Jaargang 5 | editie 77 | 22 september 2022
 
[Marketing Report Radio] Christiaan van Dijk (ZIGT) over prijsverhoging van de Ster

Christiaan van Dijk is Business Development Director bij mediabureau ZIGT. Hij duidt het nieuws uit de wereld van media en marketing bij Marketing Report Radio op New Business Radio.

Christiaan van Dijk: “De Ster heeft wat bijzonders gedaan, namelijk een prijsverhoging voor volgend jaar aangekondigd van 24 procent. Dat vind ik heel veel. Ze hadden het eerst over 40 procent om daarna te zeggen dat 24 procent wel meevalt. Niet helemaal netjes, als je het mij vraagt. De...

Lees Meer

 
Zandbeek verzorgt rebranding voor multinational Vebego

Vebego zet een volgende stap in het realiseren van haar strategische ambitie. In samenwerking met Zandbeek lanceert het familiebedrijf met bijna 40.000 medewerkers een vernieuwde identiteit, met één logo dat binnen drie jaar door alle Vebego-bedrijven gebruikt gaat worden.

Maatschappelijke impact

De stijl en merkarchitectuur zijn onderdeel van de ambitie om gezamenlijk herkend te worden als één merk door klanten en medewerkers en zo meer maatschappelijke impact te realiseren. Daarmee startte in 2021 de grootste...

Lees Meer

 
Fransz Finds - Vol 2. | Inspiratie waar je wat aan hebt

Toe aan wat afleiding waar je wat aan hebt? Dan is deze tweewekelijkse column precies wat je nodig hebt. Bij Fransz Finds krijgt creativiteit het podium dat het verdient.

Wat maakt een goed idee, goed? En wat kan jij daarmee als nieuwsgierige marketeer? De antwoorden vind je hier. Gecureerd door Daryl Fransz, Senior Creative bij MIX...

Lees Meer

 
Angie Smets, Ikenna Azuike en Pepijn Keppel genomineerd voor Dutch Media Week Award 2022

De driekoppige jury van de Dutch Media Week Award 2022 heeft de shortlist met genomineerden voor de award bekendgemaakt. Het zijn journalist/columnist Pepijn Keppel, filmmaker/presentator Ikenna Azuike en Angie Smets, studio director en executive producer bij Guerrilla.

De award is bestemd voor een mediamaker die door middel van media positieve impact op de samenleving gerealiseerd heeft. De winnaar of winnares wordt bekendgemaakt tijdens het Dutch Media Week Award Dinner op 5 oktober in Beeld &...

Lees Meer

 
[CMTA] N=5: Dare to be You

Dit is een inzending voor Content Marketing | The Awards 2022 www.cmta.nl

N=5 is het grootste onafhankelijke bureau van Nederland en helpt merken groeien met de kracht van emotie. Waarbij campagnes en content naast elkaar staan en vertrekken vanuit dezelfde strategische sturende gedachte. Met een redactionele formule als sturend mechanisme voor alle content. Het label N=Content bestaat uit een team van digital, social en redactionele talenten, die zich primair focussen op...

Lees Meer

 
Hearst Netherlands organiseert 100k Pitch Day

Vrouwelijke ondernemers met een technologie gedreven start-up op uiteenlopende gebieden kunnen zich tot en met 5 oktober 2022 aanmelden voor HearstLab Netherlands.

Met dit investeringsprogramma – dat in 2019 al in Nederland werd geïntroduceerd – investeert Hearst Netherlands in door vrouwen geleide innovatieve early stage startups. Deelnemers worden door een jury getoetst op hun groeipotentieel en innovatiekracht. Ook wordt gekeken naar de mate waarin de startup kan groeien door kruisbestuiving met de activiteiten...

Lees Meer

 
[DPG Grow] Een geslaagde adserver switch: hoe pak je dat aan?

Twee jaar geleden maakte DPG Media een adserver switch van Google naar Xandr. Anniek Swillens (Director Tech, Yield en Operations bij DPG Media) blikt samen met Anne Bouwman (Manager Programmatic Trading bij DPG Media) en Jelle Doornbos (Platform Manager Digital Advertising bij DPG Media) terug op deze advertising techmigratie. Wat was de grootste uitdaging? En wat zijn de next steps...

Lees Meer

 

 
 
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Product Data Analist

De wereld is online, data is het digitale goud. Elke dag wordt er immens veel data geproduceerd. En die data kan van essentiële waarde zijn in het bereiken van de juiste mensen op het juiste moment met het juiste product. Dat vereist slimme uitleestechnieken, slimme services, goede campagnes en een geniale Product Data Analist.

Wat ga je doen als Product Data Analist?

De digitale evolutie van het medialandschap daagt ons uit. We geloven in de kracht van onafhankelijke journalistiek en zijn daarom met jou als onze data analist dagelijks bezig om onze journalistieke producten te verbeteren. Daarbij destilleer jij...

Lees Meer

 
[Vacatures] Maxlead zoekt een Talent of People & Culture Manager

Wat is vereist?

  • HBO/WO werk- en denkniveau
  • aantoonbare kennis en ervaring in online media en marketing
  • minimaal 2 jaar werkervaring met talent management of recruitment
  • je bent een netwerker, werkt zelfstandig en denkt in kansen
  • je hebt overtuigingskracht en probleemoplossend vermogen...

Lees Meer

 
[Vacatures] SuperRebel zoekt een Account Manager

SuperRebel Agency is op zoek naar een ervaren account manager. Als jij het leuk vindt om samen met het Superrebel team te investeren in een goede relatie met een aantal van onze opdrachtgevers dan kun je bij ons aan de slag.

Bij SuperRebel Agency werk je mee aan de totstandkoming van strategische positioneringen, identities en creatieve campagnes voor merken als Burger King, Moeke, Organto, SolarEdge, MP Motorsport, Aartsen, House of Pertijs, Bosch...

Lees Meer

 
[Vacatures] Blue Circle zoekt naar een Senior Producer RTL Boulevard

Wat ga je doen?

  • Voorbereiden van opnames
  • Opnames
  • Administratieve & Financiële werkzaamheden
  • Productie op locatie
  • Postproductie...

Lees Meer

 
[vacatures] VDS Publishers zoekt een Allround Marketeer

Ben jij een marketeer die veel ballen tegelijkertijd in de lucht kan houden en ben je gek op auto’s en mannenlifestyle? Dan zijn wij bij VDS Publishers op zoek naar jou!

Wie zijn wij?

VDS Publishers is uitgever van TopGear (TopGear Magazine en TopGear.nl) en JFK (JFK Magazine en JFK.men). Beide titels richten zich op de bovenkant van de mannendoelgroep. Daarnaast maakt de Custom Media-tak van VDS tailormade producties voor klanten en verzorgt VDS Digital Agency online en social marketingcampagnes voor de automotive...

Lees Meer

 
Iemand nog een baan?

Lees Meer

 

 
Overig nieuws

Inschrijving van de EMAS Battle of the Agencies 2024 geopend 19-03-2024 | 12:21:01
In deze bureaucompetitie strijden bureaus om wie de beste e-mailcampagne maakt voor een opdrachtgever


Blokker in januari al in acute geldnood 19-03-2024 | 12:04:23
De financiële nood bij Blokker blijkt groter dan gedacht


Snakeware: 6 online advertising ontwikkelingen in 2024 19-03-2024 | 11:56:00
Snakeware deelt zes ontwikkelingen in 2024, die voor jouw bedrijf van belang kunnen zijn


[Vacancy] MediaTest has a position for a Medior/Senior Research Consultant 19-03-2024 | 11:05:44
MediaTest is directly looking for a Medior/Senior Research Consultant


[Interview] Derek Müller (Publicis) over hun sustainability en social impact-programma 19-03-2024 | 11:00:00
Derek Müller is sinds kort de Sustainability & Social Impact Lead van Publicis Nederland en Boomerang. We spreken hem over hun For Better ESG-programma


[Vacancy] MediaTest has a position for a Junior Research Consultant 19-03-2024 | 10:36:00
MediaTest is directly looking for a Junior Research Consultant


[Vacancy] Mediahuis has a position for an Experienced RPA Developer 19-03-2024 | 09:59:00
Mediahuis is directly looking for an Experienced RPA Developer- Fulltime, Amsterdam


True ideas ontwikkelt campagne 100-jarig bestaan De Goudse 19-03-2024 | 09:40:48
De pay-off onderstreept die eigenheid met vier woorden die in alle uitingen terugkeren: Lang leve jouw manier


[Vacancy] Mediahuis has a position for an IT Delivery Manager 19-03-2024 | 09:25:00
Mediahuis is directly looking for an IT Delivery Manager - Fulltime, Amsterdam


[The List] Did Another Thing 19-03-2024 | 09:22:00
Did Another Thing is a full-service brand activation agency firmly rooted in (electronic) music and pop culture


[Vacatures] M2|OC zoekt een Performance Consultant 19-03-2024 | 08:55:00
M2|OC is per direct op zoek naar Performance Consultant - Full-time · Amsterdam


[Vacatures] Lemon Scented Tea zoekt een Account Manager 19-03-2024 | 06:46:00
Lemon Scented Tea is per direct op zoek naar Account Manager


Natwerk lanceert campagne tegen (internationale) consolidatieslag creatieve bureaus 18-03-2024 | 23:46:00
Natwerk heeft een campagne gelanceerd voor onafhankelijkheid van zichzelf bij BNR Nieuwsradio en het Financieele Dagblad (FD) en zet zich daarmee af tegen de consolidatieslag en internationalisering van creatieve bureaus


Natwerk ontwikkelt Younited-campagne voor betere work-life balance opdrachtgevers 18-03-2024 | 23:30:00
Younited heeft een door Natwerk ontwikkelde campagne gelanceerd die gericht is op een betere balans tussen werk en de kwaliteit van leven


Creative Media Network (CMN) neemt Retail Republic over 18-03-2024 | 17:06:00
Creative Media Network heeft het creatieve bureau Retail Republic overgenomen. Met deze overname stelt CMN extra verdieping in huis te halen op het gebied van concepting, creatie en strategische communicatie



 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -