Jaargang 5 | editie 77 | 22 september 2022 |
|
Christiaan van Dijk is Business Development Director bij mediabureau ZIGT. Hij duidt het nieuws uit de wereld van media en marketing bij Marketing Report Radio op New Business Radio.
Christiaan van Dijk: “De Ster heeft wat bijzonders gedaan, namelijk een prijsverhoging voor volgend jaar aangekondigd van 24 procent. Dat vind ik heel veel. Ze hadden het eerst over 40 procent om daarna te zeggen dat 24 procent wel meevalt. Niet helemaal netjes, als je het mij vraagt. De...
|
|
|
|
Vebego zet een volgende stap in het realiseren van haar strategische ambitie. In samenwerking met Zandbeek lanceert het familiebedrijf met bijna 40.000 medewerkers een vernieuwde identiteit, met één logo dat binnen drie jaar door alle Vebego-bedrijven gebruikt gaat worden.
Maatschappelijke impact
De stijl en merkarchitectuur zijn onderdeel van de ambitie om gezamenlijk herkend te worden als één merk door klanten en medewerkers en zo meer maatschappelijke impact te realiseren. Daarmee startte in 2021 de grootste...
|
|
|
|
Toe aan wat afleiding waar je wat aan hebt? Dan is deze tweewekelijkse column precies wat je nodig hebt. Bij Fransz Finds krijgt creativiteit het podium dat het verdient.
Wat maakt een goed idee, goed? En wat kan jij daarmee als nieuwsgierige marketeer? De antwoorden vind je hier. Gecureerd door Daryl Fransz, Senior Creative bij MIX...
|
|
|
|
De driekoppige jury van de Dutch Media Week Award 2022 heeft de shortlist met genomineerden voor de award bekendgemaakt. Het zijn journalist/columnist Pepijn Keppel, filmmaker/presentator Ikenna Azuike en Angie Smets, studio director en executive producer bij Guerrilla.
De award is bestemd voor een mediamaker die door middel van media positieve impact op de samenleving gerealiseerd heeft. De winnaar of winnares wordt bekendgemaakt tijdens het Dutch Media Week Award Dinner op 5 oktober in Beeld &...
|
|
|
|
Dit is een inzending voor Content Marketing | The Awards 2022 www.cmta.nl
N=5 is het grootste onafhankelijke bureau van Nederland en helpt merken groeien met de kracht van emotie. Waarbij campagnes en content naast elkaar staan en vertrekken vanuit dezelfde strategische sturende gedachte. Met een redactionele formule als sturend mechanisme voor alle content. Het label N=Content bestaat uit een team van digital, social en redactionele talenten, die zich primair focussen op...
|
|
|
|
Vrouwelijke ondernemers met een technologie gedreven start-up op uiteenlopende gebieden kunnen zich tot en met 5 oktober 2022 aanmelden voor HearstLab Netherlands.
Met dit investeringsprogramma – dat in 2019 al in Nederland werd geïntroduceerd – investeert Hearst Netherlands in door vrouwen geleide innovatieve early stage startups. Deelnemers worden door een jury getoetst op hun groeipotentieel en innovatiekracht. Ook wordt gekeken naar de mate waarin de startup kan groeien door kruisbestuiving met de activiteiten...
|
|
|
|
Twee jaar geleden maakte DPG Media een adserver switch van Google naar Xandr. Anniek Swillens (Director Tech, Yield en Operations bij DPG Media) blikt samen met Anne Bouwman (Manager Programmatic Trading bij DPG Media) en Jelle Doornbos (Platform Manager Digital Advertising bij DPG Media) terug op deze advertising techmigratie. Wat was de grootste uitdaging? En wat zijn de next steps...
|
|
|
|
De wereld is online, data is het digitale goud. Elke dag wordt er immens veel data geproduceerd. En die data kan van essentiële waarde zijn in het bereiken van de juiste mensen op het juiste moment met het juiste product. Dat vereist slimme uitleestechnieken, slimme services, goede campagnes en een geniale Product Data Analist.
Wat ga je doen als Product Data Analist?
De digitale evolutie van het medialandschap daagt ons uit. We geloven in de kracht van onafhankelijke journalistiek en zijn daarom met jou als onze data analist dagelijks bezig om onze journalistieke producten te verbeteren. Daarbij destilleer jij...
|
|
|
|
Wat is vereist?
- HBO/WO werk- en denkniveau
- aantoonbare kennis en ervaring in online media en marketing
- minimaal 2 jaar werkervaring met talent management of recruitment
- je bent een netwerker, werkt zelfstandig en denkt in kansen
- je hebt overtuigingskracht en probleemoplossend vermogen...
|
|
|
|
SuperRebel Agency is op zoek naar een ervaren account manager. Als jij het leuk vindt om samen met het Superrebel team te investeren in een goede relatie met een aantal van onze opdrachtgevers dan kun je bij ons aan de slag.
Bij SuperRebel Agency werk je mee aan de totstandkoming van strategische positioneringen, identities en creatieve campagnes voor merken als Burger King, Moeke, Organto, SolarEdge, MP Motorsport, Aartsen, House of Pertijs, Bosch...
|
|
|
|
Wat ga je doen?
- Voorbereiden van opnames
- Opnames
- Administratieve & Financiële werkzaamheden
- Productie op locatie
- Postproductie...
|
|
|
|
Ben jij een marketeer die veel ballen tegelijkertijd in de lucht kan houden en ben je gek op auto’s en mannenlifestyle? Dan zijn wij bij VDS Publishers op zoek naar jou!
Wie zijn wij?
VDS Publishers is uitgever van TopGear (TopGear Magazine en TopGear.nl) en JFK (JFK Magazine en JFK.men). Beide titels richten zich op de bovenkant van de mannendoelgroep. Daarnaast maakt de Custom Media-tak van VDS tailormade producties voor klanten en verzorgt VDS Digital Agency online en social marketingcampagnes voor de automotive...
|
|
|
|
|
|
|
Overig nieuws
Viduate beste video-bureau Emerce100
26-04-2024 | 10:46:02
Viduate wist zes en een half van de zeven sterren te bemachtigen in de categorie ‘Videobureaus’ en pakt daarmee de eerste plaats in deze categorie
Titus Eikelboom partner bij DropOuts
25-04-2024 | 14:17:00
Samen met Antoinette de Ridder wordt hij verantwoordelijk voor de dagelijkse bedrijfsvoering waarbij hij zich onder meer zal richten op new business development en strategie.
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|