Jaargang 6 | editie 12 | 20 januari 2023 |
|
De exploitant van bioscoopreclame Jean Mineur Mediavision heeft twee keer een prijs gewonnen bij het Media Report 2022-onderzoek van Adformatie dat onderzoeksbureau Ipsos heeft uitgevoerd naar de best gewaardeerde exploitanten en is daarmee het best gewaardeerde bureau.
Het onderzoek is gehouden onder media-exploitanten, adverteerders en mediabureaus. Jean Mineur Mediavision werd als beste gewaardeerd als media-exploitant (met een score van 81,1) en als...
|
|
|
|
Inge Ligthart is CEO bij Dawn/CSO Springbok Groep. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we haar over het type klanten waar het bureau voor werkt, greenwashing en online gokken.
Inge Ligthart: “Veel bedrijven zijn bezig met duurzaamheid, en er worden ook best veel nepverhalen de wereld in gebracht. Als het niet klopt, doen we het als bureau ook niet. In elke boardroom gaat het nu over enerzijds de digitale transformatie...
|
|
|
|
Elzemieke Olsthoorn is per januari 2023 overgestapt van DPG Media naar Abovo Maxlead. Ze is daar benoemdals Head of Content en Marketing waarbij ze onder andere de contentdiensten binnen AM Beyond* verder gaat ontwikkelen.
In haar takenpakket zit primair het aansturen van het label AM Beyond*. Dit team van ruim 20 personen bedenkt en creëert content en creatieve media opdrachten. Daarnaast wordt Elzemieke, juist ook...
|
|
|
|
Christa de Wal is Head of Marketing bij Holland & Barrett. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we haar over de ontwikkelingen bij de fysieke winkels van de gezondheidsketen en de rol van online.
Christa de Wal: “In Nederland hebben we 200 winkels en in België 30. Tijdens corona waren we een essentiële winkel. In de eerste pandemie waren de vitamine C en D niet aan te slepen. We hebben er...
|
|
|
|
Marc Fauconnier is voor de Belgische brancheorganisatie ACC in de pen gekropen en analyseert – op basis van onderzoek hoe merken kunnen navigeren in woelige economische wateren.
Voor een beter rendement tijdens de recessie maar vooral ook nadien. 9 procent van de bedrijven komt in betere vorm uit een recessie dan ze erin stapten. Als de economische indicatoren worden gevolgd, kondigt 2023 zich niet bepaald rooskleurig aan...
|
|
|
|
Purpose driven communicatiebureau Fitzgerald organiseert op 26 januari de tweede editie van het Fitzgerald Initiative bij Club Ace in de Amsterdamse Houthavens. Het doel van het evenement is kennisdeling stimuleren tussen NGO’s en het bedrijfsleven om gezamenlijk maatschappelijke impact te maken.
Talks, workshops en rondetafelgesprekken
Klanten en relaties van Fitzgerald verzorgen op die dag verschillende talks, workshops en rondetafelgesprekken. Met het evenement wil Fitzgerald NGO’s, stichtingen en startups, die zelf...
|
|
|
|
Word jij enthousiast om klanten omver te blazen met sterke strategieën en het opzetten van mooie marketingplannen? Dan zijn we op zoek naar jou! Een ervaren en gedreven strategy talent voor ons Strategie team bij &.agency, onderdeel van de &.media group.
Functieomschrijving
Jij zal op fulltime basis bezig zijn het uitwerken van concepten en strategieën, bouwen van relaties met klanten en het maken en opvolgen van afspraken...
|
|
|
|
Telkens weer een nieuwe uitdaging, bij JCDecaux is geen dag hetzelfde! Lees snel verder om te zien of jij bent wie we zoeken. Wil jij de data gedrevenheid binnen ‘Out-of-Home’ en JCDecaux vergroten, kun je mensen enthousiasmeren over het gebruik van data en durf je over data de diepte in te duiken?
JCDecaux zoekt per direct een Business Intelligence Specialist Sales. Data gedreven besluitvorming is leidend bij de digitale transformatie van JCDecaux. Om dit te realiseren moeten data en technologie...
|
|
|
|
Wij zoeken een talentvolle en gemotiveerde ‘junior graphic designer’ om het creatieve team bij Wayne Parker Kent te versterken. Een uitgelezen kans om spraakmakend werk te maken voor klanten als ALDI, Samsung en Eristoff.
En -nog belangrijker- een bureau dat stuitert van ambities te helpen bouwen. Als jr. graphic designer per ben je verantwoordelijk voor het ontwerpen van ons visuele spektakel. Van social content tot...
|
|
|
|
Megawatt Fieldmarketing groeit en is per direct op zoek naar een energieke en ervaren projectmanager. Megawatt Fieldmarketing, onderdeel van Megawatt Group, is een full service Fieldmarketing agency in Brand & Shopper Activation.
We activate brands door altijd te starten met een magisch creatief concept, de beste locaties en relevante momenten uit te kiezen en een team van energie Superchargers in te zetten. We activate...
|
|
|
|
Word jij het social media talent dat de social kanalen van o.a. Mora, Delta, Bison, Wasa en DPD naar ongekende hoogten laat groeien?
Wie zoeken wij?
Heb jij de ambitie om jezelf verder te ontwikkelen als specialist op het gebied van Social Advertising en te werken voor leuke en uitdagende klanten? Als Social Advertising Specialist houd jij je bezig met het opzetten en managen van campagnes op o.a. Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest en TikTok...
|
|
|
|
Gaat jouw hart sneller kloppen van data verzamelen en analyses maken? Ga dan de uitdaging aan om via marketingcommunicatie bureau NOSUCH aan de slag te gaan als Junior Partner Specialist.
In deze functie ben je On-Site werkzaam, waarbij je de unieke kans krijgt om Microsoft te ondersteunen met nieuwe partnerships en tegelijkertijd een externe rol te hebben die Microsoft meerwaarde biedt. Vanwege de open cultuur, is er binnen deze rol alle...
|
|
|
|
|
|
|
Overig nieuws
Esprix verlengt deadline tot 23 februari
03-02-2023 | 11:14:00
Vanwege een aantal aanvragen voor uitstel, wordt de deadline voor het inzenden van een case voor de Esprix Awards verlengd tot aan woensdag 23 februari
[De Belofte 2023] Darre van Dijk over Thomas van der Helm
02-02-2023 | 16:36:00
Tijdens het Cross Media Congres op 24 mei wordt bekend gemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de Media100, de Marketing100 en de Reclamebureau100 om 1 persoon voor te dragen. Darre van Dijk draagt Thomas van der Helm, Head of Account at TBWA\NEBOKO, voor
[Budi & Thijs] Moeilijke chips
02-02-2023 | 16:04:00
Mensen hebben liever pijn dan dat ze moeten nadenken. Zelfs als de pijn op ‘80’ werd gezet, gaf 28% van de mensen daar de voorkeur aan dan aan een moeilijke cognitieve taak
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief. Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk BV.
Uitgever | Hoofdredacteur
Bas Vlugt www.linkedin.com/in/basvlugt bas@marketingreport.nl M 06 29 06 87 83
Redactie
Saskia van Weert saskia@marketingreport.nl
David de Jong david@marketingreport.nl
Lieselot Berentzen lieselot@marketingreport.nl
Pie Kamau pie@marketingreport.nl
Marianna Beets marianna@marketingreport.nl
Advertising | Branded Content | Partnerships
Eric-Jan Vis ericjan@marketingreport.nl M 06 53 41 12 13
Business Development | Event Organisatie
Peter Wybenga peter@marketingreport.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt Marketing Report ook nieuwsbrieven, websites en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|