mediahuis Nederland. De uitgever van bekende merken als De Telegraaf, VROUW, Privé en regionale merken zoals Noordhollands Dagblad en De Gooi-en Eemlander...
|
|
|
|
Als Projectmanager bij NOSUCH ben je uiteraard verantwoordelijk voor het succesvol managen van complexe projecten van start tot finish. Dit alles binnen de gestelde deadlines en budgetten.
Voor klanten en collega’s ben je het aanspreekpunt, een gedegen sparringpartner en draag je een probleemoplossend vermogen mee. Goed plannen, prioriteren en organiseren is een must. Jij kent je klant door en door en weet waar zij naartoe wil en...
|
|
|
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief. Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van Nederlands MediaNetwerk BV.
Uitgever | Hoofdredacteur
Bas Vlugt www.linkedin.com/in/basvlugt bas@marketingreport.nl M 06 29 06 87 83
Redactie
Saskia van Weert saskia@marketingreport.nl
David de Jong david@marketingreport.nl
Lieselot Berentzen lieselot@marketingreport.nl
Pie Kamau pie@marketingreport.nl
Marianna Beets marianna@marketingreport.nl
Advertising | Branded Content | Partnerships
Eric-Jan Vis ericjan@marketingreport.nl M 06 53 41 12 13
Business Development | Event Organisatie
Peter Wybenga peter@marketingreport.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt Marketing Report ook nieuwsbrieven, websites en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|