Jaargang 6 | editie 14 | 24 januari 2023
 
[Interview] Rens Muller: Innovatie zit in het DNA van zowel Bicycling als Runner's World

Marketing Report publiceert een serie interviews met tijdschrift hoofdredacteuren. Vandaag spreken we Rens Muller, hoofdredacteur van Bicycling en sinds kort ook verantwoordelijk voor Runner's World.

Dag Rens, kun jij Bicycling en Runner's World introduceren?

In Bicycling staat de mens op de fiets en zijn of haar liefde voor die fiets centraal. Met bijzondere verhalen van gewone mensen. En met exclusieve verhalen van bijzondere mensen. In Runner's World gaat het om...

Lees Meer

 
Marlies Rövekamp Managing Director True Ideas

Marlies Rövekamp is per 1 januari 2023 de Managing Director van True Ideas. Naast haar rol in het managementteam heeft ze de dagelijkse leiding over het merkenbureau.

Profit en purpose gaan hand in hand

De afgelopen vier jaar heeft Marlies Rövekamp als Client Service Director een bijdrage geleverd aan de groei en het succes van True Ideas. Voor onder meer Unilever, FBTO, bol.com, Vivera, TNO en Alpro laat True Ideas al jaren zien dat profit en purpose hand...

Lees Meer

 
[MarketingReport Radio] Bram Meijer over Beyond Meat

Bram Meijer is Regional Marketing Director EMEA bij Beyond Meat, bekend van de plantaardige burger en andere vleesvervangers. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we hem over zijn merk.

Bram Meijer: “Wij noemen ons product geen vleesvervanger, maar vlees. Plant based meat. Het is de doelstelling om de massa te bereiken met plantaardig vlees. Ik denk dat wij de eerste waren...

Lees Meer

 
[Column] Paola Cassone: Hoe uniek is Gen Z eigenlijk?

Na een decennium van obsessies over millennials, is nu de aandacht van marketeers verschoven naar Gen Z. De definitie van Gen Z is fluïde, net zoals die van millennials.

Laten we zeggen dat de core van Gen Z nu in de 15-24 leeftijdsgroep zit, terwijl de oudste millennials nu rijkelijk boven de 40 zijn. Die laatste groep heeft een baan, een huis en kinderen en is dus een stuk minder hip dan tien jaar geleden. Ook is Gen Z numeriek...

Lees Meer

 
Jessica van der Waal commercieel directeur ANP

Jessica van der Waal is benoemd tot commercieel directeur van het Algemeen Nederlands Persbureau (ANP). Zij wordt verantwoordelijk voor ANP Business waarin de zakelijke dienstverlening is ondergebracht.

Zij was de afgelopen jaren manager van ANP Pers Support, een bedrijfsonderdeel dat de distributie van persberichten verzorgde. Jessica van der Waal wordt lid van het directieteam dat nu bestaat uit Martijn...

Lees Meer

 
AkzoNobel kiest Ogilvy

AkzoNobel heeft Ogilvy gekozen als reclamebureau in meerdere EMEA-landen waaronder Spanje, Polen, Zuid-Afrika, het Verenigd Koninkrijk en Nederland. AkzoNobel is een beursgenoteerd Nederlands chemieconcern dat zich zegt te focussen op innovatie en duurzaamheid.

De verfmerken Dulux, Flexa en Sikkens zijn onderdeelvan AkzoNobel. Ogilvy heeft de pitch met een geïntegreerd team gewonnen vanuit zijn wereldwijde netwerk. De pitch werd begeleid door...

Lees Meer

 

 
 
[Vacatures] 0930 Creative Agency zoekt een DTP-er / Vormgever

Wij zijn een creatief bureau gevestigd in de rauwe Houthavens te Amsterdam. Onze filosofie? RISE AND SHINE! Klanten helpen groeien EN ze in de spotlight zetten met creatief en verrassend werk. Dat doen we al sinds 2008 in diverse branches.

Fast movers, fashion, gaming, retail, automotive, voeding, financials, overheid, onderwijs, medicals en meer. Veel meer. We zijn trots dat we werken voor merken als Mentos, Klene, Smint, Roche...

Lees Meer

 
[Vacatures] Fremantle zoekt een Allround medewerker Accounts Payable

Door de groei die Fremantle heeft doorgemaakt zijn we op zoek naar een medewerker AP die ons team komt versterken! Als Allround AP medewerker zorg je er voor dat de crediteuren administratie op orde is en leveranciers juist en op tijd betaald worden.  

Wat ga je doen?

  • Efficiënt en accuraat inboeken van de inkomende facturen.
  • Het bewaken van tijdige betaling van de inkomende facturen.
  • Het onderhouden van contacten en oplossen van problemen met productieleiders (intern) en leveranciers (extern)...

Lees Meer

 
[Vacatures] Blue Circle zoekt een Ervaren Producer Buitenland

Wij zoeken per maart/april/ mei /juni voor verschillende buitenland producties gemotiveerde zelfstandige producers die ons team komen versterken! Ben je een harde, nauwkeurige werker met een flexibele instelling? Dan ben jij degene waar wij naar op zoek zijn!

Wat ga je doen?

  • Het voorbereiden van opnames en post-productie.
  • Ondersteunen van de productie op locatie...

Lees Meer

 
[Vacatures] Megawatt zoekt een Senior Project Manager Brand & Shopper Activation

Megawatt Fieldmarketing groeit en is per direct op zoek naar een energieke en ervaren projectmanager. Megawatt Fieldmarketing, onderdeel van Megawatt Group, is een full service Fieldmarketing agency in Brand & Shopper Activation.

We activate brands door altijd te starten met een magisch creatief concept, de beste locaties en relevante momenten uit te kiezen en een team van energie Superchargers in te zetten. We activate...

Lees Meer

 
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Junior Graphic Designer

Wij zoeken een talentvolle en gemotiveerde ‘junior graphic designer’ om het creatieve team bij Wayne Parker Kent te versterken. Een uitgelezen kans om spraakmakend werk te maken voor klanten als ALDI, Samsung en Eristoff.

En -nog belangrijker- een bureau dat stuitert van ambities te helpen bouwen. Als jr. graphic designer per ben je verantwoordelijk voor het ontwerpen van ons visuele spektakel. Van social content tot...

Lees Meer

 
Iemand nog een baan?

Lees Meer

 

 
Overig nieuws

Activatie van Knorr brengt mensen bij elkaar op Ramadan Markt 28-02-2024 | 15:26:00
Om het halal assortiment van Knorr onder de aandacht te brengen, lanceert het merk, in samenwerking met influencerduo Healthy Sisters, een Ramadan Markt en een stedentour


[Interview] Sjef Kerkhofs en Twan van Empelen over de overname van DUNKD door Positive/Candid 28-02-2024 | 15:15:00
Positive (Candid Platform) heeft onlangs het (short) video bureau DUNKD overgenomen. We spreken Sjef Kerkhofs, Managing Director van Positive en Twan van Empelen, de oprichter van DUNKD over deze overname


Kult&Ace introduceert website en Gen Z kennisspel Kulture Seconds 28-02-2024 | 12:22:00
Dit interactieve kennisspel is ontworpen om andere generaties en bedrijven te stimuleren Gen Z beter te begrijpen


Zeeman lanceert virtuele brandstore in Roblox tijdens Fashion Week 28-02-2024 | 12:00:54
Zeeman biedt tegengeluid aan dure digitale mode met betaalbare basics in virtuele brandstore


[Vacatures] Mediahuis zoekt een Senior Projectmanager Wayne Parker Kent 28-02-2024 | 11:52:00
Mediahuis is per direct op zoek naar:Senior Projectmanager Wayne Parker Kent


Eigen Fabrikaat wordt DDB Retail 28-02-2024 | 11:44:00
In de praktijk waren we al één voor klanten als Kruidvat en Veilig Verkeer Nederland. Daar geven we in- en extern nu nog meer duidelijkheid over


[Vacatures] Mediahuis zoekt een Business Development Manager Wayne Parker Kent 28-02-2024 | 10:57:00
Mediahuis is per direct op zoek naar: Business Development Manager Wayne Parker Kent


[Vacatures] Mediahuis zoekt een Concepter & Designer 28-02-2024 | 10:12:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Concepter & Designer-Fulltime/Parttime


[Vacatures] Markteffect zoekt een Medior Research Expert 28-02-2024 | 09:25:00
Markteffect is per direct op zoek naar een Medior Research Expert-Eindhoven


The Family Amsterdam maakt eerste merkcampagne van Van Wijngaarden's Zaanse Mayonaise 28-02-2024 | 08:48:00
Van Wijngaardens Zaanse Mayonaise lanceert haar eerste merkcampagne. Hiervoor klopte het familiebedrijf aan bij The Family Amsterdam.


[Vacatures] Markteffect zoekt een Senior Research Expert 28-02-2024 | 08:47:00
Markteffect is per direct op zoek naar een Senior Research Expert-Eindhoven


Budi en Thijs bundelen hun Marketing Report-columns in boekvorm 27-02-2024 | 13:28:00
Budi Gonzalez de Chaves en Thijs de Boer van bureau Bijvoorkeur hebben hun columns die zijn verschenen bij Marketing Report gepubliceerd in boekvorm


[Interview] Michiel Verstraten: LinkedIn als alternatief voor cold calling in de B2B 27-02-2024 | 13:16:00
Zorg voor een steengoed CRM-systeem. Je volgende nieuwe klant zit al in je netwerk en je moet dus zorgen dat je top of mind bent


ASICS lanceert campagne Move Her Mind in aanloop naar International Women's Day 27-02-2024 | 13:04:00
Vrouwen die regelmatig bewegen voelen zich 52 procent gelukkiger, 48 procent zelfverzekerder en 50 procent energieker


[Vacatures] Fiction Valley zoekt een Development Coördinator 27-02-2024 | 11:48:00
Fiction Valley is per direct op zoek naar een development Coördinator - Full-time / Part-time



 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.

Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk BV.

Uitgever | Hoofdredacteur


Bas Vlugt
www.linkedin.com/in/basvlugt
bas@marketingreport.nl
M 06 29 06 87 83

Redactie

Saskia van Weert
saskia@marketingreport.nl

David de Jong
david@marketingreport.nl

Lieselot Berentzen
lieselot@marketingreport.nl

Pie Kamau
pie@marketingreport.nl

Marianna Beets
marianna@marketingreport.nl

Advertising | Branded Content | Partnerships

Eric-Jan Vis
ericjan@marketingreport.nl
M 06 53 41 12 13

Business Development | Event Organisatie

Peter Wybenga
peter@marketingreport.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt Marketing Report ook nieuwsbrieven, websites en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -