Jaargang 5 | editie 77 | 22 september 2022
 
[Marketing Report Radio] Christiaan van Dijk (ZIGT) over prijsverhoging van de Ster

Christiaan van Dijk is Business Development Director bij mediabureau ZIGT. Hij duidt het nieuws uit de wereld van media en marketing bij Marketing Report Radio op New Business Radio.

Christiaan van Dijk: “De Ster heeft wat bijzonders gedaan, namelijk een prijsverhoging voor volgend jaar aangekondigd van 24 procent. Dat vind ik heel veel. Ze hadden het eerst over 40 procent om daarna te zeggen dat 24 procent wel meevalt. Niet helemaal netjes, als je het mij vraagt. De...

Lees Meer

 
Zandbeek verzorgt rebranding voor multinational Vebego

Vebego zet een volgende stap in het realiseren van haar strategische ambitie. In samenwerking met Zandbeek lanceert het familiebedrijf met bijna 40.000 medewerkers een vernieuwde identiteit, met één logo dat binnen drie jaar door alle Vebego-bedrijven gebruikt gaat worden.

Maatschappelijke impact

De stijl en merkarchitectuur zijn onderdeel van de ambitie om gezamenlijk herkend te worden als één merk door klanten en medewerkers en zo meer maatschappelijke impact te realiseren. Daarmee startte in 2021 de grootste...

Lees Meer

 
Fransz Finds - Vol 2. | Inspiratie waar je wat aan hebt

Toe aan wat afleiding waar je wat aan hebt? Dan is deze tweewekelijkse column precies wat je nodig hebt. Bij Fransz Finds krijgt creativiteit het podium dat het verdient.

Wat maakt een goed idee, goed? En wat kan jij daarmee als nieuwsgierige marketeer? De antwoorden vind je hier. Gecureerd door Daryl Fransz, Senior Creative bij MIX...

Lees Meer

 
Angie Smets, Ikenna Azuike en Pepijn Keppel genomineerd voor Dutch Media Week Award 2022

De driekoppige jury van de Dutch Media Week Award 2022 heeft de shortlist met genomineerden voor de award bekendgemaakt. Het zijn journalist/columnist Pepijn Keppel, filmmaker/presentator Ikenna Azuike en Angie Smets, studio director en executive producer bij Guerrilla.

De award is bestemd voor een mediamaker die door middel van media positieve impact op de samenleving gerealiseerd heeft. De winnaar of winnares wordt bekendgemaakt tijdens het Dutch Media Week Award Dinner op 5 oktober in Beeld &...

Lees Meer

 
[CMTA] N=5: Dare to be You

Dit is een inzending voor Content Marketing | The Awards 2022 www.cmta.nl

N=5 is het grootste onafhankelijke bureau van Nederland en helpt merken groeien met de kracht van emotie. Waarbij campagnes en content naast elkaar staan en vertrekken vanuit dezelfde strategische sturende gedachte. Met een redactionele formule als sturend mechanisme voor alle content. Het label N=Content bestaat uit een team van digital, social en redactionele talenten, die zich primair focussen op...

Lees Meer

 
Hearst Netherlands organiseert 100k Pitch Day

Vrouwelijke ondernemers met een technologie gedreven start-up op uiteenlopende gebieden kunnen zich tot en met 5 oktober 2022 aanmelden voor HearstLab Netherlands.

Met dit investeringsprogramma – dat in 2019 al in Nederland werd geïntroduceerd – investeert Hearst Netherlands in door vrouwen geleide innovatieve early stage startups. Deelnemers worden door een jury getoetst op hun groeipotentieel en innovatiekracht. Ook wordt gekeken naar de mate waarin de startup kan groeien door kruisbestuiving met de activiteiten...

Lees Meer

 
[DPG Grow] Een geslaagde adserver switch: hoe pak je dat aan?

Twee jaar geleden maakte DPG Media een adserver switch van Google naar Xandr. Anniek Swillens (Director Tech, Yield en Operations bij DPG Media) blikt samen met Anne Bouwman (Manager Programmatic Trading bij DPG Media) en Jelle Doornbos (Platform Manager Digital Advertising bij DPG Media) terug op deze advertising techmigratie. Wat was de grootste uitdaging? En wat zijn de next steps...

Lees Meer

 

 
 
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Product Data Analist

De wereld is online, data is het digitale goud. Elke dag wordt er immens veel data geproduceerd. En die data kan van essentiële waarde zijn in het bereiken van de juiste mensen op het juiste moment met het juiste product. Dat vereist slimme uitleestechnieken, slimme services, goede campagnes en een geniale Product Data Analist.

Wat ga je doen als Product Data Analist?

De digitale evolutie van het medialandschap daagt ons uit. We geloven in de kracht van onafhankelijke journalistiek en zijn daarom met jou als onze data analist dagelijks bezig om onze journalistieke producten te verbeteren. Daarbij destilleer jij...

Lees Meer

 
[Vacatures] Maxlead zoekt een Talent of People & Culture Manager

Wat is vereist?

  • HBO/WO werk- en denkniveau
  • aantoonbare kennis en ervaring in online media en marketing
  • minimaal 2 jaar werkervaring met talent management of recruitment
  • je bent een netwerker, werkt zelfstandig en denkt in kansen
  • je hebt overtuigingskracht en probleemoplossend vermogen...

Lees Meer

 
[Vacatures] SuperRebel zoekt een Account Manager

SuperRebel Agency is op zoek naar een ervaren account manager. Als jij het leuk vindt om samen met het Superrebel team te investeren in een goede relatie met een aantal van onze opdrachtgevers dan kun je bij ons aan de slag.

Bij SuperRebel Agency werk je mee aan de totstandkoming van strategische positioneringen, identities en creatieve campagnes voor merken als Burger King, Moeke, Organto, SolarEdge, MP Motorsport, Aartsen, House of Pertijs, Bosch...

Lees Meer

 
[Vacatures] Blue Circle zoekt naar een Senior Producer RTL Boulevard

Wat ga je doen?

  • Voorbereiden van opnames
  • Opnames
  • Administratieve & Financiële werkzaamheden
  • Productie op locatie
  • Postproductie...

Lees Meer

 
[vacatures] VDS Publishers zoekt een Allround Marketeer

Ben jij een marketeer die veel ballen tegelijkertijd in de lucht kan houden en ben je gek op auto’s en mannenlifestyle? Dan zijn wij bij VDS Publishers op zoek naar jou!

Wie zijn wij?

VDS Publishers is uitgever van TopGear (TopGear Magazine en TopGear.nl) en JFK (JFK Magazine en JFK.men). Beide titels richten zich op de bovenkant van de mannendoelgroep. Daarnaast maakt de Custom Media-tak van VDS tailormade producties voor klanten en verzorgt VDS Digital Agency online en social marketingcampagnes voor de automotive...

Lees Meer

 
Iemand nog een baan?

Lees Meer

 

 
Overig nieuws

Happy Horizon partner Vitesse voor performance-marketing 07-06-2023 | 10:22:00
Vanaf aankomend seizoen gaat de bureaugroep onder andere zijn expertise op het gebied van SEO, SEA, social advertising en webshop-optimalisatie inzetten


[Vacatures] Reprise zoekt een Digital Marketeer - Groningen 07-06-2023 | 09:33:00
Reprise is per direct op zoek naar Digital Marketeer - Groningen


[Vacatures] LVB zoekt een Motion Graphic Designer 07-06-2023 | 09:14:00
LVB is per direct op zoek naar een Motion Graphic Designer


[Embassy Report Cannes] Ambassadeur Clear Channel stelt zich voor 07-06-2023 | 09:05:26
De Embassy of Dutch Creativity verhuist dit jaar naar een villa direct aan de Boulevard in Cannes. Van maandag 19 tot en met vrijdag 23 juni worden tijdens de festivalweek verschillende talks en sessies georganiseerd om de Nederlandse creativiteit wereldwijd te promoten. 


[Vacatures] JCDecaux zoekt een Ad Operations medewerker 07-06-2023 | 08:45:00
JCDecaux is per direct op zoek naar een Ad Operations medewerker


Springbok x Dawn ontwikkelt campagne voor THNK 06-06-2023 | 14:15:00
Springbok x Dawn heeft de eerste campagne ontwikkeld voor THNK, een school voor leiderschap. Slecht leiderschap siert bijna dagelijks de voorpagina’s


Dutch Digital Design organiseert sessie over AI en creativiteit tijdens Cannes Lions 06-06-2023 | 10:35:30
ACE, Dentsu Creative Amsterdam, Jam3, DDB Amsterdam en 180 Amsterdam delen visie op het gebied van creativiteit en AI


VENGEAN verzorgt rebranding Delft IMP naar Powall 06-06-2023 | 10:07:00
Dit deed het bureau in lijn met Powalls merkstrategie en purpose To power clients’ progress by magnifying the materials they use to store & convert energy.


[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Crossmediale Vormgever Quest 06-06-2023 | 10:05:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Crossmediale Vormgever Quest


[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Redacteur National Geographic 06-06-2023 | 09:44:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Redacteur National Geographic


[Vacatures] Fremantle zoekt een IT Support Engineer Nederland & België 06-06-2023 | 09:11:00
Fremantle is per direct op zoek naar een IT Support Engineer Nederland & België


[Embassy Report Cannes] Ambassadeur Mindscapes stelt zich voor 06-06-2023 | 09:05:59
Een van de terugkerende namen in Cannes en op de Embassy of Dutch Creativity is Ravid Kuperberg, partner & trainer bij Mindscapes.


KPN benoemt Dave Frauenfelder tot VP Brand, Marketing Communicatie & Sponsoring 05-06-2023 | 20:03:00
KPN heeft Dave Frauenfelder benoemd als Vice President Brand, Marketing Communicatie & Sponsoring. Hij had deze  functie sinds 1 januari 2023 op interim basis. Chantal van der Walle is per 1 april 2023 bij KPN benoemd Manager Marketing Communicatie


[Vacatures] DPG Media zoekt een B2B Marketeer 05-06-2023 | 09:33:00
DPG Media is per direct op zoek naar een B2B Marketeer - Hoofddorp


[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager Eindhoven 05-06-2023 | 09:26:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Accountmanager Eindhoven



 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -